تعمیر تبلت Samsung

واحد تعمیر تبلت Samsung با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری تبلت را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد. همچنین تیم تعمیرات نرم افزاری این مرکز، با دارابودن آرشیو کامل Firmware کلیه تبلت ها، خدمات نرم افزاری تبلت شامل نصب رام و فلش انواع تبلت را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه ای بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه میکند.

تعهد بر اجرای استانداردها و ضوابط جهانی تعمیر تبلت Samsung ، التزام به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، حضور کارشناسان زبده و جوان، بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و مواردی از این دست سبب گشته تا مرکز تعمیر تبلت Samsung به اذعان بسیاری از همکاران در صدر مراکز ارئه‌دهنده خدمات تخصصی این حوزه قرار گیرد. مدیریت این مرکز، پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات تبلت سامسونگ رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نماید.

عیب یابی تخصصی و تعمیر تبلت Samsung

نخستین مرحله در تعمیر تبلت Samsung عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین روش جهت رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه است. عیب یابی صحیح و تخصصی دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. مرکز تعمیر تبلت Samsung در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب، تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربرانشان ارزانی دارد.

تعمیر تبلت Samsung در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات و تعمیراتی است که ممکن است هر یک از کاربران از تبلت های Samsung به آن نیاز داشته باشند. اگر چه تبلت های Samsung‌ در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات تبلت Samsung مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت کنند.

هنگ کردن تبلت Samsung

هنگ کردن تبلت Samsung از آن دست اشکالاتی است که ممکن است کاربر را شدیداً دچار کلافگی و سردرگمی سازد. در چنین وضعیتی دستگاه اجازه دسترسی کاربر به هیچکدام از بخش ها را نمی دهد و تبلت عملاً از کار می افتد. روش های ساده ای برای رفع حالت هنگ کردن تبلت Samsung وجود دارد که البته به دلیل همین سادگی، گاه به ذهن کاربر خطور نمی کنند و مشاهده می شود که کاربر با گذشت ساعتها و از دست رفتن زمان بسیاری، همچنان درگیر دستگاه خویش است.

تلاش همکاران ما در مرکز تعمیر تبلت Samsung ارائه برخی راهکارهای ساده و کارآمد جهت رفع مشکل هنگ کردن تبلت Samsung است. (راهکارهای پیشنهادی، خاص تبلت Samsung نیست و گاه می توان آنها را درباره سایر دستگاه ها نیز بکار برد):

ری استارت کردن تبلت Samsun

برای رفع مشکل هنگ کردن تبلت Samsung ری استارت کردن دستگاه می تواند کارامد باشد. این راهکار را زمانی به کار ببرید که به اصطلاح، میزان هنگ دستگاه بسیار بالاست و اجازه دسترسی به هیچ بخشی را به شما نمی دهد. به عبارتی دیگر مشکل هنگ دستگاه انقدر جدی است که نمی توانید هیچ ابزاری را برای بستن اجباری نرم افزار مشکل ساز، اجرا کنید.

برای ری استارت کردن دستگاه اندرویدی Samsung دستورالعمل زیر که از سوی کارشناسان مرکز تعمیر تبلت Samsung ارائه شده است را دنبال کنید:

کلید Sleep را فشار داده و نگه دارید تا صفحه تائید خاموش کردن دستگاه به نمایش درآید.

  • با فشار Power Off دستگاه را خاموش کنید.
  • در ادامه برای روشن کردن مجدد آن روی کلید Sleep فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید.

ری استارت کردن تبلت هنگ کرده

راه حل دیگر ارائه شده از سوی کارشناسان مرکز تعمیر تبلت Samsung در واقع همان راهکاری است که در بالا ذکر شد. با این تفاوت که این راهکار در مورد دستگاههایی اجرا می شود که به دلیل هنگ شدید، نمی توان آنها را با روش فوق خاموش و روشن ساخت.

برای ری استارت کردن چنین دستگاه هایی روش ذیل را به کار ببرید: در بیشتر دستگاه های اندرویدی می توانید با فشار همزمان کلیدهای Sleep و volume up (کلید زیاد کردن بلندی صدا) دستگاه را خاموش کرده و با فشار مجدد کلید Sleep / Power دستگاه را روشن کنید. به خاطر داشته باشید که اگر کلید زیاد کردن صدا عمل نکرد، می توانید کلید کم کردن صدا را آزمایش کنید. (در صورتی که این روش نیز اجرایی نشد می بایست جهت یادگیری روش راه اندازی مجدد دستگاه تان به دفترچه راهنمای تبلت خود مراجعه نمایید.)

فراموش کردن پسورد تبلت Samsung

راه حل ساده‌ای برای رفع این مشکل وجود دارد:

  • گوشی یا تبلت Samsung خود را خاموش کنید.
  • در مرحله ی بعد وارد محیط Recovery شوید. برای این‌کار دکمه‌های Home و (افزایش صدا) Vol Up را فشار دهید. (در برخی از دستگاه‌ها طریقه ورود به محیط ریکاوری متفاوت است. برای تشخیص روش‌های این دستگاه‌ها با فشردن آزمایشی کلیدهای Power و Home و + می‌توان به این منو مراجعه کرد)
  • پس از ورود به منو ریکاوری روی wipe data/factory reset کلیک نمایید. برای حرکت در منوها از کلیدهای افزایش و کاهش صدا استفاده نمایید.
  • در مرحله بعد روی گزینه yes –delete all user کلیک کنید.
  • پس از انتخاب گزینه yes –delete all user ، تصویری نشان دهنده انجام عملیات تنظیمات کارخانه نمایش داده می‌شود و پس از مدت کمی گوشی شما روشن خواهد شد. پس از اجرای این عملیات می‌توانید مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید. در صورت نیاز می توانید خدمات مرتبط با این اشکال را با مراجعه به مرکز تعمیر تبلت Samsung دریافت نمایید.

اتمام سریع شارژ تبلت Samsung

برخی از برنامه‌های کاربردی ممکن است مصرف انرژی بالایی داشته باشند. اگر پس از دانلود کردن یک برنامه کاربردی عمر باتری کاهش پیدا کرد، برنامه کاربردی را حذف کرده یا به کارت حافظه منتقل کنید.

  • برای تشخیص اینکه چه برنامه‌هایی بالاترین میزان مصرف انرژی را دارند به منوی مصرف باتری بروید. از صفحه اصلی، روی نماد صفحات برنامه‌ها ضربه بزنید. سپس تنظیمات ¬ درباره تلفن ¬ مصرف باتری را پیدا کرده و روی آنها ضربه بزنید.
  • ویجت سوئیچ وضعیت را به صفحه اصلی اضافه کنید. از صفحه اصلی، کلید منو را فشار دهید. سپس روی افزودن ¬ ویجت‌ها ضربه زده و ویجت سوئیچ وضعیت را انتخاب کنید.
  • روشنایی صفحه نمایش را تنظیم کرده و بروی وضعیت اتوماتیک قرار دهید. از صفحه اصلی، روی نماد صفحات برنامه ها ضربه بزنید. سپس تنظیمات ¬ صفحه نمایش ¬ روشنایی را پیدا کرده و روی آنها ضربه بزنید. نشانگر کشویی را به سمت چپ بکشید و روی تایید ضربه بزنید.
  • تمام انتقال داده‌ها از شبکه‌های موبایل را غیرفعال کنید. از صفحه اصلی، روی نماد صفحات برنامه‌ها ضربه بزنید. سپس تنظیمات ¬ بی سیم و شبکه ها¬ شبکه های تلفن همراه را پیدا کرده و روی آنها ضربه بزنید. علامت مربع فعال کردن داده را حذف کنید.
  • در صورتی که تمامی این اقدامات پیاده‌سازی گردد و مشکل مصرف بالای باتری همچنان باقی بماند می‌توانید دستگاه را به تنظیمات اولیه و کارخانه‌ای بازگردانید و آن را رسیت فکتوری نمایید. خدمات مرتبط با رفع این اشکال با حضور در مرکز تعمیر تبلت Samsung قابل دریافت است.

نمایندگی Samsung و واحدهای تعمیرات Samsung

نمایندگی Samsung با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ طریق توانسته رضایت هموطنان را بیش از پیش جلب نماید. نمایندگی Samsung چه در عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر تبلت Samsung گشته است.

حوزه‌ی فعالیت نمایندگی Samsung ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد.صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی گشته است. واحدهای تعمیرات Samsung در بخش زیر معرفی می گردند.