اشتراک گذاری

تعویض گلس گوشی سامسونگ

تعویض گلس گوشی سامسونگ در صورتی امکان پذیر است که فقط گلس گوشی (شیشه بیرونی) شکسته شود، تصویر منعکس در ال سی دی کاملا واضح باشد و تاچ گوشی بدون ایراد کار کند. واژه “گلس” در اصطلاح عموم محافظی است که روی سطح گوشی کشیده می شود تا به شیشه بیرونی، صفحه ال سی دی و تاچ گوشی آسیبی وارد نشود. منظور ما از تعویض گلس گوشی سامسونگ این گلس نیست. منظور از تعویض گلس موبایل Samsung ، عوض کردن لایه شیشه ای مقاومی می باشد که توسط کارخانه روی ال سی دی نصب می شود تا تاثیر شدت ضربه ها را کنترل کند. در اصلاح به آن گلس ال سی دی موبایل می گویند.

زمانی که گوشی می افتد یا تحت فشار زیادی قرار می گیرد، ممکن است نمایشگر ترک خورده و بشکند. این شکستگی گاهی نیاز به تعویض ال سی دی و تاچ داشته و گاهی نیز تنها با تعویض گلس ال سی دی گوشی رفع می گردد. تعویض گلس گوشی سامسونگ یکی از خدمات قابل ارائه در نمایندگی رسمی کمپانی مطرح samsung می باشد که در بالاترین سطح کیفی ممکن ارائه می شود. این تعویض علاوه بر نیاز به مهارت و دقت ، باید با گلس اورجینال و با کیفیت سامسونگ انجام شود،  تا باعث مشکلاتی در روند کاری تاچ و ال سی دی تلفن همراه نشود.

تعویض گلس گوشی سامسونگ

 از کجا بفهمیم گلس گوشی سامسونگ شکسته است؟

اگر گلس گوشی شکسته باشد، عملکرد گوشی شما تغییری نمی کند و شما می توانید از گوشی استفاده کنید. در این صورت فقط گلس ال سی دی موبایل سامسونگ تعویض می شود. اما اگر تاچ یا صفحه ی لمسی از کار بیفتد، لازم است تاچ و ال سی دی هم تعویض شوند. اگر صفحه ال سی دی شما شکسته باشد،  لکه های تیره و ترک های پیوسته کل صفحه شما را دربر می گیرد. امکان دارد تصاویری را از گوشی بتوانید مشاهده کنید، اما تصویری که می بینید تاریک همراه با خطوط شکسته است.

فیلم آموزش تعویض گلس گوشی سامسونگ

همان طور که همه می دانیم صفحه نمایش گوشی تنها پل ارتباطی کاربر و گوشی است؛ از همین رو تعویض گلس گوشی سامسونگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر در تعویض گلس موبایل سامسونگ سهل انگاری کنیم، قطعا تاچ و ال سی دی آسیب خواهند دید و ممکن است شدت این آسیب تا حدی باشد که مجبور به تهیه گوشی جدیدی شویم. به طور کلی استفاده از تجهیزات کاری مدرن مناسب توسط افراد با تجربه در چگونگی انجام فرآیند تعویض گلس گوشی سامسونگ و حفاظت از ال سی دی و تاچ تلفن همراه نقش بسیار مهمی دارد.

تعویض گلس گوشی سامسونگ با استفاده از تجهیزات فنی سازگار با نوع گوشی، گلس اورجینال و چسب OCA امکان پذیر است. با این شیوه از تعمیرات موبایل، گلس گوشی به حالت اولیه خود باز می گردد. از جمله مزایای این روش می‌توان به دقت بالا در صافی و مسطح بودن صفحه لمینت و ال سی دی و ایمنی بالای آن اشاره نمود.

مزیت تعویض گلس ال سی دی موبایل سامسونگ

با تعویض گلسِ ال سی دی گوشی سامسونگ در واقع شما در بسیاری از هزینه های احتمالی صرفه جویی کرده اید، زیرا هزینه تعویض و تعمیر گلس گوشی به مراتب بسیار پایین تر از هزینه تعویض ال سی دی است. به علاوه با این روش همچنان قادر خواهید بود از ال سی دی اورجینال گوشی خود با همان کیفیت سابق استفاده کنید.

از طرفی با تعویض گلس و باقی ماندن ال سی دی اورجینال، عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد حفظ خواهد شد. همان گونه که اشاره کردیم تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ با استفاده از فناوری های نوین، مجهزترین دستگاه های تعمیراتی و چسب OCA انجام می‌شود. لازم به ذکر است که کلیه ی مراحل فنی مرتبط با تعویض گلس گوشی Samsung در این نمایندگی براساس پارامترهای استاندارد شکل گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می گردد.

ریسک شکستن ال سی دی در حین تعویض گلس گوشی سامسونگ

از آنجا که ال سی دی های موجود در بازار بسیار نازک و شکننده هستند، ممکن است در هنگام جداسازی گلس و انجام فرآیند تعویض گلس موبایل سامسونگ توسط تعمیرکاران مبتدی، ال سی دی دچار شکستگی و ترک گردد. از طرفی تمیز کردن lcd گوشی از چسب گلس مورد تعویض نیز پروسه ی حساسی است.

در صورتی که این امر پاکسازی به درستی انجام نشود و گلس جدید بر روی اضافه های چسب گلس قبلی سوار شود، ال سی دی و تاچ گوشی آسیب دیده و از عملکرد اصلی خود دور می شوند. پذیرش این ریسک بر عهده مشتری است.  از این رو توصیه می کنیم تعویض گلس گوشی را جدی بگیرید و از مراجعه به مراکز نامعتبر جهت تعویض گلس گوشی سامسونگ جدا پرهیز نمایید.

دستگاه مخصوص تعویض گلس محافظ گوشی Samsung

امروزه پیشرفت تکنولوژی، فرآیند تعویض گلس گوشی سامسونگ را آسان نموده است. از جمله تجهیزاتی که در این فرآیند تعمیراتی مورد استفاده ی نمایندگی موبایل سامسونگ قرار می گیرد، دستگاه لمینت است. لمینت دستگاهی است که تعویض گلس گوشی Samsung را با صرف مدت زمان کوتاهی به اتمام می رساند. علاوه بر سرعت بخشیدن به کار و اتوماتیک بودن  مراحل کاری، اصلی ترین مزیت این دستگاه عدم ایجاد حباب های هوا در قسمت زیرین گلس می باشد. البته استفاده از این دستگاه نیازمند دانش و تجربه ی بالایی است. در این خصوص کارشناسان نمایندگی رسمی سامسونگ  همواره آماده ی خدمت رسانی هستند.

تعویض گلس ال سی دی موبایل سامسونگ

تعمیر گلس موبایل سامسونگ

زمانی که در مورد تعمیر گلس موبایل سامسونگ صحبت می کنیم، منظور خرابی ها و مشکلاتی است که نیاز به تعویض گلس موبایل ندارد. در صورتی که با مشکلات در عملکرد تاچ و گلس مواجه شدید ممکن است با رفع مشکلات نرم افزاری موبایل سامسونگ ، عملکرد گلس به حالت عادی بازگردد. اما در صورت شکستگی و ترک برداشتن گلس ، تعویض آن الزامی می باشد.

تعمیرات گوشی سامسونگ

خدمات تعمیر گلس گوشی های سامسونگ را می توانید از مرکز سامسونگ با امن ترین و با کیفیت ترین حالت ممکن دریافت کنید.با توضیحی که در بالا دادیم حتما خوب دریافتید که تعمیر گوشی سامسونگ کاری بس دشوار و با حساسیت بسیار بالایی است. ما با در اختیاراداشتن بهتریل متریال و قطعات جانبی، آماده خدمات رسانی هم  در حوزه تعویض شیشه بیرونی گوشی و هم محافظ روی شیشه هستیم

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ همراه همیشگی کاربران این برند محبوب است. همکاران ما در بخش نمایندگی آماده ارائه همه نوع خدمات در حوزه خرید، ارتقاء و آموزش تعمیرات هر یک از دستگاه های این کمپانی سرشناس است. پرسنل بخش روابط عمومی ما در نمایندگی سامسونگ همواره در کنار کاربر ان حضور خواهند داشت تا با ارائه مشاوره های مفید و ضروری کاربر را در انتخاب صحیح یک محصول بر اساس نیاز خود راهنمایی و هدایت کنند. آنچه در نمایندگی سامسونگ ارجحیت دارد رضایت مشتری و حمایت و پشتیبانی او در حین و بعد از خرید است. آنچه ما را از سایر رقیبانمان متمایز می سازد صداقت و صحت گفتارمان است. نمایندگی سامسونگ، عاملیت مجاز بی رقیب این کمپانی در کل ایران است.

تعمیرات سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ با برخورداری از حضور کارشناسان و مهندسان برتر و ارشد حوزه آی تی، با بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی به همه کاربران این برند ویژه و ارجح است. این مرکز بدون هیج نگرانی و دغدغه ای قادر خواهد بود تمام قطعات احتمالی مورد نیاز در حین تعمیر دستگاه شما را به صورت اصل و اوریجینال تهیه کند و به کار بگیرد. مرکز تعمیرات سامسونگ با در اختیار داشتن فضاهای مجزا برای هر نوع عیب و ایراد احتمالی، پروسه تعمیرات را کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می دهد.

5/5 (1 امتیاز)

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *