تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ

تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که به دست زبده ترین مهندسان حوزه سخت افزار انجام می پذیرد. کارشناسان ما در این مرکز با طی فرآیند عیب یابی صحیح، علت اشکال پیش آمده را شناسایی کرده و نسبت به تعمیر تجهیزات سامسونگ اقدام می نمایند. عیب یابی، برخورد منطقی و استفاده از متدهای علمی جهت رفع اشکالات پیش آمده می تواند علاوه بر کاهش هزینه، صرفه جوئی در زمان را نیز در پی داشته باشد.

مرکز تعمیرات کامپیوتر سامسونگ به منظور پایش و حفظ بهینه اموال سخت‌افزاری، تجهیزات رایانه‌ای و ماشین‌های اداری، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه به ویژه حوزه تعمیر تجهیزات کامپیوتر را به همکاری فراخوانده تا تمامی عملیات مورد نیاز جهت انجام تعمیرات و بازبینی دوره‌ای تجهیزات رایانه‌ای و اداری را امکان‌پذیر سازد.

تعمیر فن کامپیوتر سامسونگ

تعمیر فن کامپیوتر سامسونگ یکی از سرویس های مرتبط با این دستگاه است که می‌بایست با درنظر داشتن استانداردهای این کار انجام پذیرد. همانگونه که می‌دانید فن با تهویه هوا و کاهش دمای درون کامپیوتر، از آسیب دیدن قطعاتی مانند CPU، گرافیک، مادربرد و هارد جلوگیری می کند. در صورت خرابی این قطعه، دمای کامپیوتر افزایش یافته و قطعات آن در معرض آسیب قرار می گیرند.

اگر فن کامپیوتر شما بیش از حد صدا می‌دهد یا از دستگاه بوی سوختگی احساس می کنید، احتمال خرابی این بخش از کامپیوتر زیاد است. در این شرایط باید برای تعمیر و تعویض فن اقدام نمایید. بهتر است برای بررسی بیشتر مشکل فن، کامپیوتر را به کارشناسان فنی نمایندگی سامسونگ تحویل دهید. آنها پس از عیب یابی دستگاه، فن را تعمیر یا تعویض می کنند.

تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ

مادربرد کامپیوتر، عملکردی شبیه به سیستم عصبی دارد به طوری که تمامی پردازش های لازم از طریق مادربرد به قطعات مورد نظر منتقل می شوند. علاوه بر اینکه خود مادربرد از قطعات الکترونیکی متعددی تشکیل شده است، بسیاری از قطعات کامپیوتر از جمله کارت گرافیک، کارت صدا و کارت شبکه روی مادربررد قرار می گیرند و برخی نیز از طریق کابل و رابط به آن متصل می شوند.

با توجه به نقش مهمی که این بخش دارد، بروز هرگونه مشکل و ایراد در آن، عملکرد دستگاه را تحت تأثیر قرار داده و ممکن است بخشی از آن را متوقف کند. تعمیر مادربرد یکی از تخصصی ترین اقدامات در واحدهای تعمیراتی می باشد که نیاز به مهارت بالای تعمیرکار و وجود تجهیزات پیشرفته دارد. تعمیر مادربرد شامل تعویض قطعات مختلف آن مانند چیپ ها و قطعات الکترونیکی کوچک تر می باشد.

تعمیرات کامپیوتر سامسونگ
تعمیر اجزای کامپیوتر

تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر سامسونگ

اگر تصاویر بی کیفیتی از صفحه مانیتور کامپیوتر خود مشاهده می کنید یا در اجرای برنامه ها سیستم کند شده و یا تصویر آن سیاه می شود، یکی از احتمالات این است که کارت گرافیک سیستم شما دچار خرابی شده است. کارت گرافیک یا GPU واحد پردازش تصویر می باشد و کامپیوتر به وسیله این قطعه قادر خواهد بود تصاویری باکیفیت به کاربر ارائه کند. بنابراین اولین نشانه های خرابی کارت گرافیک در بخش تصویر کامپیوتر بروز می کند.

در این حالت ممکن است کارت گرافیک از اسلات جدا شده باشد و یا اینکه پایه های آن کثیف شده و نتواند با مادربرد ارتباط برقرار کند. حالت دیگر، سوختن کارت گرافیک می باشد. بسته به اینکه کدام یک از این مشکلات برای کارت گرافیک اتفاق افتاده باشد، این قطعه تعمیر یا تعویض می گردد.

تعمیر پاور کامپیوتر سامسونگ

تعمیر پاور یا منبع تغذیه از دیگر خدمات تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ می باشد. در صورت بروز مشکل در پاور، سیستم به درستی عمل نمی کند. منبع تغذیه، تأمین انرژی الکتریکی قطعات را برعهده دارد و متناسب با هر قطعه جریان مشخصی را به آن هدایت می کند. چنانچه پاور خراب شده و یا ضعیف شود احتمال اینکه سیستم روشن نشود زیاد است. گاهی نیز ممکن است سیستم روشن شود اما ویندوز بالا نیاید.

همچنین ری استارت شدن ناگهانی کامپیوتر از دیگر نشانه های خرابی پاور می باشد. توجه داشته باشید اگرچه امکان تعمیر پاور در برخی شرایط وجود دارد اما در بسیاری از مواقع این قطعه تعویض می شود. پاور یک قطعه بسیار مهم در کامپیوتر می‌باشد و درصورت خرابی بهتر است با یک پاور نو جایگزین شود. تعمیر پاور ممکن است موقتاً مشکل را برطرف کند اما پس از گذشت مدتی امکان بروز مجدد مشکل در آن وجود خواهد داشت.

تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ

تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از «دانش فنی» مورد نیاز، «ابزارآلات تخصصی» این کار را نیز در اختیار دارند. تلفیق این دو پارامتر بنیادین در حوزه تعمیر تجهیزات کامپیوتر –یعنی «تخصص» و «ابزار پیشرفته»- سبب گشته تا  «سرعت و کیفیت» دو ویژگی لاینفک و دائمی خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ گردند. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ محدود به مدل خاصی از کامپیوتر نیست و دربرگیرندۀ تمامی مدلها و قطعات کامپیوتر است. دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ

  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا در مرکز تعمیر تجهیزات سامسونگ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در کامپیوتر سامسونگ
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری کامپیوتر سامسونگ
  • تعمیر مشکلات مربوط به درایو کامپیوتر سامسونگ
  • تعمیر هارد کامپیوتر سامسونگ در مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ
  • تعمیر و تعویض مادربرد کامپیوتر سامسونگ
  • تعمیر مشکلات مربوط به بلندگو کامپیوتر سامسونگ و…
  • تعمیرات مادربرد کامپیوتر سامسونگ
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار کامپیوتر سامسونگ
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی کامپیوتر سامسونگ
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش کامپیوتر سامسونگ به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و … در مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد کامپیوتر سامسونگ
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع کامپیوتر سامسونگ
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک کامپیوتر سامسونگ
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع کامپیوتر سامسونگ در مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال

اخبار تجهیزات کامپیوتر سامسونگ و دیگر خبرها

اخبار تجهیزات کامپیوتر سامسونگ و دیگر خبرها مرتبط با محصولات سامسونگ از طریق فضای زیر با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد. جدیدترین اخبار و رویدادهای سامسونگ توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان نمایندگی سامسونگ رصد گشته و از طریق فضای زیر به اشتراک گذاشته خواهد شد. اخبار استخراج شده توسط تیم خبری مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ و سایر واحدهای این مرکز، حاوی مطالبی در ارتباط با جدیدترین محصولات سامسونگ، نوین ترین تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه های سامسونگ، پرفروش ترین دستگاه های سامسونگ و مواردی از این دست است. مطالب مذکور را می توانید از طریق لینک های زیر دنبال نمایید و با دوستان خود و سایر علاقمندان این حوزه به اشتراک بگذارید. 

مقالات تجهیزات کامپیوتر سامسونگ و دیگر مقالات

مقالات تجهیزات کامپیوتر سامسونگ و دیگر مقالات مرتبط با این برند توسط تیم تعمیراتی و کارشناسی مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ گردآوری و تدوین گشته اند.  در این مقالات، ترفندهای تعمیرات تجهیزات کامپیوتر و سایر محصولات سامسونگ، اطلاعات تخصصی و عمومی مرتبط با هریک از دستگاه های سامسونگ (نظیر شیوه کار هر یک از آنها و بهترین روشهای کار با دستگاه ها)، اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های  سامسونگ و مواردی از این گنجانده شده است. شما کاربران گرامی می توانید با مطالعه مطالب این بخش، پاره ای از اطلاعات تخصصی و عمومی مورد نیاز خویش را کسب نموده و یا ارتقاء دهید.

انواع تجهیزات کامپیوتر سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ

انواع تجهیزات کامپیوتر سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ در این بخش معرفی خواهند شد. مطالعه این بخش کمک شایانی در افزایش اطلاعات فنی شما کاربران گرامی خواهد داشت. به ویژه اگر قصد خرید و تهیه یکی از محصولات سامسونگ را دارید می توانید با مطالعه ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول مورد نظرتان در این بخش و مقایسه آن با سایر محصولات انتخاب و خرید دقیق تری داشته باشید. زیبایی و استحکام، ارزش خرید بالا در برابر قیمت، عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری مناسب در دراز مدت، امکانات و قابلیت های بالا، کیفیت در طراحی و ساخت و مواردی از این دست ویژگی غالب محصولات سامسونگ است. تمامی اطلاعات درج شده در بخش زیر توسط کارشناسان مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ گرداوری و تدوین گشته است.

سوالات متداول تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ ، رفع اختلالات ایجاد شده در دستگاه‌های این برند و تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر می‌باشد لیکن با توجه به پیشروی سامسونگ در ساخت و تولید دستگاه‌های جدید، تعمیرات انجام شده در این راستا نیز می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و فنآوری‌های روز دنیا، دانش فنی مورد نیاز را کسب کرده باشند.

عدم توجه به این امر و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیرات سامسونگ سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها پس از تعمیر در مرکز غیرمجاز، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از میان برود. از این رو پیشنهاد ما به شما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز، جهت انجام تعمیرات سامسونگ از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مجموعه بر اساس اصول و ضوابط استاندارد شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد. سوالات متداول تعمیرات سامسونگ در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ طریق توانسته رضایت هموطنان را بیش از پیش جلب نماید. نمایندگی سامسونگ چه در امر عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبیف تعمیر تجهیزات کامپیوتر سامسونگ و… می‌باشد.