اشتراک گذاری

چرا وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7 به خوبی کار نمی کند؟

چرا وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7 کار نمی کند؟ ، گلایه های بسیاری از سوی کاربران گوشی های سامسونگ Galaxy S7 مبنی بر عملکرد ضعیف وای فای این دستگاه ها با کارشناسان ما درمیان گذاشته شده است از همین رو برآن شدیم تا در بخش پرسش و پاسخ راهکارهای موجود جهت رفع این شاکال را بررسی کرده و با کاربران در میان بگذاریم. اگر وای فای  گوشی سامسونگ Galaxy S7 شما نیز به خوبی کار نمی کند خواندن مطالب تدوین گشته توسط کارشناسان ما می تواند راهگشای شما باشد. در نظر داشته باشید که مشکلات وای فای همیشه از طرف تلفن همراه نیست و اختلالات ایجاد شده در این مورد ممکن است از سوی مودم و یا سرویس دهنده شما هم تیز باشد. بنابراین بهتر است پیش از هر اقدامی از درستی عملکرد مودم و اتصال به اینترنت مطمئن شوید.

اشکال وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7

چگونه می توان اشکال وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7 را رفع کرد؟

در این بخش قصد داریم راهکارهای موجود جهت رفع اشکال وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7 را با شما در میان بگذاریم. راهکارهای زیر را مرحله به مرحله و با دقت دنبال نمایید و در صورت عدم دریافت نتیجه با کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

  • نخستین گام جهت رفع اشکال وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7 ورود به اپلیکیشن تنظیمات و اعمال تغییراتی در بخش وای فای است.
  • در گام بعدی می بایست شبکه وای فای خود را انتخاب نمایید و گزینه فراموش کردن را فعال نمایید.
  • در این مرحله می بایست تلفن همراه خود را خاموش و پس از یک دقیقه مجدداً روشن نمایید.
  • پس از روشن کردن دستگاه وارد بخش تنظیمات وای فای شده و آنرا فعال نمایید.
  • نکته مهم در این بخش آن است که اگر با ۵GHz متصل هستید، آن را به ۴GHz تغییر دهید.
  • از شلوغ نبودن کانال های وای فای خود مطمئن شوید؛ برای اینکار می توانید از اپلیکیشن رایگان آنالیز وای فای یا همان وای فای Analyzer استفاده نمایید.
  • از غیرفعال بودن MAC Filter بر روی روترتان مطمئن گردید؛ یا اینکه MAC Address گلکسی اس ۶ خود را به روتر اضافه کنید. برای این کار آدرس روبرو را دنبال نمایید: MAC Address را در بخش Settings > Wi-Fi > More > Advanced بیابید.
  • وارد Settings > Wi-Fi > More > Advanced شوید و اطمینان حاصل کنید که گزینه Wi-Fi On during sleep بر روی Always تنظیم شده باشد.
  • در صورتی که تمامی مراحل فوق را انجام داده و نتیجه مطلوب را نگرفته اید بهتر است مودم خود را خاموش کرده و بعد از ۳۰ ثانیه مجدداً روش نمایید. در صورت لزوم این کار را دوباره امتحان کنید!
  • اگر با اِعمال تمامی مراحل فوق باز هم وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7 به خوبی کار نکرد می بایست منتظر آپدیت نرم افزار شرکت سامسونگ باشید. با کارشناسان مرکز تعمیرات سامسونگ جهت دریافت مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز تماس بگیرید.

تعمیرات موبایل سامسونگ و رفع اشکال خوب کار نکردن وای فای گوشی Galaxy S7

تعمیرات موبایل سامسونگ در صورتی که به دست کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد نه تنها عیوب ایجاد شده در دستگاه را رفع خواهد ساخت بلکه به دلیل اِعمال پاره ای گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، سبب بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و افزایش عمر مفید آن خواهد گشت. یکی دیگر از اشکالاتی که ممکن است کاربران این دستگاه با آن روبرو شوند آن است که وای فای  گوشی سامسونگ Galaxy S7 به خوبی کار نکند و سرعت آن کند باشد. جهت رفع این اشکال می توانید اقدامات آتی را بر روی دستگاه خویش اعمال نمایید؛ لیکن پیش از هر چیز توجه داشته باشید که اگر اتصال دستگاه شما به شبکه وای فای عمومی انجام شده اما سرعت آن بسیار پایین است جای نگرانی نیست زیرا ممکن است در عین واحد کاربران زیادی در حال استفاده از این شبکه عمومی باشند.

در این‌ حالت کندی سرعت اینترنت امری عادی محسوب می‌شود. حال اگر به شبکه خانگی متصل هستید، ابتدا از عملکرد صحیح مودم خود اطمینان حاصل کنید. از قوی بودن سیگنال های مودم مطمئن شوید و مانع های احتمالی مابین مودم و دستگاه را رفع نمایید. اپلیکیشنی به نام Speedtest  وجود دارد که امکان تست سرعت اینترنت را برای شما فراهم میکند. آنرا راه اندازی نموده و سرعت اینترنت را بر روی دستگاه خود چک کنید. این اپلیکشن ظرف مدت زمانی کوتاه سرعت واقعی دانلود و آپلود و همچنین پینگ (Ping) شبکه را به شما نشان داده و در شناسایی مشکلات احتمالی دستگاه به شما کمک خواهد کرد. در صورت روت شدن سیستم عامل اندرویدی دستگاه، اگر با چگونگی ویرایش یک فایل سیستم خاص که شامل پیکربندی TCP / IP می‌شود آشنایی دارید، می‌توانید سرعت اینترنت دستگاه تلفن همراهتان را  بالا ببرید.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ

حال که با دلایل خوب کار نکردن وای فای  گوشی سامسونگ Galaxy S7 آشنا شدید و شیوه رفع این مشکلات را آموختید بهتر است این نکته را همیشه مدنظر داشته باشید که تعمیرات سامسونگ به دلیل به‌روزرسانی‌های سریعی که در تولیدات این برند انجام می‌پذیرد نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن بهره‌مندی از دانش فنی روز، ابزارآلات پیشرفته تعمیر را در اختیار داشته باشد بنابراین پیش از تحویل دستگاه خویش به مراکز مدعی تعمیر بهتر است از تخصص و دانش فنی آن مجموعه اطمینان حاصل کنید. از همین روست که فرآیند تعمیرات در نمایندگی سامسونگ در واحدهای مجزا و به دست کارشناسان متخصص انجام می پذیرد. 

نمایندگی سامسونگ و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی و سرویس های تعمیر مرتبط با محصولات شرکتی است که در سال ۱۹۳۸ توسط «لی بیونگ چول» به عنوان یک شرکت تجاری در شهر دایگو راه‌اندازی شد. گروه سامسونگ، یک شرکت چند ملیتی و چند منظوره است که در زمینه تولید و ساخت محصولات الکترونیکی، کشتی‌سازی، صنایع شیمیایی و نیز خدمات بیمه و مالی فعالیت می‌کند. آشنایی با جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ از جمله گوشی ها و تبلت های این برند، می تواند به هنگام خرید محصول به شما کمک کند. 

تعمیرات موبایل سامسونگ و اخبار مرکز تخصصی سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های موبایل سامسونگ می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیرات موبایل است. رفع اشکال کار نکردن وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7 یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد. اخبار مرکز تخصصی سامسونگ از طریق وب سایت ما قابل پیگیری است.

تعمیرات سامسونگ و مقالات مرکز تخصصی سامسونگ

حوزه فعالیت تعمیرات سامسونگ، سرویس و ارتقاء انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد. رفع اشکال کار نکردن وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7 یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد. شما کاربران گرامی می توانید برخی از مقالات مرکز تخصصی سامسونگ را که به دست کارشناسان این مجموعه تدوین و گردآوری گشته اند از طریق بخش زیر دریافت نمایید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ طریق توانسته رضایت هموطنان را بیش از پیش جلب نماید. رفع اشکال کار نکردن وای فای گوشی سامسونگ Galaxy S7 یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد. نمایندگی سامسونگ چه در امر عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد.

امتیاز شما به این نوشته