اشتراک گذاری

خالی شدن باتری گوشی

یکی از اشکالاتی که کاربران دستگاه گلکسی با آن دست به گریبان هستند خالی شدن باتری گوشی است. گلایه هایی از سوی کاربران گوشی های سامسونگ مبنی بر عملکرد ضعیف باتری این دستگاه با کارشناسان ما درمیان گذاشته شده است. از همین رو بر آن شدیم تا در بخش پرسش و پاسخ راهکارهای موجود جهت رفع این اشکال را بررسی کرده و با کاربران در میان بگذاریم. اگر باتری گوشی samsung شما نیز دوام چندانی ندارد و به سرعت خالی می شود خواندن مطالب تدوین گشته توسط کارشناسان ما می تواند راهگشای شما باشد.

خالی شدن باتری گوشی s7

علت خالی شدن ناگهانی باتری گوشی

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید شارژ گوشی که میزان قابل توجهی هم هست به یکباره خالی شود. خالی شدن یکباره شارژ ممکن است به دلایل مختلفی روی دهد. استفاده از شارژ معیوب و یا غیراستاندارد، اجرا کردن برنامه‌های پرمصرف، پایان عمر باطری و وجود مشکل در سخت افزار دستگاه از دلایلی است که ممکن است سبب یکباره خالی شدن شارژ دستگاه شود.

چنانچه این مشکل تنها یک بار اتفاق بیفتد جای نگرانی نیست اما اگر مرتباً با مشکل خالی شدن ناگهانی باتری گوشی مواجه شوید، نیاز است نسبت به برررسی باتری و شارژر اقدام کنید. در ابتدا دستگاه را با یک شارژ اورجینال شارژ کنید. چنانچه همچنان با خالی شدن شارژ مواجه شدید آنگاه باید باطری را تعویض کرده و یک باطری اورجینال برای دستگاه خریداری کنید.

چه کنیم باطری گوشی دیرتر خالی شود؟

شما می‌توانید با به کارگیری چند اقدام ساده، مشکل خالی شدن ناگهانی باتری گوشی را کنترل و در برخی موارد برطرف کنید. توجه داشته باشید که نحوه استفاده از تلفن همراه نقش بسیار مهمی در کارایی آن و سلامت قطعات مختلف آن دارد. از این رو سعی کنید روش های مراقبت از دستگاه را فراگرفته و نکات لازم را در این زمینه رعایت کنید. اما مهمترین اقداماتی که با کمک آنها می توانید به افزایش شارژ باطری گوشی کمک کنید موارد زیر هستند:

1. استفاده از حالت پرواز

هنگامی که آنتن گوشی خالی باشد و دستگاه سیگنالی دریافت نکند، تلفن شما برای جستجوی آنتن و دریافت آن انرژی زیادی مصرف میکند. از این رو اگر در محیطی هستید که تحت پوشش شبکه سیم کارت شما نیست، گوشی را در حالت Airplane Mode بگذارید.

2. کم کردن نور صفحه نمایش

یکی از مهمترین اقداماتی که به نگهداری شارژ تلفن همراه کمک می کند کم کردن نور صفحه نمایش و یا غیرفعال کردن تنظیم خودکار نور صفحه است. هرچه میزان روشنایی نور صفحه بیشتر باشد، میزان برق بیشتری از باطری مصرف می گردد.

3. غیرفعال کردن اپلیکیشن های غیر ضروری

اگر در دستگاه خود برنامه هایی دارید که چندان از آنها استفاده نمی کنید، با غیرفعال کردن آنها باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه شوید.

4. غیر فعال کردن  Hotspot، Bluetooth، GPS، Wi-Fi و غیره

تمامی این قابلیت‌های ارتباطی برای فعال‌بودن به مصرف انرژی و شارژ باتری نیاز دارند، بنابراین غیر فعالسازی آن ها در شرایطی که نیازی به آن ها ندارید، یکی از بهترین روش های جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری گوشی خواهد بود.

5. استفاده از حالت ذخیره نیرو

آخرین راهکار برای افزایش شارژ باتری گوشی موبایل، استفاده از Power Saving Mode می باشد. ذخیره نیرو باعث می‌شود تا تمام تنظیمات لازم برای به حداقل رساندن میزان مصرف شارژ باتری، به صورت خودکار بر روی دستگاه اعمال شوند. این قابلیت در شرایط خاصی که فقط چند درصد از شارژ باتری گوشی اس 7 باقی مانده بسیار کاربردی است.

خدمات تخصصی نمایندگی سامسونگ: تعمیر و تعویض باتری موبایل سامسونگ

راهکار رفع مشکل خالی شدن باتری گوشی

در این بخش برآنیم تا علل خالی شدن باتری گوشی را بررسی نموده و روشهایی را جهت رفع آنها ارائه نماییم:

  • نخستین عاملی که ممکن است سبب خالی شدن باتری گوشی میشود فعال بودن اپلیکیشن های متعدد به صورت همزمان در این گوشی است. بنابراین اگر شما نیز احساس می‌کنید که باتری گلکسی اس ۷ زودتر از موعد خالی می‌شود. بهتر است کلیه اپلیکیشن‌های گوشی را بسته و غیرفعال نمایید.
  • در مرحله بعد، گوشی را ریست کنید تا مصرف باتری به حالت معمول باز گردد.
  • بهتر است نوتیفیکشن های غیرضروری را نیز غیرفعال نمایید.
  • بعلاوه اپلیکیشن‌هایی که ضرورتی به دسترسی به دیتای اینترنت ندارند را نیز متوقف کنید. جهت این کار آدرس روبرو را دنبال کنید: به قسمت Settings رفته و با ورود به گزینه Data Usage  گزینه Background Data را غیر فعال کنید.
  • آیتم دیگری که می تواند در کاهش مصرف انرژی گوشی به شما کمک کند کم کردن روشنایی صفحه نمایش است.
راهکار رفع مشکل خالی شدن باتری گوشی s7

تعمیرات موبایل سامسونگ و شرح علت خالی شدن باتری گوشی

مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ جهت آندسته از کاربرانی که در پی یک مرکز استاندارد و مجاز جهت بازیابی کیفیت دستگاه خویش هستند. تیمی متشکل از زبده ترین و متخصص ترین کارشناسان حوزه تعمیرات را گردهم فراهم آورده است و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنها نهاده است تا قادر به ارائه تخصصی ترین خدمات و سرویس های تخصصی موبایل سامسونگ به کاربران گرامی باشند. یکی از اشکالات رفع شده در این مرکز خالی شدن باتری گوشی است. این اشکال بیشتر ناشی از فعال بودن یک برنامه است. جهت رفع این اشکال استفاده از power saving سامسونگ را به یاد داشته باشید. همانگونه که پیش از این نیز ذکر شد، بهتر است  notification‌ها غیرضروری را غیرفعال کنید.

جهت این کار آدرس زیر را دنبال نمایید:

Settings–> Data Usage –> Background Data

جلوگیری از خالی شدن باتری گوشی

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ

حال که با علت خالی شدن باتری گوشی آشنا شدید و و شیوه رفع این مشکل را آموختید بهتر است این نکته را همیشه مدنظر داشته باشید که تعمیرات سامسونگ به دلیل به‌روزرسانی‌های سریعی که در تولیدات این برند انجام می‌پذیرد نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن بهره‌مندی از دانش فنی روز، ابزارآلات پیشرفته تعمیر را در اختیار داشته باشد.

واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد.

نمایندگی سامسونگ و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی و سرویس های تعمیر مرتبط با محصولات شرکتی است که در سال ۱۹۳۸ توسط «لی بیونگ چول» به عنوان یک شرکت تجاری در شهر دایگو راه‌اندازی شد. گروه سامسونگ، یک شرکت چند ملیتی و چند منظوره است که در زمینه تولید و ساخت محصولات الکترونیکی، کشتی‌سازی، صنایع شیمیایی و نیز خدمات بیمه و مالی فعالیت می‌کند. جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

تعمیرات موبایل سامسونگ و اخبار مرکز تخصصی سامسونگ

شما کاربران گرامی بسته به نوع دستگاه خویش پس از ورود به مرکز تخصصی سامسونگ به واحد مربوطه راهنمایی شده و خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت می‌کنید. در هر یک از واحدهای ارائه دهنده خدمات، کارشناسان متخصصی حضور دارند که راهنما و پاسخگوی شما کاربران گرامی در زمینه اختلالات ایجاد شده در دستگاه و شیوه رفع آنها خواهند بود. دلایل خالی شدن باتری گوشی را می توانید در مباحث فوق بیابید. جهت آشنایی با دیگر اخبار مرکز تخصصی سامسونگ به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات سامسونگ و مقالات مرکز تخصصی سامسونگ

تعمیرات سامسونگ یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که به دست تیمی از متخصص ترین و زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه می گردد. گاه مشاهده شده که در مراکز غیرمجاز، با وجود عدم ضرورت درتعویض و تغییر قطعات، اجزاء اصلی و اورجینال دستگاه‌ها تعویض گشته و قطعاتی دست دوم و کهنه جایگزین آن‌ها شده اند.

به منظور پیشگیری از وقوع چنین تخلفات ناخوشایندی -که صدمات جبران‌ناپذیری به دستگاه‌ها وارد می‌سازند- توصیه می‌شود برای انجام هرگونه عملیات تعمیر و ترمیم به مرکز تعمیرات سامسونگ مراجعه فرمایید. رفع اشکال خالی شدن باتری گوشی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد. شما کاربران گرامی می توانید برخی از مقالات مرکز تخصصی سامسونگ را که به دست کارشناسان این مجموعه تدوین و گردآوری گشته اند از طریق بخش زیر دریافت نمایید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ طریق توانسته رضایت هموطنان را بیش از پیش جلب نماید. رفع اشکال خالی شدن باتری گوشی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد.

نمایندگی سامسونگ چه در امر عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *