اشتراک گذاری

چرا تبلت سامسونگ شارژ نمی شود؟

دلایل بسیاری وجود دارد که تبلت سامسونگ شارژ نمی شود. این مشکل نه فقط برای تبلت های سامسونگ که برای هر برند دیگری ممکن است پیش آمد کند. شارژ نشدن تبلت می تواند در مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری ریشه داشته باشد. برای حل این مشکل لازم است که به طور دقیق مشکلات موجود را به کمک مرکز معتبر تعمیرات تبلت بررسی کنید و پس از یک عیب یابی دقیق و درست مسیر تعمیر را انتخاب و اجرا کنید. در ادامه درباره این مشکل بیشتر توضیح خواهیم داد.

بررسی شارژ نشدن تبلت سامسونگ

وقتی تبلت سامسونگ شارژ نمی شود، دو حال عمده وجود دارد؛ یکی این است که دستگاه دچار آبخوردگی و ضربه شدید شده و دیگری اینکه بدون آب خوردگی و ضربه خوردگی عملیات شارژ انجام نمی شود. در حالت اول که واضح است آسیب وارد شده زمینه ساز این مشکل شده است و باید به تعمیرکار مربوطه شرحی از اتفاقی که حادث شده است، بدهید تا بتواند مشکل را به درستی ریشه یابی و برطرف کند. در حالت دوم معمولا علامت های سوال بسیاری برای کاربر ایجاد می شود که چگونه ممکن است بدون هیچ اتفاقی ناگهان عملیات شارژ متوقف شود و دستگاه بلا استفاده گردد. در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

تبلت سامسونگ شارژ نمی شود

رفع مشکل شارژ نشدن تبلت سامسونگ

وقتی تبلت سامسونگ بدون آب خوردگی و صدمه دیدن دیگر شارژ نمی شود، به این معنی است که باتری به خواب عمیقی فرو رفته است. بهتر است بدانید که به دلیل اینکه شدت جریان کشی که تبلت برای کار کردن مصرف می کند، از شدت جریانی که شارژر در حال شارژ شدن باتری استفاده می کند، بیشتر است، طبیعی است که به مرور زمان با کاهش توان سلول باتری برای ذخیره نیرو روبه شویم که در یک مورد آن با شارژ نشدن خود را نشان می دهد.

شارژ نشدن تبلت در حالت خاموش

این مسئله یکی از مسائل شایع است. یعنی پورت USB با شارژر micro USB ارتباط نمی گیرد. سعی کنید به آرامی و با دقت این پورت را تمیز کنید و گرد و غبار داخل آن را خارج کنید. مرکز تعمیراتی برای نظافت این بخش از دستگاه از کمپرس هوا استفاده می کنند.

باتری را کالبیره کنید

وقتی تبلت سامسونگ شارژ نمی شود و ظرفیت باتری دستگاه با یک بار خاموش و روشن کردن صفر می شود؛ یا بدون اتصال دستگاه به شارژر، نشانگر شارژ باتری فعال و مراحل افزایش ظرفیت را نشان می دهد، نشان دهنده این است که اطلاعات ثبت شده از باتری نیازمند کالیبراسیون است.

خرابی کابل شارژر یا خرابی آدابتور شارژر

وقتی تبلت سامسونگ بدون آب خوردگی و صدمه دیدن دیگر شارژ نمی شود، خرابی کابل شارژ می تواند عامل آن باشد. صحت و سلامت کابل و آدابتور شارژر را با اتصال آن به یک دستگاه دیگر چک کنید

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران درگاهی مطمئن و مورد وثوق است که بهترین و با ارزش ترین خدمات را در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات سامسونگ ارائه می دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. همان طور که می دانید کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. محصولات بسیاری را در حوزه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای هوشمند تولید می کند. در نمایندگی سامسونگ در تهران همه این محصولات را در بخش فروش و تعمیرات حمایت و پشتیبانی می کنیم.

در فروشگاه مرکزی سامسونگ می توانید هر یک از محصولات سامسونگ را که مد نظر دارید، همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی خریداری کنید و در واحد تعمیرات نیز می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس های تعمیراتی را همراه با گارانتی ضمانت و کیفیت کالا دریافت کنید. در هر صورت نمایندگی سامسونگ در تهران در خدمات کاربران است تا همه آنها را راضی نگه دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

5/5 (1 امتیاز)