اشتراک گذاری

گلکسی A5 سامسونگ و گلکسی A7

گوشی های سامسونگ با دوربین سلفی دو گانه

رندرهای جدید حاکی از آن است که گوشی های سری A سامسونگ در سال ۲۰۱۸، ضمن برخورداری از صفحه نمایش بدون حاشیه (Infinity Display)، دارای دوربین های سلفی دو گانه نیز خواهند بود. گوشی های گلکسی A5 سامسونگ و گلکسی A7 ساسمونگ جدیدترین محصولات این کمپانی در سال  ۲۰۱۸ خواهند بود که در آنها تکنولوژی دوربین سلفی دوگانه بکار گرفته خواهد شد.

علاوه بر این پیش بینی می شود که این دو دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز شوند. احتمالاً مدل ۲۰۱۸ گلکسی A5  با چهار گیگابایت رم و گلکسی A7 با شش گیگابایت رم همراه خواهد بود.

زمان عرضه گوشی های سامسونگ با دوربین سلفی دو گانه

گزارش ها و رندرهای رسیده حاکی از آن است که زمان عرضه گوشی های گلکسی A5 سامسونگ و گلکسی A7  اواخر پاییز یا اواسط دی‌ ماه (دسامبر تا ژانویه) خواهد بود. با توجه به تغییرات ایجاد شده در ظاهر گوشی‌های سری ای ۲۰۱۸، انتظار می‌رود قیمت آنها نسبت به نسل‌های قبلی خود افزایش محسوسی داشته باشد.

بزرگ شدن صفحه نمایش‌، با ایجاد تغییرات بسیار جزیی در اندازه و ابعاد، هدفی است که اکثر کمپانی‌ها از آغاز سال ۲۰۱۷ در پی آن بوده اند. احتمالا در سال ۲۰۱۸ اکثر گوشی‌های هوشمند طراحی مشابه به آنچه در گلکسی اس ۸، گلکسی نوت ۸، پیکسل ۲ ایکس ال و آیفون ایکس خواهند داشت.

گلکسی A5 سامسونگ و گلکسی A7

 

 

ویژگی های کلی گوشی های گلکسی A5 سامسونگ و گلکسی A7

دو گوشی گلکسی A5 سامسونگ و گلکسی A7  حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش خواهند داشت. احتمالاً لبه‌ی پایین نمایشگر و دکمه فیزیکی Home  از مدل ۲۰۱۸ سری گلکسی A  حذف خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود شرکت سامسونگ، این سری را با یک شاتر به عنوان دوربین اصلی و دوربین دوگانه سلفی عرضه نماید.

گفته شده که گوشی های A5 2018 و A7به چیپ ۱۰ نانومتری اکزینوس ۷۸۸۵ تجهیز خواهند شد. البته در سفارش برخی از مناطق این گوشی هم از چیپ اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده خواهد شد. این گوشی ها به قابلیت ضدآب مجهز می شوند و گواهینامه ی IP68 را دریافت خواهند کرد و ضمن بهره مندی از قابلیت Infinity Display، از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن نیز بهره خواهند برد.

رزولوشن و ابعاد گلکسی A7 2018

  • صفحه نمایش: ۶ اینچ با نسبت تصویر ۱۸:۹
  • رزولوشن: ۲۱۶۰×۱۰۸۰
  • ابعاد: ۱۵۹٫۶ × ۷۵٫۶ × ۸٫۲ میلی متر

رزولوشن و ابعاد گلکسی A5 2018

  • صفحه نمایش: ۵٫۵ اینچ با نسبت تصویر ۱۸:۹
  • رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۱۶۰
  • ابعاد: ۱۴۸٫۸×۷۰٫۵×۸٫۴ میلی متر

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی و ارتقاء دستگاه های سامسونگ به به مراجعان گرامی ارائه می گردد. دارندگان و کاربران تمامی دستگاه های این برند، اعم از گوشی های گلکسی A5 سامسونگ و گلکسی A7 ، تبلت، کامپیوتر و … می توانند با حضور در نمایندگی Samsung و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز –اعم از تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری- را دریافت نمایند.

اگرچه نمایندگی مجاز سامسونگ در دو حوزه‌ «تعمیر» و «فروش» فعالیت دارد اما عمده‌ تمرکز این مرکز بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات سامسونگ است. کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی رسمی سامسونگ در بخش تعمیر، با بهره ‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی است که به هر دلیل ممکن است در محصولات سامسونگ ایجاد شده باشند. تمامی سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز سامسونگ مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌های معتبری نظیر سامسونگ مطرح گشته‌اند.

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /نمایندگی تعمیرات موبایل /

امتیاز شما به این نوشته