اشتراک گذاری

بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷ که قرار است در این مقاله معرفی شوند، از میان گوشی هایی انتخاب شده اند که در رده قیمت های متفاوت قرار دارند. بنابراین شما می توانید بسته به بودجه و سلیقه خویش، پرچمدار سامسونگ را در هر رده قیمتی، از میان لیست ارائه شده در بخش زیر انتخاب نمایید. در این مقاله ضمن شرح ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از گوشی های برگزیده سامسونگ، مزایا و معایب آنها نیز در پارت مجزایی ذکر شده است.

 بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷ که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت عبارتند از: سامسونگ گلکسی جی ۷ پرو (۳۱۵ دلار) ، Samsung Galaxy J7 Pro، سامسونگ گلکسی ای ۳ (۲۶۰ دلار)، Samsung Galaxy A3، سامسونگ گلسی ای ۵ (۳۳۰ دلار)، Samsung Galaxy A5، سامسونگ گلکسی اس ۷ (۴۸۵ دلار)، Samsung Galaxy S7، سامسونگ گلسی اس ۸ (۷۵۰ دلار)، Samsung Galaxy S8، سامسونگ گلکسی نوت ۸ (۹۳۰ دلار)، Samsung Galaxy Note 8.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#eaeaea”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

گلکسی جی ۷ پرو Samsung Galaxy J7 Pro

[/vc_column_text][vc_column_text]

در صدر لیست بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷، گلکسی جی ۷ پرو با قیمت ۳۱۵ دلار قرار دارد. گلکسی جی ۷ پرو  ۱۵۲٫۵ میلی‌متر طول، ۷۴٫۸ میلی‌متر عرض و ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد. بدنه‌ی آن از فلز و شیشه ساخته شده است و چیزی در حدود ۱۸۱ گرم وزن دارد. صفحه‌نمایش این گوشی مالتی تاچ است و توانایی تشخیص ۱۰ لمس همزمان را داراست. دوربین اصلی آن، سنسور ۱۳مگاپیکسلی دارد و به یک فلش LED مجهز شده است. دوربین سلفی یا دوربین دوم هم قابلیت فیلم‌برداری به‌صورت فوا اچ دی را دارد و علاوه بر سنسور ۱۳مگاپیکسلی به فلاش LED مجهز است.

گلکسی J7 2017 ، یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷، معادل ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد است. ظرفیت ذخیره‌سازی این دستگاه تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش است. این گوشی با قیمت حدودا سیصد دلاری خود در رده گوشی‌های «میان رده‌ی گران قیمت تر» قرار می‌گیرد. مزایای این دستگاه طراحی فلزی باریک، عمر باتری بالا و دوربین سلفی فلاش دار است. کارشناسان پردازنده نسبتا قدیمی و شارژ کند این دستگاه را از معایب آن برشمرده اند.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_separator size=”custom” height=”32px”][us_separator size=”custom” height=”32px”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]گلکسی جی ۷ پرو[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]Samsung-Galaxy-A3[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]

سامسونگ گلکسی ای ۳ Samsung Galaxy A3

[/vc_column_text][vc_column_text]

سامسونگ گلکسی ای ۳ در جایگاه دوم بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷ قرار دارد. این گوشی میان رده با وجود شباهت به نسل قبلی خود از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق ۱٫۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه بهره برده که آن را از همتای ۲۰۱۶ خود متمایز می‌کند. گلکسی A3 2017 از حافظه‌ی داخلی ۱۶گیگابایتی بهره برده و می‌تواند کارت حافظه‌ی جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت را پشتیبانی کند. ی ۳ مدل ۲۰۱۷ با عمر باتری بالای خود در مجموع یکی از بهترین گوشی‌های تقریبا ارزان قیمتی است که در بازار وجود دارد.

گوشی‌های سری A سامسونگ پاسخی قانع‌کننده به کسانی است که می‌خواهند با هزینه‌ای کم، صاحب گوشی‌های باکیفیت و خوش‌ساخت شوند. در A3 جدید، امکاناتی همچون حسگر اثرانگشت، نمایشگر ۴٫۷اینچی با فناوری امولد، دوربین‌ اصلی ۱۳مگاپیکسلی و سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ اگزینوس ۷۵۸۰ به همراه دو گیگابایت رم در بدنه‌ای تمام‌فلزی که در برابر آب مقاوم است. مزایای این دستگاه بدنه‌ی بسیار زیبا و ضد آب، سخت‌افزار مناسب به همراه دو گیگابایت رم، تجهیز به حسگر اثرانگشت، پشتیبانی از شبکه ۴G، دو سیم کارت بودن و در نهایت برخورداری از ابعاد بسیار مناسب است. عدم تغییر باتری در مقایسه با نسل قبل از معایب برشمرده شده برای این دستگاه است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#eaeaea”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

سامسونگ گلسی ای ۵ Samsung Galaxy A5

[/vc_column_text][vc_column_text]

گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷ با ۳۳۰ دلار قیمت جایگاه سوم بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده است. این گوشی با طراحی تقریبا کوچک اما با صفحه نمایشی بزرگ یکی از بهترین ترکیب‌ها در خط تولید سامسونگ را دارد. این دستگاه دارای طراحی زیبای شیشه‌ای فلزی و باتری فوق العاده‌ای بوده و همچنین ضدآب است. قابلیت شارژ سریع و دوربین سلفی با کیفیت در کنار نکات بالا باعث شده‌اند تا گلکسی ای ۵ (۲۰۱۷) در محدوده قیمتی خود یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

بدنه‌ی بسیار زیبا و ضد آب، سخت‌افزار قدرتمند به همراه ۳ گیگابایت رم، مجهز بودن به حسگر اثرانگشت، پشتیبانی از شبکه ۴G، دو سیم کارت بودن و امکان استفاده از کارت حافظه جانبی از جمله مزایای برشمرده شده برای این دستگاه است. معایب این دستگاه که از سوی کارشناسان ذکر شده اند عبارتند از: عدم نوآوری و تغییر نکردن نمایشگر در مقایسه با نسل قبلی، نداشتن چراغ اعلان ال ای دی و کیفیت کمتر از متوسط ویدئوها.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]Samsung Galaxy A5[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]Samsung Galaxy S7[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

سامسونگ گلکسی اس ۷ Samsung Galaxy S7

[/vc_column_text][vc_column_text]

سامسونگ گلکسی اس ۷ گوشی منتخب چهارم ما در میان بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷ است که قیمتی برابر با ۴۸۵ دلار دارد. این گوشی که در سال گذشته پرچمدار گوشی های سامسونگ بوده است حال به عنوان یک گوشی میان ردۀ گرانقیمت در بازار حضور دارد.

این گوشی در مقایسه با قیمت سال پیش خود، چیزی حدود یک سوم کاهش داشته است. صفحه  نمایش سنتی گلکسی اس ۷ سامسونگ نسبت تصویر ۱۶:۹ دارد و همچنان در مقایسه با محصولات بازار، دستگاه خوش دستی به شمار می آید. سامسونگ گلکسی اس ۷ دوربین فوق العاده‌ای دارد که حتی در نور کم نیز کیفیت بالایی دارد. طراحی گرانقیمت و زیبا و ضدآب در کنار کیفیت فوق العاده عکسها در شب، مزایای این گوشی و کثیف شدن بدنه با اثرانگشت و کم بودن روشنایی صفحه از معایب این محصول است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#eaeaea”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

سامسونگ گلسی اس ۸ Samsung Galaxy S8

[/vc_column_text][vc_column_text]

پنجمین مقام بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به سامسونگ گلسی اس ۸ Samsung Galaxy S8 اختصاص دارد. پردازنده‌ی قدرتمند، نمایشگر بزرگ با کیفیت بسیار بالا، دوربین‌های اصلی و سلفی با عملکرد فوق‌العاده از جمله این امکانات هستند که گلکسی اس ۸ را در زمره‌ی محصولات کارآمد بازار قرار می‌دهند. دوربین سلفی گلکسی اس ۸، سنسوری ۸ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم باز‌تر دارد که حالا می‌تواند نور بیشتری جذب کرده و در نتیجه تصاویر بهتری ثبت ‌کند.

نمایشگر این دستگاه در هر حالت و به‌خصوص در وب‌گردی، تماشای فیلم و عکس، جست‌وجو و حتی در منوی دوربین، شما را شگفت‌زده می‌کند. نمایشگر با فناوری سوپر AMOLED و تراکم پیکسلی عالی، سخت افزار قدرتمند + ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی و سلفی کم نظیر و در نهایت ضد آب و گرد و غبار بودن از مزایای این دستگاه است. گرانقیمت بودن و نامناسب بودن تنظیمات پیش فرض رنگهای صفحه از معایب این دستگاه است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]Samsung Galaxy S8[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]Samsung Galaxy Note 8[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

سامسونگ گلکسی نوت ۸ Samsung Galaxy Note 8

[/vc_column_text][vc_column_text]

سامسونگ گلکسی نوت ۸ یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷ با قیمتی برابر با ۷۵۰ دلار است. این گوشی دو دوربین پیوسته و دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی با فلاش Dual LED دارد که امکان فیلم‌برداری UHD با آنها نیز وجود دارد. پردازش محاسبات در سامسونگ گلکسی نوت ۸ توسط تراشه‌ی Exynos 8895 هشت‌هسته‌ای انجام می‌شود که از مدل‌های بالارده‌ای است که سرعت بسیار خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. سنسور اسکن مردمک چشم، حسگر اثر انگشت، حسگر ضربان قلب و ژیروسکوپ تنها تعدادی از دیگر امکانات این دستگاه قدرتمند است.

باتری غیرقابل تعویض و از نوع لیتیوم‌یون با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌تواند تا ۲۲ ساعت مکالمه و ۷۴ ساعت حالت آماده‌به‌کار دستگاه را تامین کند. مقدار ۶ گیگابایت رم، سخت‌افزار قدرتمند بر پایه‌ تراشه هشت هسته‌ای، برخورداری از قلم S Pen+ ، بدنه‌ی فلزی با پوشش گوریلا گلس ۵ در پشت و جلو، نمایشگر بزرگ با تراکم پیکسلی بالا همراه با لبه‌ی خمیده از مزایا و ویژگی های مثبت این گوشی است. قیمت بالا، بزرگ بودن بدنه، عمر باتری (می‌توانست بیشتر باشد) و نیاز روشناییِ صفحه به تنظیم از معایب این دستگاه است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#eaeaea”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

[/vc_column_text][vc_column_text]

نمایندگی سامسونگ با سال‌ها تجربه در امر تعمیر و فروش محصولات شرکت سامسونگ، همواره انتخاب نخست مشتریان بوده است. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد. تمامی این خدمات توسط بهترین کارشناسان و مهندسین کشور به صورت فوق‌تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌گردد. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی‌ از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی گشته است.

نمایندگی سامسونگ چه در امر عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ columns_number=”4″ header_size=”h3″ content_size=”small” carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][vc_message message_box_color=”sky” icon_fontawesome=”fa fa-angle-double-down”]

لینک مفید

[/vc_message][vc_column_text]

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / مرکز تعمیر موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

امتیاز شما به این نوشته