یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2

  • گنجایش 31 فوت
  • تعداد طبقات 5
  • پهنا 908 میلی متر
  • تعداد کشو 2
  • مصرف انرژی A++

در میان محصولات خانگی سامسونگ، یخچال سامسونگ، یکی از پروفروش‌ترین های بازار داخلی است که محبوبیت بالایی دارد. در حال حاضر یخچال‌های سامسونگ در مدلهای متنوعی تولید می شوند که برخی از آنها عبارت است از: مدل توکار، مدل چهاردر، مدل در فرانسوی، مدل دوقلو، مدل ساید بای ساید، مدل فریزر، مدل فریزر صندوقی، مدل یخچال، مدل یخچال و فریزر بالا پایین، مدل یخچال و فریزر سایز مینی و …. . یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2 یکی از یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ است که به دلیل ویژگی‌هایی چون وجود سیستم خنک‌کننده‌ی دوگانه Twin Cooling، وجود سیستم تصفیه آب با فیلتراسیون ۳ مرحله‌ای، برخورداری از فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh و نیز فضای داخلی بیشتر Space Max بدل به یکی از پرفروش‌ترین‌ها شده است.

در کنار تمامی این آپشن‌ها، فیلتر بوگیر دستگاه نیز به کیفیت عملکرد یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2 کمک کرده و سبب گشته تا علاوه‌بر امکان نگهداری طولانی‌مدت انواع اغذیه، میوه‌جات، بستنی و… نگرانی‌ای از باب نگهداری موادی چون نان سیر و ماهی وجود نداشته باشد. «بار نوشیدنی خانگی بزرگ» (Wide Home Bar) که در درب دستگاه تعبیه شده است، دسترسی راحت تر به نوشیدنی ها و صرفه جویی در مصرف انرژی را به همراه دارد. یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2 از دو جریان هوای مجزا استفاده کرده است. 

این سیستم با کنترل دقیق دما، مقدار رطوبت دستگاه را هم در یخچال و هم در فریزر به شکلی بهینه تنظیم کرده و حفظ می‌نماید. این سیستم «خنک کننده دوگانه مضاعف™» میوه‌ها را تازه نگه می‌دارد، از سوختگی ناشی از انجماد (freezer burn) بستنی شما پیشگیری می‌کند و کمک می‌کند قطعات یخ یخساز بوی غذاهای موجود در یخچال را به خود نگیرند.

مشخصات محصول
اخطار باز ماندن درب : دارد
آبسردکن : دارد
لزوم اتصال به شیر آب :برای تولید یخ و آب سرد
سایر ویژگی‌ها :- گنجایش ۳۱ فوت- دارای سیستم خنک کننده‌ی دوگانه Twin Cooling- دارای جریان برودتی یکنواخت Multi Flow- مجهز به کمپرسور اینورتر خطی- دارای فیلتر بوگیر و آب- دارای محفظه مخصوص با انتخاب میزان سرمایش Cool Select Zone- دارای محفظه‌ی بار- امکان فضای داخلی بیشتر Space Max
بدون برفک : دارد
تعداد طبقات : ۵ عدد
تعداد طبقات درب : ۵ عدد
تعداد کشو : ۲ عدد
ارتفاع :۱۷۵۹ میلی‌متر
عمق :۸۶۸ میلی‌متر
پهنا :۹۰۸ میلی‌متر
لامپ یخچال : دارد
جهت باز شدن درب : به سمت راست
دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت : دارد
بدون برفک : دارد
یخساز خودکار : دارد
تعداد طبقات : ۴ عدد
تعداد طبقات درب :۳ عدد
تعداد کشو : ۲ عدد
جهت باز شدن درب فریزر : به سمت چپ
یخساز اتوماتیک (آب شهری) : دارد
یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : ندارد
نمودار مصرف انرژی : ++A
اطلاعات نوع یخچال : ساید بای ساید
وزن : ۱۳۸ کیلوگرم
گنجایش یخچال :۴۸۳ لیتر
گنجایش فریز : ۲۵۲ لیتر
گنجایش کل به لیتر : ۷۳۵ لیتر

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با لوازم خانگی که با حضور در نمایندگی سامسونگ قابل دریافت است، سرویس تعمیر یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2 و سایر مدلهای این محصول است. اگر شما نیز از کاربران یخچال‌های سامسونگ هستید اما در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد این دستگاه گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات یخچال‌ سامسونگ و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی این مرکز، سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

خدمات تخصصی نمایندگی سامسونگ : تعمیر درب یخچال

فروش یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2

متقاضیان خرید یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2 و سایر یخچال های سامسونگ می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی سامسونگ، کالای مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی یخچال سامسونگ است. متقاضیان خرید یخچال های سامسونگ می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی سامسونگ و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند.

یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2

تعمیرات یخچال سامسونگ

واحد تعمیرات یخچال سامسونگ یکی از تخصصی ترین پارت های فعال در نمایندگی سامسونگ است که کاربران می توانند تنها از طریق یک تماس تلفنی، از سرویس های ارائه شده در آن بهره مند گردند. توجه داشته باشید که یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2 و سایر مدل های این محصول- با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی های بکار رفته در آن- حتما می بایست توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال انجام پذیرد. عدم توجه به این موضوع و تعمیر نادرست این دستگاه، چه بسا خرابی سایر قطعات این دستگاه را در پی داشته باشد. تعمیرات یخچال سامسونگ در این مرکز منحصر به مدل خاصی نیست و تمامی مدل های این دستگاه اعم از ساید بای ساید، دوقلو، یخچال فریزر و … را در بر می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: دلیل چشمک زدن درجه یخچال 

تعمیر یخچال سامسونگ در محل

غالب سرویس های مرتبط با تعمیر یخچال فریزر سامسونگ ROSSO2 و سایر مدلهای یخچال سامسونگ، بصورت سرویس در محل ارائه می گردد. در این سرویس، کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی را بر روی دستگاه پیاده می سازند. البته در شرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب وجود دارد می توان قعطه از کار افتاده را به مرکز تعمیر یخچال سامسونگ تحویل داده و پس از تعمیر دریافت کرد. با این وجود، تجربه ثابت کرده که ترجیح غالب کاربران استفاده از همان سرویس در محل یخچال سامسونگ است. جهت استفاده از این سرویس کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر یخچال سامسونگ در محل را ثبت نمایید. کارشناسان ما پس از انجام هماهنگی های لازم درمحل حضور یافته و یخچال سامسونگ شما را تعمیر می نمایند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سامسونگ منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند –اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد. وجه اشتراک کلیه پارت‌های ارائه دهنده خدمات در نمایندگی سامسونگ همکاری با خبره‌ترین کارشناسان و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. با توجه به تنوع و گوناگونی موجود در محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، در پارت های ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات سامسونگ نیز این تنوع و گوناگونی مشاهده می شود. به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه و به دست کارشناسان همان حوزه  ارائه می گردد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی گشته است.

سایر محصولات نمایندگی سامسونگ