تعمیرگاه مجاز سامسونگ با مدّنظر قرار دادن هدف کسب رضایت کاربرن و احترام به حقوق ایشان به ارائه خدمات ریکاوری و تعمیر مبادرت می ورزد .حوزه فعالیتی مرکز تعمیرات سامسونگ ترمیم و بازیابی موبایل ، تبلت ، لپتاپ ، تلویزیون ، پرینتر ، کپی ، فکس ، مانیتور ، دسکتاپ و اسپلیت . میباشد . قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات  تدوین شده است . زیرمجموعه های متعددی مرکز سخت افزار ایران را تشکیل میدهند . تعمیرگاه مجاز سامسونگ یکی از این زیرمجموعه هاست .

همانطور که مستحضر هستید حضور نظم لازمه قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی ممتاز و چشمگیر است . به این موضوع مفتخر هستیم که قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ موجبات اعتماد کاربران به مجموعه را مهیا ساخته است . چنانچه مایل به دریافت اطلاعات جامع و مفید درحیطه فعالیتهای مرکز سخت افزار ایران هستید میتوانید نسبت به مطالعه این مطلب اقدام نمایید . امیدواریم بتوانیم با ارائه قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ به صورت کامل به تعریف شرکت بپردازیم .

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ

کلیه محصولات سامسونگ چنانچه به هر دلیل دچار آسیب شدند حتما باید به دست تعمیرکار مجرب سپرده شوند . کادرفنی نمایندگی سامسونگ علاوه بر تسلط بر نحوه عملکرد محصولات این کمپانی درزمینه قطعات تشکیل دهنده دستگاهها نیز اطلاعات کاملی دارند . کارشناسان متخصص ما با داشتن ویژگیهای مثبت فوق و تسلط بر علم روز در کمترین زمان دلیل ایراد پیش آمده را تشخیص داده و بهترین راه برای تعمیر را برمیگزینند .

خاطرنشان میسازیم پرسنل مرکز تعمیرات سامسونگ با مدّنظر قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ به ارائه خدمات بازیابی مبادرت می ورزند . صبر و بردباری تکنسینهای این مجموعه حین پروسه تعمیر یکی از دلایل موفقیت این مرکز میاشد . ضمنا تعمیرکاران ما درصورت لزوم به راهنمایی کاربران درزمینه دستگاه تعمیر شده اقدام مینمایند .

آخرین قانون و مقررات نمایندگی سامسونگ / جدیدترین مفررات سامسونگ / جدیدترین قوانین سامسونگ / قانون و مقررات جدید سامسونگ / نمایندگی سامسونگ / تعمیرات نمایندگی سامسونگ / قانون و مقررات تعمیرات سامسونگ /  مقالات نمایندگی سامسونگ / قانون نمایندگی سامسونگ/ تعمیر سامسونگ / قانون مقررات نمایندگی سامسونگ / قانون جدید سامسونگ /نمایندگی تعمیرات نوت بوک سامسونگ / نمایندگی تعمیرات تبلت سامسونگ / نمایندگی  تعمیرات موبایل سامسونگ / نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ / نمایندگی تعمیرات آل این وان سامسونگ / نمایندگی آلین وان سامسونگ / نمایندگی All In One سامسونگ / نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ / نمایندگی تعمیرات فتوکپی سامسونگ / نمایندگی تعمیرات پرینتر سامسونگ / نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ / نمایندگی تعمیرات کیس سامسونگ / نمایندگی کامپیوتر سامسونگ / نمایندگی تعمیرات دسکتاپ سامسونگ / نمایندگی تعمیرات هارد سامسونگ / نمایندگی تعمیرات کپی سامسونگ / نمایندگی تعمیرات فکس سامسونگ / نمایندگی تعمیرات اسکنر سامسونگ / نمایندگی تعمیرات تی وی مانیتور سامسونگ / نمایندگی تعمیرات سینمای خانگی سامسونگ / نمایندگیتعمیرات  DVD Player سامسونگ

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، واحدهای تعمیرات سامسونگ را مجزا طراحی کرده است . به عنوان مثال کاربران مانیتور برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مانیتور مراجعه کنند . کارگاههای فنی این مرکز مجهز به ابزارآلات مدرن و درجه یک میباشد . تکنسینهای این مجموعه با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و تکیه بر مهارت خود به ارائه خدمات ترمیم و بازیابی میپردازند . مهندسین بااستعداد ما تلاش میکنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که شایسته برند نام آشنای سامسونگ باشد .

اشکالات پیچیده ای که در دستگاه بروز میکند باید توسط تکنسینهای ماهر با بکارگیری ابزارآلات درجه یک انجام شود . پرسنل نمایندگی مجاز سامسونگ قادر به ارائه تمامی خدمات تعمیر در سطوح ساده و پیچیده میباشند . امیدواریم با سرلوحه قرار دادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ بتوانیم رضایت هرچه بیشترتان را کسب نماییم .

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ

  • قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ، کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمیپذیرند .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل میدهند . لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند . مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز امکانپذیر می باشد .
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد . تعمیرگاه مجاز سامسونگ مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمیپذیرد.
  • یکی دیگر از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ عبارت است از این که ، دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند . بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی سامسونگ تعهدی در قبال آن ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز سامسونگ، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند ؛ کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد .
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز سامسونگ از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید .
  • تعمیرگاه مجاز سامسونگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد .
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز سامسونگ۴۸ ساعت می باشد .
  • بدیهی است قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ در جهت ارائه ی خدمات بهتر به هم وطنان برنامه ریزی شده است.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز سامسونگ قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده میشود.
  • یکی از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ عبارت است از اینکه، پس از طی مراحل عیب یابی نکات لازم در خصوص قطعه معیوب و هزینه تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید .
  • در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ، تعمیر را آغاز خواهند کرد .
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه ، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد . طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ مراتب لازم  را به اطلاع مشتریان  خواهند رساند .  لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز سامسونگ با مشتریان  گرامی تماس گرفته ، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • یکی دیگر از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ به این شرح میباشد: در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز سامسونگ تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .

با مراجعه به دیگر صفحات ما می توانید به مطالعه ی مقالات ، اخبار ، محصولات و سوالات متداول بپردازید .

محصولات

سوالات متداول

مقالات

اخبار