اشتراک گذاری

تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یکی از پیشروترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان انواع تلویزیون چه در کشور ما و چه در سایر نقاط دنیاست. تلویزیون های این شرکت با تنوع کاربرپسند خود در قیمت و تکنولوژی ساخت توانسته‌اند نیاز و خواستِ طیف وسیعی از مخاطبان را برآورده سازند. تحقیقات شرکت‌های GfK و NPD نشان داده است بین ماه‌های ژانویه تا آگوست ۲۰۱۷، تلویزیون سامسونگ، بازیگر اول این بازار بوده و ۳۴ درصد کل درآمد بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص داده است. تلویزیون سامسونگ را می توان بازیگر نخست بازار تلویزیون های بزرگ در جهان دانست.

درامد این کمپانی از بازارهای جهانی تلویزیون، حتی از مجموع درآمد رتبه‌های دوم و سوم این بازار هم بیشتر است. تجهیزات جانبی تلویزیون سامسونگ هم بازخورد خوبی از سوی مصرف‌کنندگان داشته است. از جمله آنها می‌توان به راه‌حل‌های ارائه شده برای رهایی از بهم‌ریختگی و شلوغی کابل‌های متصل به تلویزیون، اتصال نامریی، شناسایی خودکار و تک‌کنترل برای دسترسی به انواع کارکردهای تلویزیون اشاره کرد.

تلویزیون سامسونگ

مدل های مختلف تلویزیون سامسونگ

سامسونگ برند محبوبی است که در راستای طراحی و تولید تلویزیون های خود،  نیازها، محدودیت های مرتبط با بودجه و تنوع سلیقه های کاربران را در نظر می گیرد. نمایندگی تلویزیون سامسونگ علاوه بر عرضه ی انواع مختلف تی وی های جدید و قدیم سامسونگ قادر به رفع کلیه ی اشکالات احتمالی آن ها می باشد.

این اشکالات احتمالی براساس نوع ساختار تلویزیون متفاوت بوده و نیازمند تعمیرات منحصر به فردی است. خاطرنشان می نماییم که تعمیر هر یک از نسخه های ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و اولد سامسونگ به بهترین شیوه ی ممکن در واحد تعمیرات تلویزیون نمایندگی رسمی سامسونگ انجام می گردد. در ادامه شما را با تفاوت های ساختاری این تلویزیون ها آشنا می سازیم.

تلویزیون ال سی دی سامسونگ

تلویزیون LCD یا نمایشگر کریستال مایع، اولین دسته از تلویزیون هایی هستند که امکان پذیر بودن ضخامت کم تلویزیون را به جهانیان معرفی کردند. در این تلویزیون‌ها نور از پشت صفحه ی‌ نمایش به سلول‌های رنگی بسیار کوچک کریستال مایع تابیده شده و به سیگنال‌های کنترل‌کننده هر سلول، اجازه ی شکل گیری رنگ های تصویر نهایی را صادر می کند. فاصله ای که برای قرار گرفتن این تکنولوژی در بدنه ی دستگاه ایجاد می شود باعث ضخامت بیشتر تلویزیون ال سی دی می گردد. البته این ضخامت در سال های اولیه ی تولید به چشم بیننده بسیار کم و متعادل به شمار می رفت.

شرکت سامسونگ یکی از اولین تولیدکنندگانی بود که به ساخت تلویزیون های ال سی دی پرداخت. به جرات می توان گفت هر تلویزیون سامسونگ پس از سال ها استفاده قادر به ارائه ی تمامی قابلیت های خود بدون هیچ نقصی خواهد بود. تلویزیون های ال سی دی samsung نیز با وجود ویژگی های ساده و ضخامت بیشتربدنه به نسبت سایر تلویزیون های نسل جدید از کیفیت ساختاری بالایی برخوردار هستند و می توانند انتخاب مناسبی برای بودجه های محدود باشند. 

تلویزیون ال ای دی سامسونگ

تلویزیون های ال ای دی نوع پیشرفته ی نسل قبلی خود یعنی ال سی دی ها هستند. در بسیاری از تلویزیون های ال سی دی لامپ های فلورسنت تعبیه شده اند. این لامپ ها در تلویزیون های نسل بعدی تغییر کرد و با ال ای دی ها جایگزین شد. قدرت ال ای دی ها بسیار بیشتر از فلورسنت ها بوده و در عین حال به مصرف انرژی کمتری نیاز دارند.

اگر یکی از ال ای دی های سامسونگ را خریداری کرده باشید، می توانید شاهد کارکرد بی وقفه و بدون مشکل آن برای سال های زیادی باشید. اما استفاده ی طولانی مدت خود عامل مهمی در خرابی تلویزیون است. تلویزیون های ال ای دی نیز مانند هر تلویزیون دیگری در اثر تداوم استفاده و فعالیت مداوم دچار خرابی های بسیاری چون کم نور شدن صفحه ی نمایش می گردند. پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از خرابی ال ای دی ها در طول شبانه روز ساعاتی برای استراحت دستگاه در نظر بگیرید.

تلویزیون پلاسما سامسونگ

اگرچه تلویزیون های پلاسما، نسبت به تلویزیون های LED کیفیت تصویر پایین تری ارائه می دهند، اما عمر پنل آن ها نسبتا بالاتر می باشد. همان طور که از نام تلویزیون‌های پلاسما پیداست، این دستگاه ها برای شکل گیری تصاویر در پیکسل‌های خود از سلول‌هایی استفاده می‌کنند که حاوی گاز یونیزه شده یا همان پلاسما هستند. نکته جالبی که در پنل‌های پلاسما وجود دارد این است که این پنل‌ها در مقایسه با پنل‌های LCD پرنورتر هستند و حتی دارای عمق رنگ مشکی بیشتری می باشند. از سایر ویژگی‌های مثبت پنل‌های پلاسما می‌توان به نرخ رفرش ریت بالای این تلویزیون‌ها که موجب شکل گیری تصاویر با کمترین میزان پرش می شود، اشاره کرد.

به همین دلیل تلویزیون‌های پلاسما هنوز هم بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار برای تماشای مسابقه های ورزشی هستند. البته نباید معایب این نوع دستگاه ها را نادیده گرفت؛ ضخامت زیاد، وزن بالا و مصرف انرژی بیشتر از ال سی دی از معایب تلویزیون‌های پلاسما می باشند. این معایب در تلویزیون سامسونگ می تواند کمرنگ تر از سایر برندها دیده شود. زیرا سامسونگ همواره در ساخت تلویزیون های خود قابلیت های جذاب زیادی را قرار می دهد. به هر حال اگر به دنبال کیفیت نمایش بالا و قیمت مقرون مصرفه ای در خرید تلویزیون جدید خود هستید، تلویزیون پلاسمای سامسونگ انتخاب مناسبی است.

تلویزیون اولد سامسونگ

بسیاری از خدمات تخصصی نمایندگی تلویزیون سامسونگ در راستای فروش و تعمیر تلویزیون های اولد این برند قرار می گیرد. چرا که این دستگاه های مدرن طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است و همه ساله دارای نسخه های به روز و پیشرفته تری نیز می باشد. مهم‌ترین برتری تلویزیون های اولد در قدرت انتشار نور هر پیکسل آن است. این مسئله خود پدید آورنده ی خصوصیات کاربردی مفیدی چون زاویه ی دید وسیع و کاهش 20 درصدی مصرف انرژی نسبت به نمونه های ال ای دی است.

تلویزیون های اولد سامسونگ ساختار بسیار سیستماتیکی دارند که با وجود کاربری آسان و قابلیت های نرم افزاری چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند. ظرافت ساخت، زیبایی ظاهری و سرعت واکنش دهی این سیستم ها رضایت کاربران بسیاری را در سراسر دنیا جلب کرده است. اگر چنین فاکتورهایی در خرید تلویزیون مد نظر شماست، پیشنهاد کارشناسان ما  تهیه ی یک تلویزیون اولد سامسونگ می باشد.

ویژگی جدیدترین تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ برخلاف تلویزیون‌های هوشمند قدیمی‌ از قابلیت‌های سخت‌افزاری پیشرفته‌تری چون CPU با سرعت پردازش و RAM با حجم بالار برخوردار هستند. این به معنی قابلیت نصب و اجرای اپلیکیشن‌های گرافیکی جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر در نسل جدید است. بهبود رابط کاربری در جدیدترین های تلویزیون سامسونگ سبب شده است تا دسترسی به بخش محتوا و تنظیمات دستگاه از صفحه اصلی تلویزیون امکانپذیر گردد.

کنترل از راه دور چندمنظوره جدیدترین های تلویزیون سامسونگ به اسم One Remote نیز بصورت خودکار دستگاه‌های وصل شده به تلویزیون را شناسایی کرده و برای نمایش هرکدام آیکون‌های آشنایی را استفاده می‌کند. بدین واسطه کاربر می تواند تنها با استفاده از ریموت تلویزیون سامسونگ تمامی دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون را کنترل کند. این یعنی یک ریموت کنترل به جای چندین ریموت کنترل، همچنین قابلیت‌های سرگرمی تلویزیون‌های QLED نیز کاملا هوشمند و ساده بوده و تجربه دیدار زیبایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که واقعا با سبک زندگی همان کاربر سازگاری کامل دارد.

تلویزیون سامسونگ با فناوری SUHD

تلویزیون سامسونگ با فناوری SUHD ، ویژگی عجیب و غریب و خاصی ندارد. این دستگاه در واقع یک تلویزیون LED است. تفاوت ویژه این تلویزیون سامسونگ در واقع در همان حرف S خلاصه می شود. سامسونگ معمولاً این حرف را برای محصولات برتر خود استفاده می کند. تلویزیون سامسونگ با فناوری SUHD بدون شک یک انتخاب عالی برای داشتن یک تجربه تصویری لذت بخش است.

نمایشگر منحنی، کیفیت تصویر و رزولوشن ۴K، رنگ های با طراوات و کنتراست بالای آن، تصاویری چشم نواز تولید می کنند. این ها از یک طرف و قابلیت های فراوان آن مثل هوشمند بودن، فناوری سه بعدی، اتصال راحت به گجت ها با DLNA و Mirror Sharing، آن را بین دیگر تلویزیون ها متمایز می سازند. البته مشکلاتی مثل اشباع رنگ بیش از حد در بعضی موارد و سیستم صوتی ضعیف نسبت به قیمت و رده خود نیز در این سری از تلویزیون سامسونگ وجود دارند.

پروفروش ترین تلویزیون های سامسونگ

  • تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۹M5870 سایز ۴۹ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۴۰M5950 سایز ۴۰ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۵۵MU7980 سایز ۵۵ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۴۹KU7975 سایز ۴۹ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۵۰MU7980 سایز ۵۰ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲M4850 سایز ۳۲ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۴۹M6975 سایز ۴۹ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۴۹M6970 سایز ۴۹ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۴۳M6960 سایز ۴۳ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۰M5850 سایز ۴۰ اینچ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

مرکز تعمیرات تلویزیون Samsung یکی از پیشروترین مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی این محصول است که به دلیل همکاری با برترین اساتید این حوزه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گشته است که ممکن است به هر دلیل نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ هستند. تعمیرات تلویزیون Samsung در این مرکز محدود به مدل و نوع خاصی از تلویزیون های سامسونگ نیست و شما کاربران گرامی دارنده هریک از تلویزیون های سامسونگ که باشید می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با تلویزیون خویش، تخصصی ترین تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایید.

شما کاربران گرامی جهت استفاده از خدمات ارائه شده در این مرکز کافی است تا در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون سامسونگ و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن با مرکز تعمیر تلویزیون Samsung تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی سامسونگ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. همکاری این دو مجموعه، سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمام خدماتی گردند که در این مرکز ارائه می گردد.

دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد.

تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش از جمله تلویزیون سامسونگ را تعمیر و ترمیم نمایید.

با توجه به تنوع و گوناگونی موجود در محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، در پارت های ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات سامسونگ نیز این تنوع و گوناگونی مشاهده می شود. به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه و به دست کارشناسان همان حوزه  ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با  واحد تعمیرات سامسونگ و خدمات ارائه شده در ان به بخش زیر مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته