اشتراک گذاری

پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ

پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ یکی از اشکالات نه چندان شایعی است که گاه کاربران را به حضور در تعمیرگاه مرکزی سامسونگ و تحویل دستگاه خویش به این مرکز ناچار می سازد. پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ ممکن است به سمت بالا یا پایین اتفاق بیفتد که هر یک از اینها، دال بر وجود اشکالی خاص در تلویزیون است. برای مثال در صورتی که پرش تصویر به سمت بالا باشد اشکال پیش آمده احتمالا ناشی از کم شدن فرکانس عمودی دستگاه است.

بالعکس، در صورتی که پرش تصویر به سمت پایین باشد این امر حاکی از افزایش فرکانس عمودی دستگاه است. البته در تلویزیونهای نوین، به دلیل آنکه پالس عمودی و افقی از پالس کلاک پردازشگر تصویر تهیه می شود این اشکالات کمتر دیده می شود. در هر حال در صورتی که شما نیز با بروز چنین اشکالی در دستگاه مواجه شدید، می توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه نمایید و اشکال پیش آمده را مرتفع سازید.

پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ

علت پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ و راهکار رفع آن

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ است که توسط برترین مهندسان این حوزه انجام می پذیرد. تعمیر این اشکال در صورت امکان با تعمیر پنل و در غیر اینصورت با تعویض پنل تلویزیون سامسونگ همراه خواهد بود. عمدتاً پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ و جابجایی‌های ناگهانی بر روی مانیتور، به دلیل بروز اختلالاتی است که در پنل صورت گرفته‌اند که در اینصورت پنل می‌بایست تعویض گردد.

تعویض پنل تلویزیون سامسونگ در این مرکز به دلیل بهره‌مندی از آرشیو جامع قطعات در کمترین زمان و با به‌کارگیری قطعات اصلی و اورجینال انجام می‌پذیرد. کلیه خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه به همراه گارانتی و ضمانت در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ انجام می پذیرد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های سامسونگ هستید کافی است تا در صورت افت عملکرد، یا بروز هرگونه نقص در بدنه و یا حتی خرابی بخشی از آن، با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان این مرکز در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود. جهت ارتباط با نمایندگی سامسونگ می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

کارشناسان تعمیرات سامسونگ با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات، توانایی آن را دارند تا هریک از محصولات معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه، نظیر پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ را برطرف نمایند. برخی از اشکالات رفع شده در مرکز تعمیرات تلویزیون Samsung عبارتند از:

  • روشن شدن گاه و بیگاه تلویزیون و روشن ماندن نقطه پاور و …
  • آسیب مانیتور تلویزیون سامسونگ (ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی) به دلیل برخورد با یک شی تیز
  • وجود خطوط عمودی یا افقی بر روی صفحه مانیتور تلویزیون سامسونگ
  • پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ یا وجود خط‌های رنگی ثابت روی تصویر

نمایندگی سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ به دلیل بهره مندی از سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر و فروش محصولات سامسونگ، همواره انتخاب نخست کاربران این برند بوده است. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… است. تمامی خدمات تعمیرات –نظیر تعمیر پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ- توسط تیمی از برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات ارائه می‌گردد.

صبر و حوصلۀ کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ تمامی راهنمایی‌ها و مشاوره های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی گشته است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایید. برخی از خدمات تعمیر در نمایندگی سامسونگ به صورت تعمیر در محل و تعمیر در منزل نیز ارائه می گردد. دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی شده اند.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *