اشتراک گذاری

بستن برنامه‌های هنگ کرده در ویندوز

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

یکی از اشکالاتی که ممکن است شما نیز به عنوان یکی از میلیون‌ها کاربر لپ تاپ با آن مواجه شده باشدی، مشکل بسته نشدن برنامه‌های هنگ کرده در ویندوز است. در این شرایط سیستم هامل ویندوز، خطای Not Responding را به شما نشان خواهد داد که به معنای عدم امکان بستن برنامه‌های هنگ کرده در ویندوز است. خوشبختانه برای رفع این اشکال و بستن برنامه‌های هنگ کرده، روش‌های متعددی وجود دارد که اطلاع از آنها، می‌تواند برای شما به عنوان یک کاربر، مفید باشد.
در این مقاله برآنیم تا برخی از روش‌های موجود برای رفع این اشکال را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم. در صورت استفاده از راهکارهای ارائه شده در بخش‌های زیر و عدم رفع اشکال پیش آمده می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_image image=”5608″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”32″ icon_style=”circle” title=”نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ” read_more=”more” link=”url:https%3A%2F%2Fsamsung-service.ir%2F%25D8%25AA%25D8%25B9%25D9%2585%25DB%258C%25D8%25B1-%25D9%2584%25D9%25BE-%25D8%25AA%25D8%25A7%25D9%25BE-samsung%2F|||” read_text=”تماس با نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″ heading_tag=”h2″ title_font_size=”desktop:20px;”]

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با این محصول به مراجعان است. سرویس‌های ارائه شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر، برخوردار از بالاترین سطح کیفی است. کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ Samsung به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در لپ تاپ ها می‌باشند. کاربران لپ تاپ های سامسونگ می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویشبه نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

آموزش بستن برنامه‌های هنگ کرده در ویندوز

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

1. بستن برنامه‌های هنگ کرده در ویندوز با Task Manager

یکی از راهکارهای موجود برای بستن برنامه‌های هنگ کرده در ویندوز، استفاده از خود ویندوز است. برای این روش می‌بایست به سراغ Task Manager در ویندوز بروید. برای بستن برنامه های هنگ کرده در ویندوز کافی است کلید های Ctrl+Shift+Esc را همزمان نگه دارید تا Task Manager برای شما نمایش داده شود. در تب Applications یا Processes  تمامی برنامه های در حال اجرا قابل مشاهده خواهند بود. با باز شدن این پنجره، شما می‌توانید برنامه‌ی مدنظر خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی  End Task به آسانی آن را ببندید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

2. بستن برنامه های هنگ کرده در ویندوز با Command Prompt

اگر علاقه‌ای به استفاده از Task Manager برای بستن برنامه‌های هنگ کرده در ویندوز ندارید، می‌توانید برای این کار از محیط Command Prompt استفاده نمایید. برای این کار ابتدا در منوی استارت عبارت cmd را جستجو کرده و آن را باز کنید. سپس عبارت tasklist را تایپ نمایید. پس از تایپ این واژه، کلید Enter را بزنید تا تمامی برنامه های در حال اجرا در لیستی برای شما نمایش داده شوند.

پس از مشاهده‌ی تمامی برنامه‌های در حال اجرا در این صفحه، نیاز است تا کد زیر را برای بستن برنامه مورد نظر وارد کنید: (به این مسئله توجه داشته باشید که در عبارت زیر باید به جای filename نام برنامه‌ای را تایپ نمایید که به سبب هنگ کردن امکان بستن آن وجود ندارد. به عبارتی دیگر می‌بایست به جای  filenameنام برنامه‌ای را بنویسید که می‌خواهید آن را ببندید. برای مثال در تصویر زیر، کاربر قصد دارد که برنامه‌ی فتوشاپ را ببندد. از همین رو به جای filename، نام برنامه فتوشاپ را تایپ کرده است. در آخر می‌بایست کلید اینتر را فشار دهید تا برنامه مورد نظرتان به سرعت بسته شود).

taskkill /im filename.exe[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_image image=”5610″ size=”full” align=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

3. بستن برنامه های هنگ کرده در ویندوز با نرم افزار

در صورتی که دو روش توضیح داده شده در بخش فوق برای بستن برنامه های هنگ کرده در ویندوز کارامد نبود، می‌توانید از روش توضیح داده شده در این بخش استفاده نمایید. در صورتی که دو روش فوق موفقیت‌آمیز نبود می‌توانید برای بستن برنامه‌های هنگ کرده در ویندوز از برنامه‌ی ProcessKO استفاده نمایید. نرم افزار ProcessKO نرم افزار سبکی است که تمامی پردازش های در حال اجرای سیستم را برایتان نمایش داده و به شما امکان می دهد به سادگی آن ها را ببندید.

شما می توانید با یک جستجوی ساده‌ی اینترنتی فایل مربوط به این نرم افزار را پیدا کرده و آن را دانلود نمایید تا در مواقع ضروری برای بستن برنامه های هنگ کرده از آن استفاده کنید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی لپ تاپ سامسونگ تماس بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

5/5 (1 امتیاز)