اشتراک گذاری

کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ

کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ ، دارای طراحی منحصر به فرد مثلثی شکل بوده و از این جهت بازده و بهره وری دستگاه را به شیوه ای قابل توجه افزایش داده است. چرا که این طراحی، منجر به بالا رفتن سرعت چرخش باد در شعاعی دورتر و گسترده تر شده و تمام فضای داخلی را به طور یکنواخت سرد و خنک خواهد کرد. از سویی دیگر، کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است و می تواند میزان بهره وری را بالا برده و در کاهش میزان مصرف انرژی موثر باشد. علاوه برآن، می توانید قابلیت های Virus Doctor و Easy Filterرا به دیگر مشخصه های این دستگاه فوق العاده اضافه کنید. ضمن اینکه تعمیر کولرگازی سامسونگ در مدل های مختلف به راحتی صورت می گیرد که خبر خوبی برای علاقه مندان به این برند است. 

کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ

معرفی کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ

خنک کنندگی بیشتر

تولید و ساخت کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ بر پایه ایجاد بازدهی و بهره وری بیشتر می باشد. طراحی مثلثی شکل یونیت داخلی در این محصول باعث شده تا هوای گرم بیشتری مکش شود. از سویی دیگر، تلفیق ویژگی هایی همچون، عرض بیشتر، زاویه خروج بهتر، پره های اضافی و فن بزرگتر باعث شده تا هوا سریع تر خنک شده، به شعاع های دورتری رفته و محیط وسیع تری را به صورت یکپارچه خنک کند. خوشبختانه به لطف این خلاقیت در طراحی، اکنون با داشتن یکی از این محصولات، گوشه گوشه فضای خانه خنک شده و دیگر مجبور نخواهید بود تا برای پیدا کردن نقطه ای سرد تر همه جا را تست کنید.

کارکرد هوشمند و صرفه جویی در مصرف انرژی

به عنوان برگ برنده کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ ، می توان به کمپرسور اینورتر دیجیتال آن به همراه  EER 10.1 اشاره داشت. این کمپرسور، دمای خنک را حفظ کرده و دیگر نیازی به خاموش و روشن کردن پیاپی یونیت نخواهید داشت و بهتر از همه آنکه این قابلیت میزان مصرف برق را تا حد ممکن کاهش خواهد داد. به عبارتی دیگر، اینورتر بودن این کولرگازی موجب شده  تا با حداقل انرژی، بتوانید مدت زمان طولانی تری از خنکی آن بهره مند باشید.

قابلیت های (Fast Cool) و (Comfort Cool)

کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ ، با استفاده از حالت قدرتمند Fast Cool، هوا را به سرعت سرد می کند و هنگامی که به دمای مطلوب رسید به صورت اتوماتیک به حالت Comfort Cool تغییر یافته و دمای دلخواه را در همان نقطه نگه می دارد. از این حیث، دیگر احساس سرما نخواهید کرد و مجبور نخواهید بود تا به صورت دستی تنظیمات را انجام داده و دستگاه را مدام روشن یا خاموش کنید.

پاکسازی هوای محیط

کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ ، از دو ویژگی بسیار فوق العاده Virus Doctor و Easy Filter بهره مند می باشد. این قابلیت، گرد وخاک، آلاینده های خطرناک، مواد حساسیت زا، باکتری ها و همچنین ویروس ها ( ویروس آنفولانزای نوع A و ویروس کرونا) را از بین می برد. گفتنی است، این فرایند ابتدا توسط فیلتر و در مرحله دوم با کمک Virus Doctor انجام می شود. به طور کلی می توان گفت، این دستگاه هوای پاکیزه و سالم تری را برای فضای شما فراهم خواهد ساخت .

صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی

یکی از دیگر از گزینه های گنجانده شده در کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ ، حالت تک کاربره (Single User) می باشد. به هنگام فعال کردن این گزینه، نه تنها یونیت از ظرفیت کمتر کمپرسور استفاده می کند بلکه، میزان مصرف انرژی نیز کاهش می یابد. از این رو، به هنگامی که تنها هستید می توانید این قابلیت را فعال کرده و بدون نگرانی بخاطر قبض برق از خنکی و آسایشی که فراهم می شود، بهره مند باشید.

نصب هوشمندانه

بدون شک با داشتن کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ ، نسبت به این موضوع اطمینان خاطر خواهید داشت که نصب دستگاه تان به درستی و اصولی انجام شده است. چرا که این دستگاه مجزه به Smart Installation checks بوده و اگر مشکلی در نصب ایجاد شده باشد کاربر را نسبت به آن آگاه می سازد.

دسترسی آسان به فیلتر

برخلاف دستگاه های قدیمی که دسترسی به فیلتر آنها بسیار سخت می باشد. کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ دارای Easy Filter است. این فیلتر در قسمت بالا و بیرونی یونیت قرارگرفته و اکنون می توانید به راحتی آن را در آورده، تمیز کنید و دوباره سرجای خود نصب نمایید.

خوشبختانه برای انجام این کار دیگر نیازی نیست تا کاور را باز کنید یا به سختی آن را بکشید. علاوه برآن، این فیلتر دارای یک پوشش آنتی باکتریال بوده و از ورود گرد و خاک، آلاینده های خطرناک و مواد آلرژی زا به داخل محیط جلوگیری می کند.

عیب یابی آسان

کولر گازی AR9500 Wall-mount سامسونگ دارای قابلیت بسیار منحصر به فرد Smart Check می باشد. بر اساس این ویژگی دستگاه شما به صورت اتوماتیک خطاهای بوجود آمده را تشخیص داده و راه حل آن را به صورتی سریع و آسان در اختیار شما می گذارد. شایان ذکر است، برای بهره مندی از این ویژگی باید برنامه هوشمند مربوط را بروی گوشی خود فعال کنید. با فراهم آمدن این امکان، دیگر نیازی نیست برای یافتن علت مشکل پیش آمده، کتابچه راهنما را مطالعه کنید و یا حتی هزینه های اضافی برای سرویس و تعمیر آن بپردازید.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

واحدهای تعمیرات سامسونگ، با هدف انجام فرایند ترمیم محصولات این شرکت به صورت کاملأ تخصصی ایجاد شده اند. در هر یک از این واحدها، بررسی دقیق و تعمیرات یکی از انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری، گوشی ، تبلت، دوربین، کامپیوتر و … سامسونگ انجام می شود. هر واحد به ابزار و دستگاه های پیشرفته ای در زمینه ترمیم محصول مورد نظر مجهز شده و تعمیرکاران حرفه ای در آنها مشغول به فعالیت می باشند. واحدهای تعمیرات سامسونگ ، به سبب مواردی که ذکر شد، همواره توانسته سرویس های متمایزی را به کاربران محترم ارائه نموده و تعمیرات محصولات سامسونگ را در بهترین سطح کیفی ممکن ارائه دهند.

نمایندگی سامسونگ

کلیه ی خدمات مورد نیاز کاربران درحوزه های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی سامسونگ، در نمایندگی این شرکت به متقاضیان ارائه می گردد. مدیریت نمایندگی سامسونگ ، اهمیت شایانی برای رعایت اصول مشتری مداری قائل بوده و برهمین اساس، از متخصصان حرفه ای در کلیه ی بخش ها دعوت به عمل آورده است. گفتنی است، این کارشناسان خبره، به واسطه ی بهره مندی از تخصص و مهارت بالا، خدمات و سرویس های باکیفیتی را به کاربران محترم ارائه می دهند. از سویی دیگر، نمایندگی سامسونگ با ارائه ی گارانتی خدمات، توانسته گامی اساسی در جهت جلب رضایت کاربران برداشته و در طول سالیان دراز فعالیت خود، به عنوان مرکزی قابل اطمینان و تخصصی شناخته شود.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *