اشتراک گذاری

ساید بای ساید RH25H5611SG/AA سامسونگ

امروزه یخچال های ساید بای ساید، دستگاه هایی ایده آل و محبوب به شمار می روند. مدل های پیشرفته این دست از محصولات دارای سبک های مدرن و زیبا، عملکردهایی بدون عیب و نقص، قابلیت اطمینان و دوام طولانی مدت می باشند. از سویی دیگر، کمپانی های بزرگ و کوچک بسیاری در این عرصه از صنعت فعال بوده و محصولاتی متنوع و فراوان را روانه بازارها کرده اند. اگر چه به عقیده گروهی از افراد دوران برتر بودن یک برند به پایان رسیده است اما گاهی نقاط قوت در یک محصول بیش از محصولی دیگر احساس می شود.

سامسونگ از جمله همان کمپانی هایی است که همواره دستگاه هایی متمایز و ارزشمند را معرفی و عرضه داشته و محصولات آن بدون اغراق مورد توجه و اقبال زیادی می باشند. یخچال فریزرهای این ابر کمپانی نه تنها به لحاظ ظاهری، لوکس و شیک می باشند بلکه با امکانات ویژه و نوآورانه ای سازگار شده اند. از این رو اگر شما به دنبال یک یخچال فریزر تمام عیار هستید می توانید آن را در میان محصولات این کمپانی پیدا کنید. در این متن برآنیم تا شما را با یکی از محصولات این کمپانی کره ای یعنی یخچال فریزر ساید بای ساید RH25H5611SG/AA سامسونگ آشنا سازیم.

ساید بای ساید RH25H5611SGAA سامسونگ

امکانات ساید بای ساید RH25H5611SG/AA سامسونگ

1. قابلیت Food ShowCase

کمپانی پرآوازه سامسونگ برای ماندگاری درخشان و پایدار در بازار رقابتی یخچال فریزرها همواره از برترین استراتژی های کاربرپسند  استفاده کرده است. از این رو به عنوان یکی از قابلیت های گنجانده شده در یخچال فریزر ساید بای ساید RH25H5611SG/AA سامسونگ می توان به ویژگی Food ShowCase آن اشاره داشت. این ویژگی به شما امکان می دهد تا از ذخیره سازی خلاقانه ای در یک یخچال با سیستم دو درب بهره مند باشید.

درب ویترینی این یخچال فریزر به شما امکان می دهد تا دسترسی سریع تری به نوشیدنی ها، سس ها و مواد غذایی پر مصرف تر را داشته باشید اما درب داخلی دسترسی بهتری به مواد غذایی کم مصرف تر که نیاز به نگهداری طولانی مدت تری دارند را برای تان امکان پذیر خواهد کرد. به عبارتی دیگر، یخچال فریز ساید بای ساید RH25H5611SG/AA  سامسونگ مناسب برای آن دسته از خانواده های پر جمعیتی است که به کرات درب یخچال را باز و بست می کنند. به هر حال این ویژگی برای سازماندهی و چیدمان بهتر آیتم ها نیز بسیار کمک کننده می باشد.

2. خنک کننده فلزی – Metal Cooling

با نگاهی گذرا به شاخصه های یخچال فریزر ساید بای ساید RH25H5611SG/AA سامسونگ خیلی زود متوجه خواهید شد که در کلیات ساخت این دستگاه پیشرفته هیچ کمبودی احساس نخواهد شد. به عنوان مثال، این یخچال مجهز به  سیستم سرمایش فلزی (Metal Cooling) می باشد. از این رو به هنگام استفاده از یخچال و باز بودن درب، پوشش داخلی که از جنس استیل می باشد، از خروج هوای سرد جلوگیری کرده و بدین شکل دمای یخچال فریزر را در بهترین حالت حفظ خواهد کرد.

3. سیستم خنک کننده دوگانه – Twin Cooling System

بر اساس وجود این گزینه در یخچال فریزر ساید بای ساید RH25H5611SG/AA سامسونگ، محفظه یخچال و فریزر به گونه ای جداگانه خنک و سرد نگه داشته شده و به هیچ عنوان عطر و طعم غذاها از یخچال به فریزر و یا برعکس انتشار نمی یابد. این قابلیت می تواند هوای یخچال و رطوبت را در سطوح بالاتری نگه داشته و مانع از خراب شدن سریع میوه ها و سبزیجات شود.

4. ظرفیت بسیار خوب ۲۴٫۷ فوت مکعبی

علاوه بر تمام ویژگی های تحسین برانگیز، خوشبختانه یخچال فریزر ساید بای ساید RH25H5611SG/AA سامسونگ از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و از این حیث، نه تنها می تواند پاسخگوی مناسبی برای خانواده های پرجمعیت باشد بلکه به شما اجازه می دهد تا براحتی اقلام و آیتم های خوراکی خود را سازماندهی کرده و با نظمی بهتر آن ها را ذخیره سازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید: راهنمای خرید فیلتر یخچال

5. چراغ های ال ای دی

بهره گیری از چراغ های ال ای دی در یخچال فریزر ساید بای ساید RH25H5611SG/AA سامسونگ، گوشه گوشه محفظه های داخلی را روشن کرده و با این ویژگی نه تنها حرارتی تولید نمی کند بلکه مصرف انرژی بسیار پایین تری نیز خواهد داشت. از سویی دیگر، طراحی آنها نیز به گونه ای است که جای کمتری اشغال کرده و فضای بیشتری را برای تان فراهم خواهد ساخت.

6. مقاوم در برابر اثر انگشت

به لطف پرداخت بسیار حرفه ای و عالی بدنه یخچال فریزر ساید بای ساید RH25H5611SG/AA سامسونگ، دیگر نیازی نیست نگران به جا ماندن اثر انگشت خود بروی آن باشید. زیرا این اثرات تا جای ممکن کاهش یافته و به راحتی قابل تمیز کردن است.

نمایندگی سامسونگ

کلیه خدمات مورد نیاز کاربران محترم در حوزه های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی سامسونگ، در نمایندگی مورد اطمینان این شرکت به متقاضیان ارائه می گردد. از سویی دیگر، مدیریت نمایندگی سامسونگ ، اهمیت زیادی برای رعایت اصول مشتری مداری قائل بوده و بر همین اساس، از متخصصان حرفه ای در تمامی بخش ها دعوت به عمل آورده است. این کارشناسان دلسوز و متعهد، به واسطه بهره مندی از مهارت و تجربه ی بالا، سرویس ها و خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران گرامی ارائه می دهند. همچنین، نمایندگی سامسونگ با ارائه ی گارانتی خدمات، توانسته گامی بلند در جهت رضایت شما عزیزان برداشته و در طول سالها فعالیت شایسته خود، به عنوان مرکزی قابل اعتماد و کاملأ تخصصی شناخته شود.

امتیاز شما به این نوشته