اشتراک گذاری

گلکسی اس ۹

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S9) سال آینده در دو نسخه عرضه می‌شود. گزارش های رسیده حاکی از ان است که غول کره‌ای در حال توسعه‌ی فرم‌ور گوشی‌های سری گلکسی اس ۹ است. براساس گزارش‌های منتشر شده سامسونگ روی دو فریم‌ویر جدید به نام‌های G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5 کار می‌کند که به احتمال زیاد مربوط به دو گوشی Galaxy S9 و +Galaxy S9 می‌شوند. همچنین گفته شده که این دو تلفن همراه هوشمند با شماره مدل‌های SM-G960 برای گلکسی اس ۹ و SM-G965 برای گلکسی اس ۹ پلاس در حال ساخت هستند.

گلکسی اس ۹

زمان عرضه و رونمای گلکسی اس ۹ سامسونگ

شایعات و گزارش های موجود درباره گلکسی اس ۹ سامسونگ حاکی از آن است که پرچمداران سری اس سامسونگ در سال ۲۰۱۸ نیز در دو نسخه تولید و عرضه می‌شوند. بدان معنی که در سال پیش رو نیز شاهد عرضه پرچمداران سری اس سامسونگ در دو مدل گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس خواهیم بود. بر اساس آخرین خبرها سامسونگ از پرچمداران سری اس خود یک روز پیش از رویداد MWC رونمایی خواهد کرد.

همانگونه که می دانید MWC بزرگترین نمایشگاه صنعت گوشی همراه در جهان است که در آن مدیران برجسته شرکت‌های سازنده گوشی همراه، اپراتورهای ارتباطات، سازندگان نرم‌افزار و فروشندگان حضور دارند. از آنجایی که این رویداد در روز ۲۶ فوریه در شهر بارسلونا آغاز خواهد شد بنابراین باید یک روز پیش از آن و در ۲۵ فوریه منتظر رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ سامسونگ و اس ۹ پلاس باشیم.

شایعات پیرامون گلکسی اس ۹

شایعات پیرامون گلکسی اس ۹ سامسونگ حاکی از آن است که این گوشی نیز از سیستم دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. استفاده از ترکیب فلز و شیشه در کنار استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، از دیگر مواردی هستند که احتمالا در گوشی گلکسی اس ۹ و نسخه پلاس آن مشاهده خواهیم کرد.

بهره‌گیری از آخرین نسل پوشش محافظ صفحه را نیز به این موارد اضافه کنید. در ارتباط با طرح و شکل ظاهری این دستگاه نیز انتظار می رود پرچمداران آینده سامسونگ باز هم با نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display، در دو نسخه ۵٫۸ و ۶٫۲ اینچی تولید شوند. در هر حال باید تا رونمایی از این دستگاه منتظر ماند و دید که صحت و سقم این شایعات تا چه میزان است.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با سال‌ها تجربه در امر آموزش، تعمیر و فروش محصولات شرکت سامسونگ، همواره انتخاب نخست مشتریان بوده است. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد. تمامی این خدمات توسط برترین کارشناسان و مهندسین کشور به صورت فوق‌تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌گردد. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی گشته است.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به تخصصی ترین خدمات مرتبط با هر یک از محصولات سامسونگ –نظیر گلکسی اس ۹ سامسونگ – می توانید در نمایندگی سامسونگ حضور یافته و سرویس های مورد نظر خود را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات سامسونگ جهت آشنایی هر چه بیشتر در بخش زیر معرفی می گردند.

شما کاربران گرامی می توانید اخبار، محصولات، مقالات و سوالات متداول را با مراجعه به سایر صفحات وب سایت دنبال نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *