ال ای دی سامسونگ KU797549

در بازار امروز لوازم الکترونیک که هر روز در آن شاهد محصولات و برندهای متفاوتی هستیم، خرید یک تلویزیون با قابلیت ها و امکانات مناسب و مورد نظر، کار پیچیده و شاید سختی به نظر می آید. ما امروز یکی از تلویزیون های نسل جدید سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد. 

این مدل از تلویزیون سامسونگ علاوه بر بهره گیری از امکانات روز، نسبت به سایز خود قیمت مناسبی هم دارد. این تلویزیون که از نوع منحنی می باشد، مدل ۴۹KU7975 با سایز ۴۹ اینچ است.

معرفی تلویزیون سامسونگ KU797549

از ویژگی های بارز آن تلویزیون جدید سامسونگ، خمیده بودن آن است. این مدل جدید تلویزیون سامسونگ KU797549  نام دارد. این تلویزیون ۴۹ اینچ بوده و کیفیت تصویر آنK4  است که تصویر حیرت انگیزی را برای مخاطب به ارمغان می آورد. هر چند که محتوای K4 محدودیتهایی دارد، اما این محصول جدید با دارا بودن قابلیت ارتقای تصاویر، در برطرف کردن نسبی این مشکل، موفق بوده است.

 این تلویزیون دارای صفحه خمیده با تکنولوژی LED می باشد. همچنین دارا بودن قابلیت HDR در این محصول، به ایجاد رنگهای بسیار شفاف و زنده کمک شایانی نموده است. سیستم صوتی  بکار رفته در KU797549، ۲ کاناله می باشد که میتواند ۲۰ وات صدا تولید کند. افراد علاقه مند به قدرت صدای بیشتر، میتوانند از خروجی اپتیکالی که در این مدل طراحی شده است استفاده کنند. رابط هوشمندی که در این محصول به کار گرفته شده است، سیستم عامل Tizen می باشد. تلویزیون سامسونگ KU797549 دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی است که به کاربران این امکان را میدهد که بدون خرید یک دستگاه مجزا از گیرنده دیجیتال بهره ببرند.

همچنین از دیگر قابلیت های این مدل میتوان به قابلیت اتصال آن به Wi-Fi نام برد. با استفاده ازاین قابلیت، استفاده از مرورگر اینترنت و اتصال تلویزیون به سایر دستگاه‌ها و اشتراک‌گذاری فایل‌ها به راحتی برای کاربر قابل دسترسی می باشد. همچنین مدل KU797549 مجهز به پورت شبکه LAN بوده که از طریق آن میتوان تلویزیون را به شبکه خانگی متصل کرد. ۲ عدد درگاه USB برای این تلویزیون تعبیه شده است که از طریق آن میتوان فلش‌مموری یا هارد اکسترنال را جهت استفاده از فایلهای ذخیره شده به تلویزون متصل کرد. سه عدد پورت HDMI در این تلویزیون بکار گرفته شده که جهت انتقال تصاویر با کیفیت بالا و اتصال آن به دیگر دستگاه‌های صوتی و تصویری میتوان از این ویژگی استفاده کرد.

تلویزیون سامسونگ KU797549

مشخصات فنی تلویزیون سامسونگ KU797549

در جدول زیر مشخصات و اطلاعات فنی این تلویزیون ارائه شده است:

مشخصات فنی تلویزیون سامسونگ KU797549
صفحه نمایش سایز صفحه :  ۴۹ اینچ
تکنولوژی صفحه :   LED
نوع صفحه  : خمیده
کیفیت تصویر Ultra HD - 4K
رزولوشن :  ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
HDR : دارد
نسبت تصویر ۱۶:۹
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر : دارد
۳D : ندارد
تبدیل ۲D به ۳D : ندارد
تبدیل ۳D به ۲D : ندارد
سایر توضیحات تصویر پشتیبانی از HDR Premium
رابط هوشمند : دارد
نوع رابط هوشمند Tizen
پردازنده چهار هسته‌ای دارد
دوربین : ندارد
قابلیت کنترل حرکتی : ندارد
مرورگر اینترنت : دارد
حسگر نور محیطی : دارد
بازی قابل نصب دارد
Skype قابل نصب دارد
قفل کودک : دارد
گیرنده دیجیتال : دارد
سیستم صوتی ۲ کاناله
تعداد بلندگوها دو عدد
توان خروجی کلی صدا ۲۰ وات
توان هر بلندگو ۱۰ وات
محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب
تعداد ساب ووفر صفر
سیستم‌های صوتی Dolby Digital Plus، DTS
درگاه USB: دارد
تعداد درگاه‌های USB دو عدد
توضیحات درگاه‌های USB USB 2.0
درگاه HDMI: دارد
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
کامپوزیت (Composite): دارد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite) یک عدد
تعداد رابط کامپوننت (Component) یک عدد
بلوتوث : دارد
پورت شبکه (LAN): دارد
ورودی آنتن : دارد
خروجی صدای دیجیتال : دارد
نوع خروجی صدای دیجیتال : اپتیکال
خروجی هدفون : ندارد
ریموت کنترل : دارد
عینک سه‌بعدی : دارد
نوع پایه  : رومیزی
قابلیت اتصال به دیوار : دارد
اقلام همراه کابل برق

طراحی بدنه و دقت تصویر تلویزیون سامسونگ KU797549

تلویزیون  ۴۹KU7975 دارای بدنه ای بسیار زیبا می باشد که این ویژگی یکی از نکاتی است که شرکت سامسونگ به شدت به آن توجه کرده است و به خوبی هم توانسته به این هدف خود دست یابد. پس از طراحی بسیار زیبای بدنه، تصویری که این تلویزیون به تماشاگر ارائه میدهد، بخوبی میتواند وی را جذب کند. بدلیل بکارگیری صفحه نمایش منحنی، زاویه دید بسیار گسترده ای در اختیار مخاطب قرار داده میشود که باعث ایجاد حظ بصری مضاعفی در وی خواهد شد و شاید بتوان گفت هدف اصلی در تولید این تلویزیون خمیده، همین باشد.

اما در رابطه با دقت تصویر ۴۹KU7975 باید گفت رزولوشن تصویر ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل است که اصطلاحا به آن Ultra HD میگویند. در توضیح این مطلب میتوان گفت که تعداد پیکسل هایی که در تصاویر این تلویزیون مشاهد میشود، چهار برابر تلویزیونهای Full HD می باشد. به عبارتی ساده تر میتوان گفت در هر نمایی از تصویر، روشن شدن ۸ میلیون پیکسل، وضوحی در تصویر برای تماشاگر به ارمغان می آورد که شاید نظیر آن را در کمتر تلویزیونی تجربه کرده باشد.

از دیگر قابلیت های مدل ۴۹KU7975 میتوان به ویژگی ارتقای کیفیت تصویر (Upscaling) اشاره کرد که البته بسیاری از تلویزیونهایی که امروزه به بازار عرضه میشوند از این قابلیت بهره مند بوده که ۴۹KU7975 هم از این قاعده مستثنی نیست. سیستم این قابلیت به گونه ای است که با استفاده از یک نرم افزار داخلی می تواند به بهبود کیفیت تصاویر ارسالی به تلویزیون کمک کند. این فناوری این امکان را به شما میدهد تا با استفاده از DVD های معمولی‌تان هم کیفیتی به خوبی کیفیت ۴K را از تلویزیون خود دریافت کنید.

پیشنهاد سایت: روشن نشدن تلویزیون

کیفیت رنگ تلویزیون سامسونگ KU797549

یکی از مهمترین ویژگی های متمایزکننده تلویزیون ۴۹KU7975 سامسونگ، برخورداری از تکنولوژی UHD Crystal Color در زمینه‌ی تولید تصویر می باشد. این فناوری به گونه ای عمل میکند که طی آن هیچ گونه تغییری در زیر پیکسل‌های رنگی هر پیکسل ایجاد نشده اند و سه رنگ قرمز و سبز و آبی، تنها رنگهایی بکار رفته می باشند. اما نکته قابل ذکر در این مورد، خلاقیت منحصر به فردی استه سامسونگ به خرج داده  و آن هم استفاده از یک لایه روکش سبز و قرمز روی رنگ آبی است که باعث ایجاد طیف های بسیار گسترده از رنگها، یعنی حدود ۱۷ میلیون رنگ در خلق تصاویر شده که در باورپذیری و وضوح تصاویر نقش بسزایی را ایفا کرده است.

بهبود عمق تصویر تلویزیون سامسونگ KU797549

یکی از فناوریهای بکار رفته در ۴۹KU7975، بهبود عمق تصویر (Auto Depth Enhancer)می باشد که از طریق تکنیک‌های نرم‌افزاری و با افزایش کنتراست بین پس‌زمینه و پیش‌زمینه، این گونه به نظر می آید که بخش مهم تصویر از پس‌زمینه جدا است. فناوری دیگری که در ۴۹KU7975 سامسونگ بکار رفته است فناوری HDR است. در بسیاری از تلویزیونها هنگامی که نقاط بسیار تیره و بسیار روشن نار هم قرار میگیرند، تنها یک رنگ به خوبی دیده میشود. اما  با استفاده از فناوری HDR این مسئله برطرف شده و میتوان رنگ‌های شارپ و جزئیات بالایی را مشاهده کرد.

این مقاله را از دست ندهید: قطع شدن صدای تلویزیون

تعمیرات تلویزیون سامسونگ KU797549

در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ ۴۹KU7975 کلیه امور مربوط به این دستگاه، در کارگاهی مجهز به امکانات روز و متخصصین حرفه ای انجام می پذیرد. به دلیل وجود بخش ها و قطعات پیچیده، تعمیرات تلویزیون، مستلزم داشتن دانش فنی بالایی است. از همین رو، تعمیرات این دستگاه در نمایندگی سامسونگ، به شکل کاملا تخصصی انجام گرفته و تمامی افرادی که به عنوان متخصص فعالیت دارند، کارشناسان و متخصصینی با دانش و سابقه بالا می باشند.

سرویس در محل تلویزیون سامسونگ KU797549

یکی از خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ، سرویس در محل تلویزیون سامسونگ ۴۹KU7975 میباشد. ایجاد واحد خدمات سرویس در محل، گام دیگری است که نمایندگی سامسونگ در جهت رفع نیاز مشتریان عزیز برداشته است که در هر بخشی از شهر تهران با یک تماس تلفنی از این خدمات بهره مند خواهد شد. کادر فنی متخصص ما در اسرع وقت به محل مورد نظر اعزام شده و به بررسی و تعمیر تخصصی محصول در حضور مشتری خواهند پرداخت.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات تخصصی سامسونگ

خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ  محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. با توجه به تنوع و گوناگونی موجود در محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، در پارت های ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات سامسونگ نیز این تنوع و گوناگونی مشاهده می شود. به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه و به دست کارشناسان همان حوزه  ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با هر واحد و خدمات ارائه شده در ان به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تعمیرات سامسونگ آماده ارائه هرگونه خدمت به کاربران محترم می باشد. تعمیرات این نمایندگی تنها مختص یک محصول خاص نیست.بلکه شامل تمامی محصولات سامسونگ می گردد. لذا با توجه به تنوع محصولات سامسونگ، میتوان گفت :  تعمیرات سامسونگ و خدمات مربوط به هر محصول در قسمتی جداگانه و توسط کارشناسان زبده همان حوزه انجام می پذیرد.

فروش تلویزیون سامسونگ 

نمایندگی سامسونگ، خدمات مربوط به فروش تلویزیون سامسونگ ۴۹KU7975 را نیز ارائه میدهد. مشتریان محترم میتوانند پیش از خرید، مشاوره در زمینه ی این محصول و ارائه ی اطلاعات مربوط به آن  را از کارشناسان ما دریافت نمایند تا با داشتن اطلاعات جامع، از خرید درستی برخوردار گردند. همچنین، پرسش ها و ابهامات مشتریان عزیز، توسط کارشناسان فروش پاسخ و نقاط قوت و ضعف آن اعلام خواهد شد؛ بنابراین میتوانید از خریدی درست بهره مند گردید.

واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ

واحدتعمیرات تلویزیون سامسونگ، تعمیرات این محصول را به مشتریان ارائه می دهد. متخصصین  تعمیرات در این مرکز، با بهره گیری از ابزار و امکانات پیشرفته و مدرن در بخش تعمیرات، به تعمیر و ترمیم مشکلات تلویزیون سامسونگ ۴۹KU7975 می پردازند. در این مرکز، استفاده از قطعات یدکی با کیفیت جهت تعویض قطعات معیوب این دستگاه، این اطمینان را به مشتریان میدهد که دستگاه خود را با بهترین کیفیت تعمیر، تحویل بگیرند.

سایر محصولات نمایندگی سامسونگ