اشتراک گذاری

گلکسی نوت ۸

 گلکسی نوت ۸ ، کمپانی سامسونگ اولین گوشی دوربین دوگانه خود را رونمایی کرد .  دوربین این گوشی دارای دو لنز ۱۲ و ۸ مگا پیکسلی است که زوم اپتیکال ۲ برابری نیز  دارد .  ۶۴ گیگ حافظه داخلی و  رم ۶ گیگا بایت از دیگر مشخصات گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ می باشد . پرچمدار جدید سامسونگ در دو در رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. گلکسی نوت ۸ از گلکسی اس ۸ الگو برداری کرده است.

از لحاظ ظاهری این گوشی به اس ۸ شباهت دارد و اینطور به نظر می رسد که نوت ۸ مدل بزرگتر و کشیده تر اس ۸ است . هر چند ناگفته نماند که تغییرات ظاهری در گوشی جدید سامسونگ را می توان مشاهده کرد . مثلا لبه‌های صفحه نمایش کمی‌ تیزرتر شده‌اند . و آن گردی صفحه نمایش اس ۸ را ندارند. این موضوع باعث شده که فضای بیشتری برای نشان دادن مضامین مختلف روی گوشی وجود داشته باشد.

گلکسی نوت ۸ ، پرچمدار جدید سامسونگ

گوشی نوت ۸ سامسونگ ، در بنچمارک آنتوتو موفق به کسب امتیاز ۱۷۹۰۰۰ شد  این در حالی است که گلکسی اس ۸ ، در این بنچمارک ۲۰۵۰۰۰   امتیاز کسب کرده بود. گلکسی نوت ۸ با پردازنده اگزینوس عملکرد بهتری نسبت به نسخه اسنپدراگون ۸۳۵ داشت و توانست امتیاز بالاتری هم در بخش تک هسته‌ای و هم در بخش چند هسته‌ای کسب کند.

در مورد مشخصات صفحه نمایش گلکسی نوت ۸ می توان گفت ، صفحه نمایش این گوشی بزرگ و بدون حاشیه است ، که فصل جدیدی را در دنیای صفحه نمایش گوشی‌های موبایل به وجود آورد. اس ۸ از صفحه نمایشی به اسم Infinity Display بهره می‌برد که از نسبت تصویر ۱۸٫۵:۹ برخوردار بود. صفحه نمایشی که لبه‌های خمیده دارد و بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

 

گلکسی نوت ۸

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران علاوه بر بهره گیری از برترین متخصصان، پیشرفته ترین تجهیزات را در جهت تعمیرات سامسونگ به کار گرفته است. در دنیای امروز شرکت هایی موفق هستند که خلاقیت و نوآوری را شعار خود قرار داده و در مقابل تغییرات و پیشرفت تکنولوژی انعطاف داشته باشند. متخصصان نمایندگی سامسونگ، همواره مطابق با دانش روز به تعمیرات سامسونگ پرداخته و از برترین فن آوری های روز بهره گرفته اند. لازم به ذکر است متخصصان نمایندگی سامسونگ در ایران قادر به تعمیر مواردی هستند که توسط برخی از مراکز، غیرقابل تعمیر اعلام می گردند.

همچنین این مرکز جهت سهولت در امر خدمات رسانی و کیفیت در تعمیرات ، خدمات تعمیرات سامسونگ در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می گردد. جهت آشنایی با خدمات ما در هر واحد وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی /تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / نمایندگی اصلی تعمیر کولر گازی / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ /

امتیاز شما به این نوشته