گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A3

  • دارای پردازنده 64 بیتی
  • دو سیم کارته
  • 16 گیگ حافظه داخلی
  • قابلیت پشتیبانی از microSD
  • حداکثر ظرفیت حافظه 128 گیگ
  • محافظ صفحه گوریلا گلس 4

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A3 2016 SM-A310F یک گوشی میان‌رده‌ی باکیفیت به‌ شمار می رود. Galaxy A3 می‌تواند برای انجام بسیاری از امور مفید باشد، بدنه‌ی زیبا و چشم‌نواز، نمایشگری که کیفیتش چشم‌ها را خیره می نماید و دوربینی که تصاویر فوق‌العاده ثبت می‌کند، از مشخصات Galaxy A3 هستند. استفاده از فلز در ساخت بدنه‌ به این گوشی میان‌رده ظاهری زیبا و چشم‌نواز داده است. قاب اصلی و قاب پشتی فلزی به همراه ضخامت ۷٫۳ میلی‌متری و وزن ۱۳۲گرمی از ویژگی‌های جالب و جذاب در گلکسی A3 هستند؛ که در مقایسه با نسخه‌ی سال قبل کمی افزایش داشته‌ است. سامسونگ برای جذب بیشتر کاربران سعی کرده رنگ‌های جدید را به این سری اضافه کند که میتوان گفت در این زمینه موفق عمل کرده است.

دو دوربین با سنسور‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی برای گلکسی A3 کاملا مناسب و کافی به نظر می‌رسند؛ همچنین دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده است. با این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می‌توانید ویدیو‌هایی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی ۵٫۱ و باتری با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت از دیگر قابلیت‌های Galaxy A3 2016 SM-A310F هستند. در آخرمی‌توان ، پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G و باتری با ظرفیت مطلوب ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را اشاره کرد که باعث استقبال کاربران از این گوشی شده است.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A3 2016 SM-A310F
دوربیندوربین : دارد رزولوشن عکس۱۳٫۰ مگاپیکسل فوکوس اتوماتیک : دارد فلشLED فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS) سایر قابلیت‌های دوربین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن ۵ مگاپیکسل
پردازندهتراشه:Samsung Exynos 7578 Chipset پردازنده‌ی مرکزی:Quad-core Cortex-A53 CPU نوع پردازنده:۶۴ بیت فرکانس پردازنده‌ی مرکزی:۱٫۵ گیگاهرتز پردازنده‌ی گرافیکی:Mali-T720MP2
ارتباطاتشبکه های ارتباطی:۲G، ۳G، ۴G شبکه: ۲GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 شبکه: ۳GHSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100HSPA با سرعت دانلود ۴۲٫۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵٫۷۶ مگابیت بر ثانیه شبکه:۴GLTE band 1|2100, 3|1800, 5|850, 7|2600, 8|900, 20|800LTE از نوع Cat4 با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه فن‌آوری‌های ارتباطی:EDGE، GPRS، NFC، Wi-Fi، بلوتوث، رادیو Wi-FiWi-Fi 802.11 b/g/nWi-Fi Direct, Hotspot بلوتوث: نسخه‌ ۴٫۱A2DP, EDR, LE رادیورادیو FM فن‌آوری مکان‌یابیA-GPS، Beidou|BDS، GLONASS درگاه ارتباطیmicroUSB v2.0
حافظهحافظه داخلی:۱۶ گیگابایت مقدار:RAM1.5 گیگابایت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی:microSD حداکثر ظرفیت کارت حافظه:۱۲۸ گیگابایت
امکانات نرم افزاریسیستم عاملAndroid نسخه سیستم عاملLollipop 5.1 پشتیبانی از زبان فارسی : دارد منوی فارسی : دارد قابلیت‌های نرم‌افزاریMMS، ایمیل، برنامه ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube، قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF، مرورگر HTML5 دفترچه تلفنبا امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت موسیقیeAAC، Flac، MP3، WAV، WMA ویدیوH.264، MP4، WMV ضبط صدا : دارد
صدابلندگو : دارد جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا : دارد
مشخصات کلیتعداد سیم کارت : دو سیم کارت قطع سیم کارت : سایز نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر) ابعاد :۳ × ۶۵٫۲ × ۱۳۴٫۵ میلی‌متر وزن:۱۳۲ گرم ساختار بدنه : فلز و شیشه کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
صفحه نمایشصفحه نمایش رنگی : دارد صفحه نمایش لمسی : دارد نوع:OLED فناوری:Super AMOLED بازه‌ی سایز صفحه نمایش:۴٫۵ تا ۵٫۰ اینچ اندازه:۴٫۷اینچ رزولوشن:۱۲۸۰ × ۷۲۰ | HD تراکم پیکسلی:۳۱۲ پیکسل بر هر اینچ تعداد رنگ:۱۶ میلیون رنگ محافظت:Corning Gorilla Glass 4 سایر قابلیت‌ها :قابلیت دریافت تا ۵ لمس همزمان
سایر مشخصاتحس‌گرها : شتاب‌سنج (Accelerometer)، قطب‌نما (Compass)، مجاورت (Proximity) باتری قابل تعویض : ندارد مشخصات باتری : باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت سایر قابلیت‌ها : قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)پشتیبانی از شبکه‌ی بی‌سیم ANT+ اقلام همراه گوشی : دفترچه‌ راهنما، شارژر، هندزفری، کابل USB

سخت افزار با کیفیت گوشی میان رده Galaxy A3 2016 SM-A310F سامسونگ

سامسونگ با تنوع بالای گوشی های خود نیازها و سلایق مختلف را در نظر گرفته است. این برند محبوب یکی از تولیدکنندگان اصلی گوشی های میان رده و مقرون به صرفه به شمار می رود. یکی از گلکسی های جذاب و مقرون به صرفه ی سامسونگ Galaxy A3 2016 SM-A310F می باشد. سخت‌افزار مقاوم و باکیفیت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A3 2016 SM-A310F بر پایه‌ی تراشه‌ی اگزینوس و مقدار 1.5 گیگابایت رم فعالیت می کند. این خصوصیات فنی می‌تواند برای یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب باشد و رضایت بسیاری از کاربران را به ارمغان آورد. پشتیبانی صحیح و پرسرعت از شبکه‌ ی 4G و  برخورداری از باتری مرغوب با ظرفیت 2300 میلی‌آمپر ساعت نیز از دیگر ویژگی های سخت افزاری متناسب این گوشی می باشد که آن را نسبت به قیمتش به یکی از بهترین‌های سامسونگ تبدیل کرده‌ است.

معرفی گوشی Galaxy A3

فروشگاه مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A3 2016 SM-A310F در پکیجی کامل به مشتریان عرضه می نماید. پیش از خرید محصول می توانید در این صفحه با مشخصات کامل این گوشی آشنا شوید . هچنین می توانید از خدمات مشاوره با کارشناسان فروش بهره مند گردید.

تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy A3 2016 SM-A310F

سرویس گوشی Galaxy A3 2016 SM-A310F در نمایندگی سامسونگ دربردارنده کلیه خدمات تعمیر و تعویض می باشد که در فهرست خدمات نمایندگی سامسونگ به آن اشاره شده است.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران محصولات خویش بر آن شده تا با تقسیم فضای کاری خویش به پارتهای متعدد، امکان مراجعه به پارت تخصصی هر محصول را برای مشتریان خویش فراهم آورد. بر این اساس هر کاربر می تواند پس از ورود به نمایندگی سامسونگ، به پارت مرتبط با محصول خویش مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز دستگاه خویش را دریافت نماید.

خدمات ارائه شده در هر پارت به دلیل حضور مهندسان و کارشناسان زبده و کارآزموده از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و بهترین کیفیت ممکن را داراست. بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم در واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ کیفیت خدمات ارائه شده در هر یک از آنها را دوچندان ساخته است. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ به بخش زیر مراجعه نمایید.

مقالات و سوالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ مقالات عمومی و تخصصی خود را در این بخش برای مطالعه شما عزیزان قرار داده،به منظور افزایش اطلاعات خود در این زمینه به این بخش مراجعه و مقاله مورد نظر را انتخاب کنید. نمایندگی سامسونگ در این قسمت پاسخگوی سوالات متداول شما مشتریان عزیز می باشد.همچنین دراین بخش می توانید به پرسش هایی که توسط کارشناسان ما پاسخ داده شده مراجعه و آنها را نیز مطالعه کنید.

 اخبار مرکز تخصصی سامسونگ

نمایندگی شرکت در زمینه تعمیرات محصولات خود از جمله Galaxy A3 به روزترین اخبار سامسونگ را در جهت رضایت مشتریان خود در این قسمت قرار داده است. با مطالعه این بخش می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تلاش است تا خدمات خود را در دو بخش تعمیر و فروش به مشتریان گرامی ارائه نماید.این نمایندگی تمامی امکانات لازم را در راستای رفاه حال مشتریان برای کارشناسان خود فراهم کرده است. نمایندگی سامسونگ در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های سامسونگ و در بخش تعمیر، کلیه خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می نماید. این مجموعه با در کنار هم قرار دادن دو اصل عمده ازجمله ؛ «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»  موفق شده تا به عنوان یکی از مراکز موفق و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر سامسونگ مطرح گردد.

نمایندگی سامسونگ با درنظرگرفتن اهداف مشتری‌مدارانه، ویژگی‌ های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات سامسونگ فراهم کرده است . از جمله اصول این شرکت که مدیریت نمایندگی سامسونگ همواره بر آن تاکید داشته است توجه به حقوق مشتریان عزیز و احترام به خواسته ها و جلب رضایت آن ها است.

تاریخچه سامسونگ

در سال ۱۹۶۹ شرکت سامسونگ الکترونیک به عنوان یک شرکت تابعه در گروه سامسونگ متولد شد. این شرکت با سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و کشتی‌سازی راه صنعتی شدن را درپیش گرفت .شرکت سامسونگ چنان توسعه پیدا کرد که شرکت‌های صنایع سنگین، پتروشیمی، کشتی‌سازی و صنایع دقیق سامسونگ تأسیس و اولین صادرات صنایع الکترونیک از سوی سامسونگ الکترونیک صورت گرفت و منجر به ورود محصولات این شرکت به بازارهای جهانی شد.

اوایل دهه ۱۹۹۰ را می‌توان دوران مدیریت نوین در سامسونگ دانست. در این دوران «اول کیفیت» به عنوان شعار برای این کمپانی انتخاب شد.. در این دوره، محصولات مختلفی ازجمله  نیم‌رسانا، نمایشگرهای رایانه و … در بازار جهانی تولید شد و برخی از آنها نظیر نمایشگرهای ال‌سی‌دی به مقام اول جهانی دست یافت. هم‌زمان، علاوه بر جهت‌گیری به سمت بکارگیری شش سیگما و تولید محصول کیفی، کیفیت کارکنان نیز مورد توجه قرار گرفت. از ابتدای قرن بیست و یکم، حرکت به سمت دوران دیجیتال برای این شرکت تشدید شد. به گونه‌ای که به سرعت در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات محصولات متنوعی عرضه می‌شوند.

سایر محصولات نمایندگی سامسونگ