فروشگاه مرکزی سامسونگ

فروشگاه مرکزی سامسونگ ، در راستای تامین لوازم اصل و اورجینال برای کاربران فعالیت می نماید. نمایندگی سامسونگ در تلاش است تا به محض ورود محصولات سامسونگ به ایران ، آن ها را به بازار عرضه نماید. فروش یک امر تخصصی است، به همین دلیل می‌بایست به دست کارشناسانی انجام گیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش تخصصی روز، از اطلاعات فنی مورد نیاز نیز بهره‌مند باشند. کارشناسان فروشگاه مرکزی سامسونگ، ضمن سرعت‌بخشی به امر فروش، قادرخواهند بود تا تمامی اطلاعات تخصصیِ مورد نیازِ مشتریان را در اختیار آنان قرار دهند.

توصیه می نماییم جهت خرید محصولات سامسونگ از مراجعه به مراکز نامعتبر جدا پرهیز نمایید ، این مراکز با ارائه کالای تقلبی به نام اصل کاربران را فریب می دهند . به این ترتیب با خرید از آن ها علاوه بر صرف هزینه وزمان ، کالایی تقلبی و کیفیت در دست خواهید داشت. فروشگاه مرکزی سامسونگ کالای اصل را باقیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.کارشناسان فروشگاه سامسونگ با ارائه تخصصی ترین مشاوره ها، زمینه ی یک خرید مناسب، اصولی، استاندارد و مقرون به صرفه را فراهم می سازند.

نمایندگی فروش سامسونگ

کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش سامسونگ می ‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه بهترین تصمیمات را در زمینه خرید محصولات سامسونگ اتخاذ کنند. کاربران گرامی پس از حضور در این مرکز و دریافت مشاوره‌ها و راهنمایی‌های مورد نظر، می‌توانند نوع دستگاه مورد نظر خویش را انتخاب و تمامی خدمات پس از فروش آن را دریافت نمایند.

دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی فروش سامسونگ سبب می گردد تا کاربر دستگاهی را خریداری نماید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای وی داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی، برترین گزینه به شمار آید. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی فروش سامسونگ عبارت است از: فروش موبایل سامسونگ، فروش تبلت سامسونگ، فروش لپ تاپ سامسونگ، فروش آل این وان سامسونگ، فروش تلویزیون سامسونگ، فروش پرینتر و دستگاه کپی سامسونگ، فروش فکس سامسونگ، فروش لوازم خانگی سامسونگ (اعم از کولرگازی، یخچال، مایکروفر، لباسشویی، جاروبرقی و …)، فروش پروژکتور سامسونگ و …. .

نمایندگی فروش تبلت سامسونگ با گارانتی معتبر

کاربرانی که قصد خرید یکی از تبلت های سامسونگ را دارند می‌توانند به نمایندگی فروش سامسونگ مراجعه کرده و دستگاه مورد نیاز خویش را خریداری نمایند. کلیه دستگاه‌های عرضه شده در نمایندگی فروش تبلت سامسونگ دارای گارانتی معتبر خدمات پس از فروش است. برخی از پرفروش‌ترین تبلت های سامسونگ عبارت است از: تبلت سامسونگ Galaxy Tab A SM-T285 4G، تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.5 2018 LTE SM-T595، تبلت سامسونگ GALAXY TAB A 8.0 2017 LTE SM-T385، تبلت سامسونگ Galaxy TAB A 10.1 2019 LTE SM-T515، تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 2016 10.1 4G، تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab E 9.6 3G SM-T561، تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S4 10.5 LTE 2018 SM-T835 و … .

کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش تبلت سامسونگ می ‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر فروشگاه مرکزی سامسونگ، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید محصولات سامسونگ اتخاذ کنند.

تنوع را در نمایندگی فروش موبایل سامسونگ تجربه کنید

کاربرانی که قصد خرید یکی از موبایل های سامسونگ را دارند نیز می‌توانند به نمایندگی فروش موبایل سامسونگ مراجعه کرده و گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایند. متقاضیان خرید موبایل های سامسونگ توانند با حضور در نمایندگی فروش موبایل سامسونگ و کسب اطلاعات و مشاوره های ضروری، نسبت به خرید کالای مورد نیاز خویش اقدام نمایند. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند. کارشناسان ما در نمایندگی موبایل سامسونگ تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهند و بدین واسطه، شما را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند.

برخی از پرفروش‌ترین موبایل‌های سامسونگ در طول چند ماه اخیر عبارت بودند از: گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J7 Pro SM-J730F، گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J7 Duo SM-J720F، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A8 (2018) دو سیم‌کارت، گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A7 2018 دو سیم‌کارت، گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J5 Pro SM-J530F/DS، گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S8 Plus SM-G955FD دو سیم کارت و … . در صورت نیاز به اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر در این باره با کارشناسان ما در فروشگاه مرکزی سامسونگ تماس بگیرید.

مشاوره پیش از فروش محصولات سامسونگ

مشاوره پیش از فروش محصولات سامسونگ،یکی از خدمات بخش فروش در نمایندگی سامسونگ است. مهندسین و کارشناسان فروش در این بخش مشغول به فعالیت هستند. تسلط کارشناسان فروشگاه مرکزی سامسونگ سبب گشته تا خریداران محترم، پیش از تهیه یک محصول، با ویژگی ها، ساختار نرم افزاری و سخت افزاری و شیوه های کار با آن آشنا شوند. تسلط نسبی خریدار بر موارد مذکور، زمینه ساز یک خرید هوشمندانه، آگاهانه و مقرون به صرفه برای وی خواهد بود. توصیه می کنیم پیش از خرید هر محصول اطلاعات کافی در ارتباط با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول مورد نظر کسب نمایید. همچنین آگاهی از نقاط قوت و ضعف محصول و کاربرد ان شما را در انتخابی آگاهانه یاری خواهد نمود.

فروش انواع محصولات سامسونگ

فروشگاه مرکزی سامسونگ تمامی تلاش خود را به کار بسته است تا انواع محصولات سامسونگ را در اختیار کاربران قرار دهد. به این ترتیب جدیدترین محصولات سامسونگ در این مرکز در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت . نمایندگی سامسونگ با عرضه ی انواع محصولات ضمن ارائه ی کالای اصل شما را از گشت و گذارهای متعدد، جهت یافتن کلای مورد نظر رهایی خواهد بخشید. برخی از انواع محصولات سامسونگ که در این مرکز به فروش می رسد عبارتند از :

  • فروش انواع مدل های پرینتر سامسونگ
  • فروش انواع مدل های فکس سامسونگ
  • فروش قطعات جانبی محصولات سامسونگ
  • فروش تجهیزات کامپیوتر سامسونگ
  • فروش اسپلیت سامسونگ
  • فروش ماشین های اداری سامسونگ
  • فروش موبایل سامسونگ
  • فروش تبلت سامسونگ
  • فروش لپ تاپ سامسونگ

فروش قطعات جانبی محصولات سامسونگ

فروشگاه مرکزی سامسونگ علاوه بر عرضه محصولات سامسونگ ، فروش قطعات جانبی محصولات سامسونگ را نیز به عهده دارد . از فعالیتهای این مرکز می توان به وارد کردن قطعات اورجینال اشاره کرد . از این رو کاربران می توانند با اطمینان از اصل بودن این قطعات اقدام به خرید نمایند . فروشگاه مرکزی سامسونگ گامی موثر در جهت رفع نیاز کاربران به کالای اصل و اورجینال برداشته است . در ارتباط با فروش قطعات و لوازم جانبی سامسونگ نیز، امکان ارائه مشاوره پیش از خرید وجود دارد.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ، در راستای ارائه ی خدمات بهتر و با کیفیت مناسب تر ، واحدهای تعمیرات سامسونگ را به صورت مجزا راه اندازی نموده است. نمایندگی سامسونگ با تجهیز هر کارگاه به پیشرفته ترین ابزار و امکانات در تلاش است تا تمامی نیازهای کاربران را در دو حوزه ی تعمیر ، فروش و آموزش برآورده سازد. خدمات مرتبط با فروش این برند در فروشگاه مرکزی سامسونگ انجام می پذیرد.در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات سامسونگ پیگیری نمایید.

جهت مطالعه اخبار، مقالات ، محصولات و وسوالات متداول در سایر صفحات ما را همراهی نمایید.