اشتراک گذاری

نحوه فلش کردن گوشی

نحوه ی فلش کردن گوشی یکی از پرسش های کاربران تلفن های همراه می باشد.  یکی از مهمترین و پر فروش ترین برند های گوشی هوشمند در کشورمان ، برند سامسونگ می باشد. این برند همواره با تولید محصولات با کیفیت توانسته به یکی از محبوب ترین برندهای تولید موبایل های لمسی در کشور بدل شود. این گوشی ها با تمام مزیت ها و امتیازات خود گاها دچار مشکل هایی می شود. در مواقعی متخصصان تشخیص می دهند که نیاز می باشد گوشی مورد نظر فلش شود. البته فلش کردن راهکار خاص خود را دارد. در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم و چگونگی فلش کردن گوشی های سامسونگ را با هم مرور نماییم.

آموزش فلش کردن گوشی سامسونگ

مراحل زیر برای فلش کردن گوشی سامسونگ و دیگر موبایل های اندرویدی کاربرد دارند. ممکن است برخی از مراحل در مدل های مختلف یکسان نبوده و تفاوت هایی داشته باشند:

  • گوشی را خاموش کنید.
  • برای فلش کردن موبایل سامسونگ، دکمه های (Volume Up + Home) را باهم نگه دارید.
آموزش فلش کردن گوشی سامسونگ
  • در مرحله سوم، دکمه Power را فشار دهید و نگه دارید تا گوشی روشن شود.
  • در این مرحله باید منوی سیستم عامل اندروید را ببینید.
  • دقت کنید که در این وضعیت، نمایشگر گوشی کار نمی کند؛ پس نگران نشوید.
  • برای انتخاب گزینه مورد نظرتان باید از کلید ولوم و دکمه هوم استفاده کنید.
  • روی گزینه wipe data/factory rese رفته و با دکمه Home آن را انتخاب کنید.
  • در ادامه فلش کردن گوشی samsung، Yes — delete all user data را انتخاب کنید.
  • حالا باید زمان دهید تا گوشی فلش شود.
  • در نهایت موبایل ریستارت شده و عملیات فلش کردن به پایان می رسد.
آموزش فلش کردن گوشی سامسونگ

البته بحث فلش کردن یک موضوع پیچیده می باشد و در صورت آماتور بودن بهتر است گوشی خود را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید. مرکز تعمیر موبایل عملیات فلش کردن گوشی را به صورت تخصصی انجام می دهد.

واحد تعمیرات گوشی های سامسونگ

واحد تعمیرات گوشی سامسونگ یک کارگاه تخصصی جهت تعمیرات انواع مدل های موبایل سامسونگ می باشد.  این مرکز علاوه بر خدمات تعمیر ، اقدام به فروش محصولات مرتبط نموده و آموزش تعمیرات سامسونگ نیز در این مرکز ارائه می گردد. شما می توانید برای رفع نیازهای آموزشی خود به این مرکز مراجعه کرده و اقدام به یادگیری دوره های فشرده تعمیرات گوشی های هوشمند سامسونگ نمایید.

علاوه بر موارد ذکر شده تمامی خدمات مربوط به تعویض قطعات و تعمیرات نرم افزاری نیز در نمایندگی سامسونگ ارائه می شود. تمامی قطعات مورد استفاده در مرکز تعمیرات سامسونگ اورجینال بوده و مورد تایید کمپانی سامسونگ می باشد. تعمیرات نرم افزاری نیز توسط تیم های متخصص و فنی مرکز سخت افزار ایران انجام می گردد. از طرفی خدمت جدید این مرکز مبنی بر تعمیر در محل از دیگر امتیازات این مجموعه محسوب می شود. در این خدمت کارشناس مرکز به منزل یا محل کار شما امده ، گوشی شما را تحویل گرفته و آن را به کارشناسان حاضر در نمایندگی تحویل می دهند پس از طی مراحل تعمیر ، گوشی در هر جایی بخواهید به شما تحویل داده خواهد شد .

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تلاش است تا با جذب نیروهای کارآمد و مجرب، بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه‌ی فروش و خدماتِ پس از آن به تمامی هموطنان گرامی ارائه نماید.  در راستای رسیدن به این اهداف، نمایندگی سامسونگ اصول مشتری مداری را محور و زیربنای تمامی فعالیت های خویش قرار داده است. در این صفحه به یکی از سوالات متداول کاربران گوشی ها ی سامسونگ یعنی چگونگی فلش کردن گوشی پاسخ دادیم . در این بخش لازم می دانیم به شرح برخی از خدمات نمایندگی سامسونگ بپردازیم.

تعمیر دستگاه‌های معیوب در نمایندگی سامسونگ توسط مجموعه و کادری از باسابقه‌ترین کارشناسان تعمیر انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در نمایندگی  SAMSUNG به دلیل تسلط بر دو بخشِ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم،  قادرند تمامی اختلالات و عیوب موجود در محصولات سامسونگ را رفع سازند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات سامسونگ وارد صفحه ی مربوط به محصول مورد نظر خود شوید.

4.5/5 (4 امتیاز)