اشتراک گذاری

اندروید اوریو در گوشی سامسونگ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بروزرسانی جدید اندروید اوریو در گوشی سامسونگ

[/vc_column_text][vc_column_text]

بتازگی اندروید جدیدی بر روی گوشی های سامسونگ فعال شده است که به اندروید اوریو معروف است . هشتمین نسل این اندروید بر روی سیستم عامل های گوشی هوشمند نصب خواهد شد . یکی از این کمپانی ها ، سامسونگ می باشد که برند شناخته شده در حوزه ی تولید گوشی است .

برند سامسونگ همیشه برندی پیش رو در صنعت گوشی های هوشمند بوده و هست. رقابت تنگاتنگ این کمپانی با برند اپل و هوآوی و اچ تی سی سبب شده است که هر روز شاهد رونمایی از ویژگی های جدیدی برای این شرکت الکترونیکی باشیم.

 

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

همچنین قابل ذکر است ، شرکت سامسونگ در زمینه تولید گوشی های هوشمند و تبلت به یک غول الکترونیکی تبدیل شده است  و یکی از محبوب ترین برند ها ی حاضر در کشور ما می باشد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم به برخی از ویژگی های اندروید اوریو و اندروید اوریو در گوشی سامسونگ بپردازیم.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]اندروید اوریو در گوشی سامسونگ[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#ededed”][vc_column][vc_column_text]

بهبود وضعیت بروزرسانی اپلیکیشن ها

در اندروید اوریو  ،  با ظاهر شدن اعلان آیکون بروزرسانی برای هر اپلیکیشن و قرار دادن انگشت بر روی ایکون می توان اقدام به روز رسانی کرد .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#d8d8d8″][vc_column][vc_column_text]

ایموجی های جدید و جالب در اندروید اوریو

در اندروید اوریو ایموجی ها مورد تئجه بیشترری قرار گرفته است . قرار شده است در اندروید اوریو ایموجی ها تغییر نمایند و شکلک های جدیدی به آن اضافه شوند که توانایی بیان احساسات بهتری نسبت به نسخه های قبلی را دارا هستند. اندروید اوریو در گوشی سامسونگ از این قابلیت بهره مند هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#ededed”][vc_column][vc_column_text]

پشتیبانی از گوگل پلی

 این برنامه در اندروید اوریو در گوشی سامسونگ سبب می شود که یک ناظر بر روی گوشی نصب شود و اقدام به بررسی و آنالیز سیستم عامل شما کند و محیط گوشی شما را خالی از هر گونه بدافزار نماید. برند سامسونگ اعلام نموده است که گوشی های پرچم دار در حال حاضر قابلیت بروزرسانی این نسخه از اندروید را ندارند و لازم است تا زمانی که این نسخه برای گوشی آنها تعبیه می گردد منتظر بمانند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#d8d8d8″][vc_column][vc_column_text]

کیفیت صدای سیستم عامل

در نسخه های قبلی اندروید کیفیت صدای سیستم عامل چندان قابل قبوا برای کاربر نبود . در نسخه اندروید اوریو سامسونگ ، صدا با کیفیت و میزان شدت بیشتری قابل پخش می باشد که این امر سبب شده است اندروید اوریو به نسخه ای محبوب در بین اهالی موسیقی تبدیل شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مدل های گوشی سامسونگ ( دارای قابلیت بروزرسانی )

گوشی ها ی سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس اکتیو و نوت  دارای توانایی بروز رسانی خودکار با اندروید اوریو می باشند . همچنین قابل توجه است که گوشی ها نوت سامسونگ می توانند از نسخه ای استفاده نمایند  که با توجه به ویژگی تصویر در تصویر این نسخه اندورید اوریو، گلکسی نوت به یک گوشی بی بدیل تبدیل می شود.

سری های ای ۷ و ۵ و ۳ نیز از این رقابت عقب نمانده اند و توانایی بروزرسانی و ارتقاء به نسخه ی اوریو را دارا می باشند. گوشی های جی ۷ و جی ۵ هم می توانند از این نسخه لذت ببرند و بر روی خود نصب نمایند. البته سامسونگ اعلام نموده است که برخی از مدلها توانایی بروزرسانی را نخواهند داشت که در ادامه به این مدل ها اشاره خواهیم نمود.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • گلکسی جی ۲ (۲۰۱۶)
  • گلکسی آن ۵
  • گلکسی آن ۸
  • گلکسی ای ۸
  • گلکسی نوت ۴

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • گلکسی جی ۳ (۲۰۱۶)
  • گلکسی جی ۵ (۲۰۱۶)
  • گلکسی جی ۲ (۲۰۱۵)
  • گلکسی جی ۷ (۲۰۱۶)
  • گلکسی جی ۲ آیس

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#ededed”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی سامسونگ و واحد های تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، به منظور ارائه بهتر خدمات خود ، واحد های تعمیرات سامسونگ را در بخش های جداگانه و به صورت تخصصی راه اندازی کرده است. واحد تعمیرات سامسونگ در این پارت های مجزا با استفاده از تجهیزات پیشرفته ی حوزه ی تولید محصولات سامسونگ، اقدام به تعمیر و ترمیم محصولات سامسونگ توسط کارشناسان با تجربه و حرفه ای مرکز تعمیرات سامسونگ می نماید.

شما کاربران محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات سامسونگ خود به مرکز تعمیرات سامسونگ مراجعه نموده و با اطمینان از اورجینال بودن کلیه ی قطعات این مرکز نسبت به تعمیر دستگاه سامسونگ خود اقدام نمایید. در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات سامسونگ می پردازیم.

[/vc_column_text][us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ column_width=”100″ columns_number=”6″ image_background=”false” header_size=”h3″ content_size=”small” number=”100″ carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][vc_message message_box_style=”3d” message_box_color=”sky” icon_fontawesome=”fa fa-check”]لینک مفید :

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / مرکز تعمیر موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی

[/vc_message][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

امتیاز شما به این نوشته