اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ

نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر انواع اسپیلت –نظیر داکت اسپیلت یا اسپیلت کانالی (Duct)، اسپیلت ایستاده (Standing)، اسپیلت سقفی زمینی (Floor Ceiling)، اسپیلت کاستی (Cassette)، اسپیلت سقفی دیواری (Wall Mounted Ceiling ) و … به مراجعان است. تعمیرات اسپیلت در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و استفاده از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اشکالات پیش آمده به بهترین شکل ممکن بود. برخی از رایج ترین اشکالات اسپیلت های سامسونگ که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ مرتفع می گردند عبارتند از: نظیر داشتن صداهای غیرطبیعی، برفک زدن لوله ها، خاموشی خودبخودی اسپیلت، برق گرفتگی پنل داخلی دستگاه، خرابی ریموت کنترل، نشتی لوله ا و کندانسور و …

خدمات نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ

پیش از پرداختن به خدمات نمایندگی تعمیر اسپیلت ذکر این نکته ضروری است که غالب خدمات مرتبط با این دستگاه به صورت «سرویس در محل» انجام می پذیرد. از این رو کاربران اسپیلت های سامسونگ، در صورت نیاز به خدمات تعمیر می بایست از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.

در ارتباط با خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ، محدودیتی نظیر نوع دستگاه یا مشکل پیش آمده در آن، وجود ندارد و امکان ارائه تخصصی ترین سرویس های تعمیر، درباره تمامی مدلهای اسپیلت وجود دارد. برخی از رایج ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان تعمیر کولرگازی سامسونگ عبارتند از: شارژ گاز توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر تعمیر و تعویض برد اسپلیت، تعمیر و تعویض کمپرسور، شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی، شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر، تعمیر برد اسپلیت معمولی و اسپلیت اینورتر، نشت‌یابی و شارژ گاز اسپلیت، تعمیر موتور فن، شیربرقی و تأمین  قطعات کولر گازی (اینورتر ومعمولی) و… .

شارژ گاز اسپیلت سامسونگ

شارژ گاز اسپیلت عموماً به دو روش انجام می پذیرد که هر دو آنها توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ انجام می پذیرد. بخش نخست شارژ گاز کامل کولر اسپیلت و بخش دوم شارژ گاز اسپیلت به صورت تکمیلی است. در شارژ گاز اسپیلت به صورت کامل ابتدا تعمیرکار اقدام به رفع نشتی کولر گازی می کند. سپس کل سیستم کولر گازی وکیوم می شود تا هوا و رطوبت داخل سیکل کولر گازی کاملا تخلیه شود.

با تخیله رطوبت داخل سیکل کولر گازی، زمان شارژ گاز اسپیلت  فرا می رسد و تعمیرکار می تواند میزان گاز مورد نیاز را به دستگاه تزریق کند. در شارژ گاز اسپیلت به صورت تکمیلی، مقداری مبرد به گاز داخل کولر گازی اضافه می شود. این مقدار معمولا برای کولرهای گازی اسپیلت لازم است. شارژ گاز اسپیلت به صورت تکمیلی حتی در مواردی لوله کشی کمتر از ۵ متر نیز اتفاق افتاده است. خدمات مرتبط با شارژ گاز کامل و تکمیلی، توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ ارائه می گردد.

تعمیر اسپیلت سامسونگ در محل

تمامی سرویس های مرتبط با تعمیر و بهسازی کولرگازی سامسونگ صرفاً بصورت تعمیر در محل ارائه می گردد. در این سرویس کارشناسان تعمیرات کولرگازی سامسونگ خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی دستگاه را بر روی آن پیاده می سازند. خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر کولرگازی سامسونگ منحصر به اشکالی خاص نیست و تمامی عیوب مرتبط با این دستگاه را در بر می گیرد.

هدف نهایی مرکز تعمیر کولرگازی Samsung ترمیم و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، این اطمینان به شما داده می شود که قطعات جایگزین از  بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند.

نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ و گارانتی خدمات

بازه زمانی گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی رسمی تعمیر اسپیلت سامسونگ همکاری می کنند و میزان خطا در سرویس های ارائه شده بسیار اندک است. بد نیست بدانید که در خدمات مرتبط با تعمیر کولرگازی سامسونگ صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ با بهره مندی از سال‌ها تجربه و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات سامسونگ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. سرویس و تعمیر محصولات سامسونگ در این مرکز محدود به محصولی خاص نیست و تمامی لوازم خانگی و الکترونیکی این برند اعم از یخچال، لباسشویی، کولر گازی، تلویزیون سامسونگ و … را شامل می‌گردد.

تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد. از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه و به دست کارشناسان همان حوزه  ارائه می گردد. (برای نمونه خدمات مرتبط با اسپیلت در نمایندگی تعمیر اسپیلت سامسونگ ارائه می گردد). شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارت های ارائه دهنده خدمات به بخش زیر مراجعه نمایید. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Samsung منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند –اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد. وجه اشتراک کلیه پارت‌های ارائه دهنده خدمات در نمایندگی سامسونگ همکاری با خبره‌ترین کارشناسان و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ است.

امتیاز شما به این نوشته