اشتراک گذاری

تعمیر موبایل سامسونگ

 نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ با بررسی مشکلات موبایل سامسونگ، تعمیرات را با قطعات اصل و اورجینال انجام داده و هزینه ای مناسب طبق تعرفه ی اتحادیه اخذ می نماید. مشکلات ال سی دی موبایل سامسونگ، مشکلات هارد موبایل ، آی سی شارژ موبایل سامسونگ، ایرادات وای فای سامسونگ، قفل جیمیل ، یا قفل اف ار پی و… رایج ترین مشکلات گوشی های سامسونگ هستند که گریبان‌گیر کاربران می‌شوند.

اما جای نگرانی نیست، چراکه درصورت بروز هر مشکلی برای گوشی سامسونگ چه نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ بسپارید. خوشبختانه نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ شعبه‌های متعددی در کلان‌شهرهای کرج و تهران دارد که می‌توانید به هر یک از آن‌ها مراجعه کرده و از خدمات این مرکز استفاده کنید.

هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ در تهران

آیا موبایل سامسونگ روشن نمی‌شود؟ هنگ می‌کند؟ یا دائم ریستارت می‌شود؟ هر مشکلی که برای موبایل سامسونگ شما به وجود آمده باشد، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ بسپارید. اگر در تهران سکونت دارید هم می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های این مرکز در مناطق مختلف تهران مراجعه کنید و هم می‌توانید از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل توسط نمایندگی سامسونگ استفاده کنید.

شعبه‌های نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران در مناطق سعادت‌آباد، چیتگر، میرداماد، فرجام، ستارخان، پیروزی، ولیعصر و امیرآباد قرار دارند. با این وجود در هر کجای این کلان‌شهر که باشید می‌توانید با خیال راحت از خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ استفاده کنید.

تعمیر موبایل سامسونگ در غرب تهران

اگر در غرب تهران ساکن هستید و با مشکلی در موبایل سامسونگ مواجه شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در غرب تهران از خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل سامسونگ بهره‌مند شوید. شعبه نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در غرب تهران در منطقه ستارخان قرار دارد که شعبه مرکزی این مجموعه نیز به حساب می‌آید.

شعبه مرکزی نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در تهران نه تنها خدمات تعمیرات موبایل سامسونگ را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد بلکه این خدمات را به کاربران شهرستانی موبایل سامسونگ نیز ارائه می‌دهد. به گونه‌ای که کاربران موبایل سامسونگ که در شهرستان سکونت دارند، می‌توانند موبایل معیوب شده خود را به این شعبه ارسال کنند تا مورد عیب‌یابی و تعمیرات قرار گرفته و درنهایت توسط کارشناسان نمایندگی موبایل سامسونگ به درب منزل آن‌ها در شهرستان ارسال گردد.

تعمیر موبایل سامسونگ در شرق تهران

یکی دیگر از شعبه‌های نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در تهران که مراجعه حضوری و استفاده از خدمات این مرکز را برای کاربران شرق تهران آسان‌تر کرده است، شعبه نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در منطقه پیروزی تهران است. درصورتی که از کاربران موبایل‌های سامسونگ هستید که در شرق تهران سکونت دارید و به هر دلیلی با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید و به خدمات تعمیر موبایل سامسونگ نیاز دارید، می‌توانید به شعبه نمایندگی تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ در منطقه پیروزی مراجعه کنید.

تکنسین‌های این مرکز موبایل معیوب شده شما را تحویل گرفته آن را مورد عیب‌یابی قرار داده و پس از تشخیص مشکل اصلی آن، به تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ می‌پردازند. درنهایت با تست و بررسی دقیق این دستگاه از رفع مشکل آن مطمئن شده و آن را مانند روز اول، بدون هیچ‌گونه مشکلی در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعمیر گوشی سامسونگ در شمال تهران

اگر از کاربران موبایل سامسونگ هستید که در شمال تهران سکونت دارید و با مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری در موبایل سامسونگ مواجه شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در شمال تهران از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ بهره‌مند شوید.

نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در شمال تهران دارای شعبه‌های مختلفی در مناطق تجریش، سعادت‌آباد، فرجام و میرداماد می‌باشد. البته همانطور که می‌دانید شعبه‌های فرجام و میرداماد نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در شمال شرقی تهران قرار دارند. با این وجود کاربران شمال تهران می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی به نزدیک‌ترین شعبه این مرکز نسبت به محل سکونتشان در شمال تهران مراجعه کنند.

تعمیرات موبایل سامسونگ در جنوب تهران

خوشبختانه نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در تهران خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل سامسونگ را به تمامی کاربران تهرانی در هر منطقه از تهران که باشند از شمال گرفته تا جنوب این کلان‌شهر ارائه می‌دهد.

همانطور که اشاره کردیم نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در مناطق مختلف شمال، شرق و غرب تهران شعبه دارد که کاربران تهرانی می‌توانند به راحتی با مراجعه به هر یک از این شعبه‌ها از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات موبایل سامسونگ توسط این مرکز بهره‌مند شوند. کاربرانی که در جنوب تهران نیز سکونت دارند، می‌توانند علاوه‌بر مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ، موبایل معیوب شده خود را جهت تعمیرات به شعبه مرکزی نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران ارسال کنند.

تعمیر موبایل سامسونگ در کرج

اگر در کرج سکونت دارید و به دنبال مرکز معتبری می‌گردید تا از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات موبایل سامسونگ استفاده کنید ما به شما نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در کرج را معرفی می‌کنیم. شعبه این مرکز در منطقه شاهین‌ویلا کرج قرار گرفته است. نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ نه تنها خدمات عیب‌یابی و تعمیرات انواع مدل‌های موبایل سامسونگ را به کاربرانی که به صورت حضوری به این مرکز مراجعه می‌کنند، ارائه می‌دهد بلکه این خدمات را به تمامی کاربران کرجی در اقصی نقاط این استان از جهانشهر گرفته تا گلشهر، مهرشهر، فردیس، ملارد، هشتگرد و … نیز ارائه می‌دهد.

تعمیر موبایل سامسونگ در تهران، کرج و شهرستانها

تعمیر گوشی سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

آیا گوشی سامسونگ شما اخیرا دچار مشکل شده و به درستی کار نمی کند؟ در این صورت باید برای عیب یابی و تعمیر آن از تکنسین های مجرب تعمیرات موبایل سامسونگ کمک بگیرید. تعمیر گوشی های سامسونگ هم مثل دیگر برندها، در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود که هریک در بر گیرنده ترمیم و رفع بخشی از مشکلات دستگاه هستند.

ایرادهای نرم افزاری موبایل با انجام اقداماتی همچون ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، حل مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروز رسانی برنامه ها، بروز رسانی سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن موبایل، رفع مشکل کرش کردن، ترمیم فرمت شدن، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و آنتن دهی و … برطرف می شوند. تعمیر و تعویض ال سی دی، تعویض گلس، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر قاب، تعمیر آبخوردگی، تعمیر و تعویض تاچ، تعمیر اسپیکر و میکروفن، تعمیرات تخصصی شارژر، تعمیر و تعویض فلت نمایشگر و اقداماتی از این دست هم با هدف تعمیرات سخت افزاری گوشی Samsung انجام می شوند.

تعمیر انواع موبایل سامسونگ در محل

این امکان برای کاربران فراهم شده است که ، از خدمات پذیرش و تحویل موبایل سامسونگ در محل استفاده کنند. در این سرویس کارشناس مربوطه به آدرس موردنظر شما اعزام شده، گوشی معیوب شده را تحویل گرفته و به واحد تعمیرات منتقل می کند؛ درنهایت نیز پس از اتمام تعمیرات موبایل سامسونگ، این گوشی را در درب منزل به شما تحویل می دهد. با استفاده از این سرویس نیازی به مراجعه حضوری برای تعمیر موبایل سامسونگ نیست؛ از این‌رو می‌توانید در زمان و هزینه خود به صورت چشم‌گیری صرفه‌جویی کنید و به راحتی گوشی تعمیر شده خود را تحویل بگیرید.

تعمیر گوشی سامسونگ در محل

هزینه تعمیر موبایل سامسونگ

هزینه تعمیرات موبایل سامسونگ یا هر برند دیگری، بستگی به این دارد که گوشی چقدر آسیب دیده باشد. مثلا اگر قطعاتی سوخته باشند یا به دلیل شکستن نیاز به تعویض داشته باشند، باید قیمت قطعه جدید را هم مد نظر قرار داد. قطعاتی مثل ال سی دی، آن هم اورجینال، گران هستند و هزینه تعمیرات را افزایش می دهند. ایرادات نرم افزاری معمولا کم هزینه تر هستند و لازم نیست مبلغ زیادی برای رفع آنها پرداخت کنید.

کارشناس ما در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، اول گوشی شما را عیب یابی می کند تا نوع و شدت خرابی مشخص شود. سپس با توجه به این که پروسه تعمیر چقدر زمان می برد و نیاز به چه ابزار یا قطعاتی دارد، هزینه را به صورت تقریبی به شما اعلام می کند. با این حال ممکن است در حین تعمیر، نیاز به اقدامی پیش بینی نشده باشد و به تبع آن، هزینه تعمیر موبایل Samsung هم بیشتر شود.

مدت زمان تعمیرات موبایل سامسونگ

بسیاری از کاربران وقتی به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ مراجعه می کنند، می خواهند بدانند که تعمیر گوشی شان چه مدت طول می کشد. این مسئله بستگی به اقداماتی دارد که برای ترمیم موبایل انجام می شوند. اگر نیاز به تعویض قطعاتی مثل lcd، باتری و … باشد، فرایند مدت زمان تعمیرات موبایل سامسونگ بین یک تا دو روز به طول خواهد انجامید. البته در صورتی که گوشی در انتظار قطعه باشد، یعنی قطعه مورد نظر موجود نبوده و همکاران آن را سفارش دهند، بازه زمانی تحویل گوشی بیشتر خواهد بود. اگر گوشی شما با مشکلاتی مثل خاموش شدن و … درگیر است، بین 4 تا 5 روز زمان میبرد تا همکاران ما آن را ترمیم نموده و به شما تحویل دهند.

تعمیرات موبایل سامسونگ

سرویس تعمیرات موبایل سامسونگ

سرویس تعمیرات موبایل سامسونگ، شامل تمام اقداماتی است که برای برطرف کردن ایرادات عملکردی این دستگاه انجام می شوند. این فرایند از زمان رسیدن گوشی به دست تعمیرکار شروع شده و با تست دستگاه و اطمینان از برطرف شدن مشکل گزارش شده، پایان می یابد. در طول عملیات تعمیر گوشی سامسونگ، بخش های مرتبط با ایراد یا ایرادات دستگاه بررسی می شوند. مثلا اگر گوشی خاموش می شود، باتری، مین برد و آی سی شارژ عیب یابی می گردند. پس از آن که مشخص شد ایراد از کدام قطعه است، آن بخش به فراخور شدت آسیب دیدگی، تعمیر و یا تعویض می گردد. به این ترتیب مشکل حل شده و کاربر می تواند مثل روز اول از موبایل خود استفاده کند.

نمایندگی موبایل سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ می‌بایست با رعایت پارامترهای خاص انجام پذیرد تا از آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری کرده و بازیابی کیفیت اولیه آن را سبب گردد. اما پرسش ما آن است که آیا پارامترهای مجاز و استاندارد در تعمیرات موبایل سامسونگ در همه تعمیرگاه‌های موبایل اجرا می‌گردند؟ پاسخ این سوال متأسفانه منفی است. غالب تعمیرکاران فعال در این مراکز، بی‌هیچ دانش تخصصی و صرفاً با تکیه بر تجربه‌های پیشین خود در تعمیرات گوشی، نسبت به تعمیر موبایل سامسونگ اقدام ‌می‌نمایند؛ از این‌رو اغلب قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندانی نقص آن‌ها می‌گردد.

از این رو اکیداً توصیه می‌شود در صورت بروز اشکال در گوشی مورد استفاده‌تان صرفاً به نمایندگی تعمیرات موبایل Samsung مراجعه نمایید و از تحویل دستگاه خود به سایر مراکز غیرمجاز خودداری نمایید. بد نیست بدانید که سرویس‌های تخصصی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده در نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ بر اساس استانداردهای جهانی، توسط خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر است. ضمن آنکه تعویض قطعات موبایل تنها با استفاده از نمونه‌های اورجینال و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه است.

خدمات تخصصی تعمیر موبایل سامسونگ

در ادامه درمورد خدماتی صحبت می کنیم که می توانید در حوره تعمیرموبایل از نمایندگی سامسونگ دریافت کنید. 

1. رفع مشکل CPU موبایل سامسونگ

خاموش شدن ناگهانی موبایل سامسونگ، هنگ کردن دائم گوشی سامسونگ به ویژه هنگام بالا آمدن این دستگاه و … همه از نشانه‌های خرابی CPU این دستگاه می‌باشند. یکی از مهم‌ترین اجزاء موبایل سامسونگ CPU آن است که از چندین و چند هسته تشکیل شده است که با یکدیگر به اجرای محاسبات سنگین و سبک می‌پردازند. درواقع زمانی که کاربر چندین اپلیکیشن را بر روی گوشی خود اجرا می‌کند هر یک از هسته‌های پردازنده به پردازش یک اپلیکیشن می‌پردازند و بار پردازشی CPU بین تمامی اپلیکیشن‌های باز بر روی گوشی تقسیم می‌شود. به همین دلیل است که ما می‌توانیم چندین برنامه بر روی موبایل خود باز کنیم و بین آن‌ها جابجا شویم. در کل می‌توان گفت که نقش CPU در موبایل انجام عملیات‌های پردازشی و محاسبات است.

مهم‌ترین عاملی که موجب خرابی CPU موبایل می‌شود، گرمای بیش از حد است. درواقع گرمایی که از کار کردن پردازنده نشأت می‌گیرد، توسط فن موبایل مهار می‌شود تا آسیبی به CPU وارد نشود. درصورتی که فن موبایل خراب شود، گرمای پردازنده مهار نشده و به آن آسیب وارد می‌شود. اگر شما هم با چنین علائمی در موبایل سامسونگ مواجه شده‌اید، بهتر است عیب‌یابی آن را به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ بسپارید. تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق مشکل CPU موبایل را پیدا کرده و آن را تعمیر می‌کنند اما اگر کار از تعمیر پردازنده گذشته باشد چاره‌ای جزء تعویض آن نخواهند داشت.

تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ

2. تعمیر دکمه پاور موبایل سامسونگ

از رایج‌ترین دلایل خرابی دکمه پاور موبایل سامسونگ می‌توان به وارد شدن ضربه به دستگاه، شکستگی آن یا آب خوردگی موبایل سامسونگ اشاره کرد. از این‌رو در برخی مواقع می‌توان با تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ مشکل آن را برطرف کرد اما گاهی اوقات میزان آسیب وارد شده به قدری است که تعمیرکاران مجبور به تعویض دکمه پاور این دستگاه می‌شوند. نمایندگی موبایل سامسونگ به عنوان حرفه‌ای‌ترین مرکز در زمینه تعمیر موبایل سامسونگ، خدمات مربوط به تعویض یا تعمیر دکمه پاور را به کاربران ارائه می‌دهد. از این‌رو اگر شما هم با مشکلاتی در دکمه پاور گوشی خود مانند: سفت شدن دکمه پاور یا عمل نکردن آن مواجه شدید، تعمیر یا تعویض این قطعه را به نمایندگی رسمی سامسونگ بسپارید.

3. تعمیر و تعویض باتری موبایل سامسونگ

برای تشخیص زمان تعویض باتری موبایل سامسونگ –والبته سایر برندهای گوشی- روش های متعددی وجود دارد. در این میان، برخی نشانه‌های خرابی باتری، آسان و به راحتی قابل تشخیص و برخی دیگر دشوارترند. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از خراب شدن باتری، توصیه‌های ذکر شده از سوی کارشناسان جهت افزایش عمر این قطعه را جدی بگیرید.

به یاد داشته باشید که باتری‌ها زباله نیستند، پس آن‌ها را در سطل‌های زباله‌های قابل بازیافت قرار دهید تا در مراکز بازیافت از آن‌ها استفاده شود. حقیقت آن است که در صورت خرابی باتری گوشی سامسونگ، کار چندانی نمی‌توان جهت تعمیر موبایل سامسونگ آن انجام داد و این قطعه از گوشی می‌بایست تعویض شود.

البته در گام نخست، برخی اقدامات نرم افزاری نظیر کالیبره کردن باتری، شارژ و دی‌شارژ باتری، ریست گوشی و مواردی از این دست اجرا می‌شود تا تعمیر باتری موبایل سامسونگ در صورت امکان با برخی اقدامات نرم افزاری انجام شود. اما در نهایت، و در صورتی که روش‌های نرم افزاری جهت تعمیر باتری موبایل سامسونگ کارامد نبود، راهی جز تعویض باتری گوشی باقی نخواهد بود. در تعویض باتری گوشی به این نکته توجه کنید که نمونه جایگزین حتی‌الامکان اورجینال و یا دارای کیفیت خوبی باشد.

4. تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

یکی از مهم‌ترین قطعات موبایل‌ها که محل قرارگیری آن به گونه‌ای است که بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی وجود دارد، دوربین موبایل است. گاهی اوقات افتادن گوشی از ارتفاع یا وارد شدن ضربه به آن می‌تواند، موجب بروز شکستگی در دوربین موبایل شود که در این صورت امکان تعمیر آن وجود نداشته و باید دوربین گوشی را تعویض کرد؛ البته گاهی اوقات هم بروز یکسری مشکلات نرم‌افزاری موجب از کار افتادن دوربین گوشی می‌شود که در این صورت با بررسی منشأ نرم‌افزاری بروز این مشکل و برطرف کردن آن می‌توان دوربین گوشی را تعمیر کرد. تکنسین‌های نمایندگی رسمی سامسونگ با عیب‌یابی دقیق دوربین موبایل سامسونگ با تعمیر یا تعویض آن، مشکلات به وجود آمده برای دوربین گوشی سامسونگ را برطرف می کنند.

5. تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ

یکی از مهم ترین نکات در تعمیر میکروفن گوشی، تست میکروفن است. این کار با استفاده از مولتی متر برای اندازه گیری مقدار اهم انجام می شود. جالب است بدانید که در جریان تست میکروفن، اهم نمایش داده شده باید از یک طرف زیاد و از طرف دیگر، کم باشد. مقدار نرمال اهم نمایشی کپسول دهنی یا همان میکروفن، عموما بین ۵۰۰ اهم تا ۳کیلو اهم است. حال اگر مولتی متر در تست میکروفن گوشی سامسونگ، اهم کمتر از ۵۰۰ و یا بیشتر از ۳کیلو اهم را نشان دهد، می توان پی به خرابی این قطعه برد. لازم به ذکر است که برای تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ می توان از روش های دیگری همچون تست دیوید استفاده کرد، که کاربرد آن تشخیص خرابی کپسول دهنی گوشی سامسونگ است.

6. تعمیر برد موبایل سامسونگ

برد موبایل همانند مادربرد لپ تاپ و کامپیوتر، بخش اصلی دستگاه بوده که از طریق آن تمامی قطعات، پردازش‌های مورد نظر را انجام می‌دهند. به عبارت دیگر تمامی قطعات با برد در ارتباط بوده و این قطعه اطلاعات هر بخش را به آنان انتقال می‌دهد. هرگونه اختلال در مین برد گوشی می‌تواند عملکرد کلی دستگاه را با مشکل مواجه کند. روی برد قطعات مختلفی قرار دارند که می‌توان به آی سی تغذیه، هارد، پردازنده، چیپست و غیره اشاره کرد.

عوامل مختلفی ممکن است باعث بروز مشکل در این قطعات شده و تعمیر برد را به دنبال داشته باشند. ضربه خوردن گوشی و نفوذ رطوبت به داخل دستگاه دو دلیل اصلی در خرابی برد است. همچنین نوسانات الکتریکی نیز در برخی از مواقع اثر نامطلوبی روی برد گذاشته و باعث اختلال در بخش‌های مختلف آن می شود. در چنین حالاتی تعمیر برد امری اجتناب ناپذیر است. متخصصان با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تعمیر برد موبایل خواهند کرد.

تعمیر ال سی دی-گوشی سامسونگ

7. تعویض اسپیکر موبایل سامسونگ

انباشته شدن گرد و غبار، نفوذ آب به داخل بلندگو و ضربه خوردن دستگاه، از دسته عواملی است که باعث خرابی بلندگوی موبایل می شوند. ممکن است در اثر این عوامل، صدای دستگاه قطع شده و یا کیفیت آن به شدت کاهش پیدا کند. بروز هریک از این حالات نیازمند بررسی دقیق دستگاه و عیب یابی اسپیکر می باشد. اگر بلندگو آسیب چندانی ندیده باشد و مشکل تنها در اتصالات آن به مین برد اتفاق افتاده باشد، در این صورت با تعمیر بخش آسیب دیده مشکل آن برطرف می گردد.

اما چنانچه میزان خرابی آن بالا بوده و یا اسپیکر کارایی خود را از دست داده باشد در این صورت باید بلندگو تعویض شود. تعویض بلندگو از جمله تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ محسوب است که نیازمند تجهیزات و ابزارآلات خاصی است. در نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ، تعویض بلندگو با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با بهره گیری از قطعات فابریک انجام می شود.

8. تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

یکی از خدماتی که جهت تعمیرات موبایل سامسونگ ، در نمایندگی Samsung انجام می شود تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ می باشد. به منظور رفع مشکلات ال سی دی گوشی مهندسان ماهری در این مرکز، مشغول فعالیت می باشند. وجود ابزارآلات پیشرفته ی تعمیر در این مرکز موجب شده که این مهندسان، به شکل تخصصی تری اقدام به عیب یابی و تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ کنند.

شایان ذکر است ، جهت تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ، چنانچه لازم باشد، تعویض این قطعه نیز انجام می گردد. آن چه در تعویض ال سی دی گوشی اهمیت ویژه ای دارد جایگزینی آن با قطعه اصل و اورجینال است. متخصصین مرکز تعمیرات موبایل به تمامی اصول مهم در تعمیر و تعویض قطعات گوشی مسلط هستند.

9. تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

شکستگی و خرابی تاچ گوشی سامسونگ از آن دست اتفاقات شایعی است که ممکن است برای کاربران گوشی های سامسونگ پیش آید. اگر گوشی سامسونگی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی و تاچ در آن بالاست.

اگر تاچ گوشی سامسونگ دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی سامسونگ انجام پذیرد. زیرا تاچ در چنین محصولاتی، رابط میان کاربر و دستگاه است و در صورتی که خراب گردد، گوشی عملاً بی‌استفاده شده و از کار می افتد.

دارندگان گوشی های تلفن همراه سامسونگ می توانند در صورت مواجه با مشکل کار نکردن تاچ گوشی همراه شان به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازند. مرکز تعمیر موبایل سامسونگ به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات موبایل سامسونگ در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران تلفن های همراه ارائه نموده است.

10. تعمیر هارد موبایل سامسونگ

هارد موبایل سامسونگ حساس‌ترین قطعه این دستگاه نسبت به ضربه است. بنابراین وارد شدن ضربه شدید به موبایل سامسونگ موجب خرابی هارد این دستگاه می‌شود. البته آبخوردگی و نوسان برق هم دیگر عواملی هستند که موجب خرابی هارد موبایل می‌شوند. نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ خدمات بازیابی اطلاعات از دست رفته هارد موبایل سامسونگ و همچنین بازیابی اطلاعات هارد سوخته این دستگاه را به کاربران ارائه می‌دهد.

از نشانه‌های خرابی هارد موبایل سامسونگ می‌توان به خاموش شدن گوشی، ریستارت شدن مداوم این دستگاه و هنگ کردن آن اشاره کرد. حتی در گاهی اوقات خرابی هارد موبایل موجب بالا نیامدن گوشی و متوقف شدن آن بر روی لوگوی سامسونگ می‌شود. در صورتی که با هر یک از این مشکلات در موبایل سامسونگ مواجه شدید بهتر است این دستگاه را جهت عیب‌یابی و تعمیر هارد به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ بسپارید.

تعمیرات موبایل سامسونگ

11. تعویض گلس موبایل سامسونگ

یکی از خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ ، تعویض گلس گوشی سامسونگ است. آسیب های وارد شده به گلس موبایل ممکن است به گونه ای باشد که چاره ای جز تعویض گلس نداشته باشیم. ازین رو نمایندگی موبایل سامسونگ آرشیوی جامع از گلسِ انواع مدل های موبایل سامسونگ را فراهم نموده تا در صورت بروز مشکل در گلس موبایل ، از گلس اورجینال جهت تعویض استفاده نماید.

از آن جا که روزانه شاهد مراجعه ی افراد بسیاری به نمایندگی موبایل سامسونگ جهت تعویض گلس هستیم ، به کاربران گرامی توصیه می کنیم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به صفحه نمایش موبایل از گلس های محافظ که در بازار موجود است، استفاده نمایند. این امر ضمن مراقب از گوشی سامسونگ ، از رسیدن آسیب جدی به صفحه نمایش موبایل جلوگیری به عمل خواهد آورد.

به هر روی ، در صورتی که صفحه نمایش گوشی شما آسیب دیده، بدون هیچ گونه نگرانی می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی موبایل سامسونگ تماس بگیرید. تعمیرکاران موبایل سامسونگ پس از عیب یابی اولیه ، با توجه به مدل گوشی شما ، اقدام به تعمیر یا تعویض گلس موبایل سامسونگ خواهند نمود.

تعمیرات گوشی سامسونگ

اگر شما کاربران گرامی نیز دارنده یکی از گوشی‌های سامسونگ هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال و ناکارامدی در دستگاه خود شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به تخصصی‌ترین مرکز تعمیر موبایل سامسونگ ، اشکالات پیش آمده در دستگاه خود را مرتفع نمایید.

البته در صورتی که اشکال پیش امده در دستگاه شما حاد نبوده و یا مرتبط با بخش نرم افزاری دستگاه است، می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات، روش‌های تعمیر موبایل سامسونگ و برطرف‌سازی آن را مشاهده نمایید. شایان ذکر است در این بخش، آموزش‌های مرتبط با بخش تعمیرات سخت افزاری موبایل نیز ارائه شده است که برای همکاران محترم و یا کاربرانی که ابزار و مهارت این کار را دارند، سودمند خواهند بود.

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ

نمایندگی موبایل سامسونگ علاوه بر خدمات سخت افزاری به ارائه خدمات نرم افزاری به شما همونان عزیز می پردازد. مشکلاتی که در گوشی ها و تبلت ها به وجود می آید به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود. تمام مشکلات در موبایل و تبلت به مسائل سخت افزاری منتهی نمی شوند.

وجود کارشناسان متخصص در حوزه تعمیرات نرم افزاری موبایل باعث ارائه خدمات منحصر به فردی به شما عزیزان شده است. این کارشناسان دارای مدارک بین المللی بوده و پاسخگوی انواع نیازهای نرم افزاری موبایل و تبلت ها هستند. در صورت بروز مشکل نرم افزاری در موبایل سامسونگ خود به نمایندگی موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

آدرس نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در تهران

شاید برایتان سوال باشد که آدرس نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در تهران کجاست؟ خوشبختانه نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران شعبه‌های مختلفی دارد که امکان مراجعه به این مرکز را برای تمامی کاربران تهرانی آسان می‌کند. به گونه‌ای که نمایندگی موبایل سامسونگ در مناطق مختلف تهران از شمال گرفته تا غرب، شرق و جنوب شعبه دارد. شعبه‌ مرکزی نمایندگی مجاز تعمیر موبایل سامسونگ در منطقه ستارخان قرار دارد و سایر شعبه‌های این مرکز نیز در مناطق سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر قرار گرفته‌اند.

با این وجود هر یک از کاربران موبایل سامسونگ در هر کدام از مناطق تهران که سکونت داشته باشند، می‌توانند بدون محدودیتی به نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ نسبت به محل سکونتشان مراجعه کرده و از خدمات این مرکز استفاده کنند. آدرس دقیق هر یک از شعبه‌های مذکور در صفحه تماس با ما همین وب سایت قرار داده شده است.

رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در واحدهای تخصصی مرکز تعمیر موبایل سامسونگ

از آنجا که اختلالات ایجاد شده در موبایل سامسونگ ممکن است سخت افزاری، نرم افزاری و یا تلفیقی از هر دو باشد، مرکز تعمیر موبایل سامسونگ با پارت‌بندی‌های تخصصی، این امکان را فراهم ساخته است تا کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری تعمیرات مورد نیاز را در پارت‌های تخصصی اجرایی سازند. کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات مورد نیاز موبایل‌های سامسونگ را با قطعات اورجینال و هزینه مصوب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

واحد تعمیر موبایل سامسونگ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارد. تمامی تعمیرات موبایل سامسونگ در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌های سازنده صورت می پذیرد.

پرسش و پاسخ تعمیر موبایل سامسونگ

سوالات کاربران گوشی سامسونگ

در کرج هم نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ دارین؟

سلام دوست گرامی. بله. نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در منطقه شاهین ویلای کرج واقع شده و به تمام نقاط استان البرز سرویس دهی میکنه. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آدرس و شماره تماس این مرکز به صفحه تعمیر موبایل سامسونگ در کرج مراجعه کنین.

شما تعویض ال سی دی موبایل هم انجام میدین؟ تضمینی دارین که قطعه اصل استفاده کنین؟

بله دوست عزیز. بعد از بررسی گوشی و در صورت نیاز، lcd تعویض میشه. ما برای تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ و سایر قطعات گوشی، تنها از قطعات یدکی اورجینال استفاده میکنیم. بنا به مورد تعمیراتی، به شما ضمانت نامه معتبر ارائه میشه و میتونین مشکلات احتمالی رو در مدت زمان مشخص شده پیگیری کنین.

سلام دلیل این که گوشی بعد از یه مدت دیر شارژ میشه چیه؟ بهم گفتن باید باتری رو عوض کنم درسته؟

با سلام به شما دوست عزیز. دیر شارژ شدن گوشی سامسونگ مساله ایه که دلایل مختلفی داره و گوشی، شارژر و باتری باید بررسی بشن. اگه ایراد از باتری باشه ممکنه نیاز به تعویض باتری موبایل سامسونگ باشه. اما گاهی هم کابل شارژ یا پورت USB مشکل دارن. البته وجود برنامه های زیاد روی گوشی و باز بودن چند برنامه به صورت هم زمان هم سرعت شارژ شدن موبایل رو کاهش میدن. بهتره برای اطمینان از تیم تعمیر موبایل Samsung کمک بگیرین.

گلکسی a10 سامسونگ دارم. تا حالا هیچ مشکلی نداشته ولی مدتیه که پشت هم خاموش و روشن میشه. علتش چیه؟

سلام دوست عزیز. ما مقاله ای جامع در مورد خاموش و روشن شدن گوشی سامسونگ داریم که میتونین مطالعه کنین. معمولا علت بروز این مشکل، وجود یک سری ناهماهنگی های نرم افزاری هست. به خصوص اگه اخیرا برنامه جدیدی نصب کردین که بعدش گوشیتون مدام خاموش و روشن میشه، ممکنه ایراد از اون برنامه باشه. گاهی هم به دلیل کارکرد زیاد گوشی و اجرای هم زمان چند برنامه، قطعات داغ میکنین و موبایل به صورت خودکار خاموش و روشن میشه تا قطعات داخلی آسیب نبینن. در غیر این صورت بهتره گوشی رو به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ بیارین تا توسط تکنسین های ما بررسی بشه. چون ممکنه باتری خراب شده باشه که باید خیلی زود تعمیر و در صورت نیاز، تعویض بشه.

سلام وقتتون بخیر. گوشی سامسونگ من چند روز پیش افتاد تو آب البته زود خشکش کردم. ولی چند ساعت بعد کلا خاموش شد و هرکاری میکنم روشن نمیشه. تعمیر میشه؟ لطفا نگین که باید قیدشو بزنم!

سلام دوست عزیز. تعمیر گوشی آبخورده بستگی به شدت آسیب دیدگی قطعات گوشی داره. به طور کلی وقتی گوشی توی آب میفته باید سریع خاموشش کنین و هیچ کاری باهاش انجام ندین. به این ترتیب جلوی انتقال جریان الکتریکی و سوختن برد و نمایشگر گرفته میشه. اگه با گوشی کار کردین، متاسفانه ممکنه آب وارد قطعات داخلیش شده باشه و حتی برد سولفاته شده باشه. تیم تعمیرات موبایل سامسونگ در خدمت شما هستن تا ضمن بررسی گوشی، عملیات تعمیر آبخوردگی موبایل سامسونگ رو انجام بدن.

سلام من یه اتفاق عجیب برام افتاده خیلی نگرانم کرده. گوشی سامسونگ من چند روز پیش یهو خاموش شد و دیگه هر کاری کردم روشن نشد. خیلی نگرانم که سوخته باشه یا دیگه درست نشه. لطفا راهنماییم کنین.

سلام دوست عزیز. مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ به دلایل مختلفی ایجاد میشه و اگه گوشیتون توی آب نیفتاده یا ضربه نخورده، زیاد جای نگرانی نیست. پشت گوشی رو بررسی کنین و در صورت بادکردگی باتری، هرچه زودتر برای تعویض باتری موبایل سامسونگ خودتون اقدام کنین. در غیر این صورت ممکنه کلید پاور از کار افتاده باشه و نیاز به تعمیر یا تعویض این قطعه باشه.

اگه همکارای ما تشخیص بدن که نمایشگر موبایلتون آسیب دیده، اقدام به تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ یا تعویض این قطعه میکنن. همچنین ممکنه ایراد از برد باشه که با تعمیر برد موبایل سامسونگ یا تعویض اون، مشکل حل میشه. قبل از هر کاری گوشی رو به شارژ بزنین و اگه همچنان روشن نشد، به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ مراجعه کنین تا تکنسین های ما اقدامات لازم رو انجام بدن.

یه سوال دارم ممنون میشم راهنماییم کنین. گوشی سامسونگ گلکسی اس7 من جدیدا هنگ میکنه. مخصوصا وقتی میخوام یه سری برنامه ها رو باز کنم کلا قفل میشه و تا خاموش و روشنش نکنم درست نمیشه. باید چیکار کنیم؟؟؟

سلام دوست عزیز. هنگ کردن گوشی های سامسونگ دلایل زیادی داره. ممکنه برنامه های زیادی نصب کرده باشین که باعث شده حافظه پر بشه و سرعت اجرای برنامه ها پایین بیاد.

اگه نرم افزارها یا سیستم عامل قدیمی باشن هم ممکنه گوشی هنگ کنه. حتی ممکنه گوشیتون ویروسی شده باشه که باید تخصصی تر بررسی بشه. میتونین مقاله هنگ کردن موبایل سامسونگ رو مطالعه کنین و در صورت نیاز، به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنین تا کارشناس های تعمیرات موبایل، گوشیتون رو تخصصی تر بررسی کنن.

خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیر موبایل سامسونگ

  • تعمیر USB موبایل سامسونگ
  • ریست کردن موبایل سامسونگ
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات آن
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه موبایل سامسونگ
  • برطرف‌سازی مشکلات هنگ موبایل سامسونگ
  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌ موبایل سامسونگ
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش موبایل سامسونگ
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری
  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تعمیر و یا تعویض باتری
  • رسوب‌زدایی با اولتراسونیک
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار
  • شو‌سازی در باطری موبایل سامسونگ
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش
  • تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل سامسونگ
  • رفع مشکلات سیم کارت در مرکز تعمیر موبایل سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ

نمایندگی موبایل سامسونگ و واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ

تمامی محصولاتِ ساخته شده درکمپانی سامسونگ، نظیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال‌های ساید‌بای‌ساید، تلویزیون ال‌سی‌دی، تلویزیون ال‌ای‌دی، یخچال فریز، مایکروفر (ماکروفر، مایکروویو) و دیگر تجهیزات الکترونیکی (تلفن همراه، لپ‌تاپ و… ) در صورت نیاز به تعمیر، می‌بایست به متخصصان این حوزه سپرده شوند.

کارشناسان فعال در حوزه تعمیر می‌بایست علاوه بر آشنایی با عملکردِ کلی هریک از دستگاه‌ها، اطلاعات جامعی نیز در باب قطعات ریز و درشت این تجهیزات و کارکرد هر یک داشته باشند. دارا بودن چنین مهارت‌هایی، یعنی تسلط بر ویژگی‌های فنی یک دستگاه، موجب می‌شود تا در هنگام بروز نقص و عیب در دستگاه، علتِ این نقص به سرعت شناسایی شده و اقدامات لازم جهت رفع آن انجام گیرد. جهت آشنایی با خدمات واحدهای تخصصی نمایندگی سامسونگ روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

نمایندگی سامسونگ و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی سامسونگ جهت آشنایی شما کاربران گرامی با جدیدترین محصولات سامسونگ، فضایی از وب‌سایت خویش را به معرفی آن‌ها اختصاص داده است. از این پس شما می‌توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات این کمپانی پرطرفدار اعم از تبلت‌ها، گوشی‌ها، لپ‌ تاپ‌ها، تلویزیون‌ها و … آشنا شوید. با ورود هر یک از محصولات سامسونگ، کارشناسان و متخصصان ما با آنالیزهای تخصصی خویش، اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری آن را استخراج کرده و از طریق بخش زیر در اختیار شما قرار می‌دهند.

نمایندگی سامسونگ چه در امر عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی سامسونگ و مقالات نمایندگی موبایل سامسونگ

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، قادر به رفع کلیۀ اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های سامسونگ هستند. نمایندگی موبایل سامسونگ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع به هموطنان گرامی دارد و در این راستا اقدام به تدوین مقالاتی درباره اشکالات رایج در موبایل های سامسونگ و شیوه رفع آنها نموده است.

جهت دسترسی به پرسش‌ها و مقالات تدوین شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر موبایل سامسونگ می‌توانید به بخش زیر مراجعه نموده و از راهنمایی‌های تخصصی مهندسان نمایندگی سامسونگ بهره‌مند گردید. مقالات این بخش مرتبط با اشکالات رایج پیش آمده در موبایل های سامسونگ، مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ، پرسش های مطرح گشته از سوی کاربران و مواردی از این دست هستند

تعمیرات موبایل سامسونگ

  • تعمیر Samsung Galaxy Note II N7100 – ۱۶GB
  • تعمیر Samsung Galaxy Note Edge SM-N915F
  • تعمیر Samsung Galaxy Win I8552 Dual
  • تعمیر Samsung Galaxy Note 3 Neo SM-N750
  • تعمیر Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9500
  • تعمیر Samsung Rex 70 S3802 Dual SIM
  • تعمیر Samsung Galaxy Core 2 Duos G355H
  • تعمیر Samsung Galaxy Ace 4 DUOS SM-G313HU
  • تعمیر Samsung Galaxy E5 SM-E500H Dual SIM
  • تعمیر Samsung Galaxy E7 SM-E700H Dual sim
  • تعمیر Samsung I9295 Galaxy S4 Active
  • Samsung Galaxy Note 3 N900 – ۳۲GB
  • تعمیر Samsung Galaxy Star Plus S7262 Dual SIM
  • تعمیر Samsung Galaxy S4 Mini LaFleur GT-I9192 Dual SIM
  • تعمیر Samsung Galaxy S6 Edge 64GB SM-G925F
  • تعمیر Samsung Galaxy S3 Neo I9300I Dual SIM
  • تعمیر Samsung Galaxy S4 I9500 – ۱۶GB
  • تعمیر Samsung Galaxy Note 5 32GB Dual SIM SM-N920CD
  • تعمیر Samsung Galaxy S4 I9500 – ۱۶GB – Pink Twilight with Gold
  • تعمیر Samsung Galaxy S6 DUOS 32GB SM-G920FD
  • تعمیر Samsung Galaxy S5 SM-G900H – ۱۶GB
  • تعمیر Samsung Galaxy Note 4 N910H – ۳۲GB
  • تعمیر Samsung Galaxy Grand 2 G7102 Dual SIM

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات مرتبط با یکی از محصولات و دستگاه های الکترونیکی، خانگی و ارتباطی پرکاربرد موجود در بازار به کاربران ارائه می گردد. کاربران دستگاه هایی نظیر فتوکپی، پرینتر، تلفن های همراه، تبلت ها، ویدئو پروژکتورها، کولرهای گازی و مواردی از این دست می توانند با مراجعه به این مرکز ضمن بهره مندی از پیشرفته ترین خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی هر یک، از مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی کارشناسان حاضر در این مرکز بهره مند گردند.

نکته شایان ذکر در این میان، استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب در حین تعمیر است. در این مجموعه آرشیوی جامع از تمامی قطعات قابل تعویض دستگاه ها وجود دارد تا در صورت نیاز، قطعه معیوب در کمترین زمان و بی هیچ فوت وقتی تعویض گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت مرکز سخت افزار ایران مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

نمایندگی تعمیرات تبلت / نمایندگی تعمیرات موبایلتعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ال جیتعمیرات موبایل / تعمیرات تبلت / نمایندگی ایسر / نمایندگی اپل / تعمیرات اپل / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / نمایندگی کیوسرا / نمایندگی دل / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی اچ پی / نمایندگی کونیکا مینولتا / نمایندگی ال جی / نمایندگی لنوو / نمایندگی ریکو / نمایندگی سونی / نمایندگی شارپ / نمایندگی توشیبا / نمایندگی زیراکس / نمایندگی پاناسونیک / بازیابی اطلاعاتتعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک /تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیر موبایل ایسوستعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسوتعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیکنمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتورمرکز سخت افزار ایران /نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های ادارینمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلت / تعمیر موبایل / تعمیر گوشی / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل 

4.6/5 (26 امتیاز)

۲۳۹ پاسخ

  1. سلام گوشی من امروز افتاد و صفحه ش شکست . الان کم کم داره سیاه میشه کل صفحه ایا صفحه ش موجود هست که بیام تعمیر بشه با نه؟ گلکسی نوت ۸
    نمیخوام اصلا گوشیو عوض کنم خیلی گوشی خوبیه

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      متأسفیم که با این مشکل روبرو شده اید. برای کسب اطلاع از هزینه ها و موجود بودن قطعات، لازم است با شماره های مرکز تماس بگیرید.

    2. سلام یه گوشی اس ۲۰ پلاس دارم قاب پشتیش باز شده دادم چند بار چسبوندن ولی باز از بغل کلید ولوم دوباره باز میشه چیکار میشه کرد و نزدیکترین نمایندگیتون در آغ خوی کجا هست؟

      1. روز به خیر دوست عزیز،
        متأسفانه در شهر شما نمایندگی فعال نداریم. اما می توانید با شماره ۱۶۶۲ تماس بگیرید و در صورت ارائه شدن خدمات برای مدل گوشی شما با هماهنگی دستگاه را به تهران ارسال کنید.

  2. خسته نباشید، من تازه ی دو هفتس که ی گوشی a20 خریدم و دیروز از روی مبل افتاد روی فرش و ضربه دید و روشن نمیشه، هرچقدرم میزنه تو شارژ یه مثلث زرد نشون میده عکس دما هم داره پایینشم عکس شارژر با یه خط روش نشون میده، وقتی پاور و ولوم داون رو میگیرم تو شارژ، روشن میشه اما میگه که دستگاهتون overheat کرده و باید شارژرو بکشید بعد یک دقیقه خود به خود خاموش میشه. یه روز کامل رو بی استفاده گذاشتم تا خنک شه اما ظاهرا مشکلش این نیست، حالا باید چیکار کنم؟ فعلا شرایط خرید گوش جدید ندارم

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      باتوجه به اینکه میفرمایید دستگاه ضربه خورده به احتمال زیاد قطعات اصلی داخلی مثل برد صدمه جدی دیدند. برای تشخیص دقیق دلیل و تعمیرات، دستگاه باید از نزدیک توسط تکنسین بررسی شود. به این منظور می توانید به یکی از شعب ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *