اشتراک گذاری

مشکل قطع شدن صدا در تلویزیون سامسونگ

کاربران بسیاری به مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و از وجود مشکل قطع صدا در تلویزیون سامسونگ گلایه کرده اند. اگر تلویزیون شما نیز دچار این اشکال شده است حتما با ما هم‌عقیده هستید که نبود صدا در تلویزیون سامسونگ لذت تماشای تصویر را از بیننده می گیرد و دستگاه را عملاً بدل به یک تابلو صامت با تصاویر متحرک می کند.

اگرچه عموماً وجود مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ مربوط به برد مین است اما تشخیص دقیق و شناسایی منشاء این مشکل نیاز به بررسی کامل دستگاه و طی مراحل عیب‌یابی دارد. در صورتی که قطع صدای تلویزیون سامسونگ مربوط به مین برد دستگاه باشد می بایست این قطعه –یعنی مین برد تلویزیون سامسونگ- تعمیر و یا تعویض شود. بروز اختلال در صدای تلویزیون سامسونگ، در مواردی می تواند از بلندگوی تلویزیون باشد. البته این احتمال بسیار ضعیف است.

مشکل قطع صدا در تلویزیون سامسونگ

اصلی ترین دلایل قطع شدن صدای تلویزیون سامسونگ

  1. تنظیمات صدای تلویزیون
  2. خرابی بلندگوهای تلویزیون سامسونگ
  3. ایراد در ورودی های صوتی
  4. ایراد در کابل های صدای تلویزیون

بررسی مشکل قطع صدا در تلویزیون سامسونگ

توصیه کارشناسان ما در بخش تعمیر مشکل قطع صدا در تلویزیون سامسونگ آن است که موارد ذکر شده در بخش زیر را پیش از مراجعه به تعمیرگاه مرکزی سامسونگ، بررسی نمایید. موارد ذکر شده در بخش ذیل، احتمالا کمک شایانی به شما در رفع مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ خواهد کرد.

  • اگر دستگاه خروجی کار نمیکند، آن را عوض کنید.
  • اگر دستگاه خروجی تنها روی تلویزیون شما کار نمی کند. تلویزیون را تعمیر کنید.
  • اگر از منبع خارجی استفاده می کنید و صدا تاخیر دارد حالت تاخیر صدا را غیر فعال کنید.
  • حالت خروجی صدا را روی تلویزیون تعریف کنید.
  • مطمئن شوید که کابل های HDMI و کابل صدا به درستی متصل شده باشند.
  • مطمئن شوید که منبع خروجی را به درستی تنظیم کرده باشید.
  • مطمئن شوید که منبع خروجی از فرمت تاویزیون پشتیبانی کند.
  • در صورت نیاز کابل را عوض کنید.
  • دستگاه خروجی صدا را عوض کنید.

آموزش های نمایندگی سامسونگ را از دست ندهید: اتصال هدفون بلوتوثی به تلویزیون سامسونگ

تنظیمات صدای تلویزیون سامسونگ

اگر صدای تلویزیون شما قطع شده است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات صدا را بررسی کنید. ممکن است صدای تلویزیون شما روی حالت «خاموش» تنظیم شده باشد. برای بررسی این موضوع، به منوی تنظیمات تلویزیون خود بروید و مطمئن شوید که صدای تلویزیون روی حالت «روشن» تنظیم شده است. همچنین، ممکن است صدای تلویزیون شما خیلی کم تنظیم شده باشد. در این صورت، صدای تلویزیون را افزایش دهید.

خرابی بلندگوهای تلویزیون

اگر بلندگوهای خارجی به تلویزیون شما متصل شده اند، مطمئن شوید که به درستی متصل شده باشند. برای بررسی این موضوع، کابل های بلندگو را جدا کرده و دوباره وصل کنید. همچنین، مطمئن شوید که بلندگوها به برق وصل شده باشند و روشن باشند.

ایراد در ورودی صوتی

اگر تلویزیون شما به دستگاهی مانند پخش کننده DVD یا کنسول بازی متصل شده است، مطمئن شوید که ورودی صوتی تلویزیون شما به درستی تنظیم شده باشد. برای بررسی این موضوع، راهنمای تلویزیون خود را بررسی کنید.

خدمات تخصصی نمایندگی سامسونگ: تعمیر مین برد تلویزیون

ایراد در کابل های صوتی

اگر تلویزیون شما به دستگاهی مانند پخش کننده DVD یا کنسول بازی متصل شده است، مطمئن شوید که کابل های صوتی به درستی متصل شده باشند. برای بررسی این موضوع، کابل های صوتی را جدا کرده و دوباره وصل کنید. همچنین، مطمئن شوید که کابل های صوتی سالم باشند.

رفع مشکل قطع صدا در تلویزیون سامسونگ

یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر تلویزیون Samsung سرویس های مرتبط با تعمیر مشکلات صدا است. همانگونه که ذکر شد عموم مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ مربوط به مین برد است. جهت رفع مشکل قطع صدا در تلویزیون سامسونگ، پس از طی مراحل عیب یابی و اطمینان از خرابی مین برد، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر این قطعه آغاز می گردد.

در صورتی که امکان تعمیر این قطعه وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد. در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ درستی عملکرد مین برد را تأیید نماید، سایر قطعات دستگاه نظیر پاور، بلندگو و … مورد آزمایش قرار می گیرند تا در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردند. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیر مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ در این مرکز، با ارائه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

وجود برترین های تکنولوژی در تلویزیون های سامسونگ – سبب گشته است تا اجرای عملیات تعمیر بر روی این دستگاه ها نیازمند حضور مهندسانی باتجربه، شکیبا، متخصص و البته کاردان گرد. جهت حصول این امر مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ با برگزاری آزمونهای متعدد و آنالیز تعداد بیشماری از مهندسان متقاضی، برترین های این حوزه را به همکاری فراخوانده است و با تهیه پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات تعمیر برای این تیم، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون سامسونگ گشته است.

مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز نظیر خدمات مرتبط با تعمیر مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار باشند. چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون مشغول به‌کار و فعالیت است.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

کارشناسان نمایندگی سامسونگ به دلیل تسلط بر تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات سامسونگ قادر به رفع تمامی عیوب ایجاد شده در دستگاه های این برند می‌باشند. کارشناسان این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با نوین‌ترین متدهای تعمیرات سامسونگ آشنایی داشته و می‌توانند هرگونه نقص و خرابی ایجاد شده در محصولات سامسونگ را به تعمیر و بازیابی کنند.

آنچه که در این میان مکمل حضور کارشناسان گشته است وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم می سازد. مدیریت مرکز تعمیرات سامسونگ مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- مجموعه ای فراهم آورده است که توانایی رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را دارند. واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

5/5 (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *