اشتراک گذاری

بهترین نمایشگر گوشی‌های سامسونگ

پیشتر در خبرها آمده بود که ۹۹ درصد نمایشگرهای OLED بازار را سامسونگ تولید می‌کند اما این حرف بدین معنی نیست که این شرکت بهترین نمایشگرها را در اختیار رقبایش قرار می‌دهد بلکه سامسونگ بهترین نمایشگر را برای گوشی‌های خودش می‌خواهد؛ گوشی‌هایی مثل گلکسی نوت 7 هر وقت که سامسونگ گوشی جدیدی معرفی می‌کند، موسسه Display Mate نمایشگر آن را آزمایش می‌کند تا مشخص کند نسبت به نسل قبل چه پیشرفت‌هایی داشته است. حالا این موسسه ادعا کرده است که گلکسی نوت ۷ نمایشگری بهتر از نوت ۵ و گلکسی اس ۷ دارد.

این موسسه گفته است که گوشی گلکسی نوت ۷ بهبودهای مهمی در نمایشگر داشته است. این موسسه مدعی شده که نمایشگر نوت ۷ نوآورانه‌ترین نمایشگری است که تا کنون بررسی کرده‌اند و بالاترین عملکرد را داشته است.

تعمیر موبایل سامسونگ تماس با شماره : 54114-021 یا 62948-021

بهترین نمایشگر گوشی های سامسونگ

در گزارش Display Mate گفته شده که سامسونگ با استفاده از ۴ طیف رنگی و حالات صفحه نمایش، طیف رنگی جدید DCI-P3 و حالت سینمای دیجیتال و برخی موارد دیگر به خوبی عملکرد نمایشگر را بهبود داده است. به همین خاطر با وجود اینکه نمایشگر نوت ۷ نمایشگری ۴K نیست اما به خوبی می‌تواند محتویات ۴K را نمایش دهد. 

سامسونگ همچنین رکورد بیشترین روشنایی نمایشگر را نیز در دست دارد، روشنایی‌ای بیش از ۱۰۰۰ نیت. با این میزان روشنایی، نمایشگر نوت ۷ در فضای بیرون به‌راحتی قابل مشاهده است. عجیب نیست که گلکسی نوت ۷ سامسونگ بهترین نمایشگر را میان گوشی‌های هوشمند داشته باشد. این شرکت در سال‌های اخیر همیشه در زمینه نمایشگرها موفق عمل کرده و اکنون نیز روند رو به رشد خود را ادامه داده است.

5/5 (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *