اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش تعمیرات سامسونگ توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار در نمایندگی سامسونگ انجام می پذیرد. همکاری با «برترین اساتید» و بهره گیری از «پیشرفته ترین امکانات آموزشی» در این مرکز سبب گشته تا «تخصص» و «مهارت» جزء لاینفک تمامی کارورزانی گردد که دوره های آموزش تعمیرات سامسونگ را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

دوره های آموزش تعمیرات سامسونگ صرف نظر از اینکه مرتبط با چه دستگاهی هستند در دو دوره عمومی و تخصصی برگزار می شود. (سطح تخصص و مهارت داوطلبان و نیاز به حضور در دوره تخصصی و یا عمومی توسط آزمون های ابتدایی و اساتید تعمیر تعیین می گردد). داوطلبان و متقاضیان می توانند با مطالعه بخش های آتی با روند ثبت نام در دوره موردنظر خویش آشنا گشته و نسبت به آن اقدام نمایند.

آموزش تعمیرات سامسونگ

واحدهای آموزش تعمیرات سامسونگ

واحدهای آموزش تعمیرات سامسونگ در این مرکز متعدد بوده و تدریس مباحث مرتبط با هریک از دستگاه های سامسونگ در کارگاه های مجزا و مرتبط با همان محصول انجام می پذیرد. برخی از واحدهای آموزش تعمیرات سامسونگ در این مرکز عبارتند از:

مرکز آموزش تعمیر محصولات سامسونگ

آموزش تعمیر موبایل سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در زمینه آموزش‌های فنی خود اقدام به راه اندازی مجموعه آموزش تعمیر موبایل کرده است. با توجه به پرکاربرد بودن تلفن همراه در زندگی امروزی، تعمیر موبایل یکی از شغل‌های ضروری جامعه و البته درآمدزا می‌باشد. چنانچه می‌دانید، گوشی‌های سامسونگ پرطرفدارترین گوشی‌های بازار کشور هستند و مشتریان پر و پا قرصی دارند. این موضوع واحدهای تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ را طلب می‌کند.

از این رو نمایندگی سامسونگ اقدام به آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ در دو حوزه عمومی و تخصصی کرده است. در دوره عمومی مباحث پیش نیاز برای ورود به بخش تخصصی، آموزش داده می‌شود. کارآموزان در طول مدت آموزش، از حضور اساتید توانمند و با تجربه برخوردار می‌شوند و در نهایت با سپری کردن دوره‌های آموزشی، تخصص کافی در تعمیر انواع تلفن‌های همراه سامسونگ را کسب خواهند کرد.

آموزش تعمیر لپ تاپ سامسونگ

تعمیر تخصصی لپ تاپ، با استفاده از جدیدترین متد و مکانی کاملاً حرفه‌ای، تنها در نمایندگی سامسونگ انجام می‌گیرد. کارآموزان در این قسمت با تعمیر انواع مادربرد، هارد، صفحه نمایش، درایور، کیبورد، تعویض رم، کارت گرافیک، منبع تغذیه و دیگر اجزای لپ تاپ آشنا شده و دوره‌های نظری و عملی را در تعمیر لپ تاپ سپری می‌کنند.

همچنین در کارگاه‌های آموزشی سامسونگ، تمامی تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز برای ایجاد مرکز تعمیرات لپ تاپ به دانشجویان معرفی می‌شوند تا با شناختی کامل از آنها در مسیر اشتغال قدم بردارند. برای ثبت نام در دوره‌های آموزش تعمیر لپ تاپ می‌توانید با ۶۲۹۴۸ – ۰۲۱ تماس گرفته و از کارشناس ثبت نام، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

آموزش تعمیر آل این وان سامسونگ

تعمیر آل این وان امروزه به یکی از تخصصی‌ترین کارها در حوزه تعمیرات کامپیوتر تبدیل شده است. پیچیدگی این دستگاه‌ها سبب شده هر تعمیرکاری توانایی تعمیر آنها را نداشته باشد. از این‌رو مدیران و مسئولان نمایندگی سامسونگ تصمیم گرفتند بخشی از واحدهای آموزشی را به آموزش تعمیر آل این وان اختصاص دهند. در این راستا، از میان اساتید برجسته کشور که در زمینه تعمیر آل این وان تخصص و مهارت کافی دارند گزینش به عمل آمده و کارآمدترین آنها برای آموزش کارآموزان استخدام شدند.

از داوطلبان ابتدا آزمونی مبنی بر تعیین سطح فنی گرفته می‌شود تا میزان توانایی و آشنایی آنها با تعمیر آل این وان سنجیده شود. در صورت کسب امتیاز مورد نظر، افراد پذیرفته شده به مرحله آموزش تخصصی تعمیر آل این وان سامسونگ هدایت می‌شوند. کسانی هم که موفق به کسب امتیاز حد نصاب نشوند، ابتدا دوره عمومی را گذرانده و سپس وارد آموزش تخصصی می‌شوند. در تمام طول دوره، دانشجویان از آموزش‌های نظری و عملی برخوردار می‌شوند و در این زمینه تخصص لازم را به دست می‌آورند.

  • واحد آموزش تعمیرات کپی سامسونگ
  • واحد اموزش بازیابی اطلاعات سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات فکس سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات مانیتور سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات دسکتاپ سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات اسپیلت سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات تبلت سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات پرینتر سامسونگ

ویژگی های مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ

مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ برخوردار از ویژگی هایی است که آن را از سایر مراکز فعال در این حوزه، مستثنی و متمایز ساخته است. رعایت تمامی اصول و استانداردهای حوزه آموزش در این مجموعه سبب گشته تا مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ بدل به انتخاب نخست تمامی متقاضیان گردد. برخی دیگر از ویژگی های این مجموعه عبارتند از:

  • همکاری با برترین اساتید کشور در حوزه تعمیرات وسایل ارتباطی، خانگی، چاپ و …
  • مجهز بودن این مجموعه به پیشرفته ترین امکانات آموزشی
  • تأکید بر آموزش و تدریس ساده ترین و پیچیده ترین مباحث در حوزه تعمیرات samsung
  • برخورداری این مجموعه از کارگاه های متعدد آموزشی
  • اعطای گواهینامه و مدرک معتبر پس از اتمام هر دوره
  • ارائه مشاوره های رایگان در حوزه کار و اشتغال
  • استفاده از بروزترین متدهای تعمیر، بازیابی، بهسازی و ارتقاء در دوره های آموزش تعمیرات سامسونگ
  • تأکید یکسان بر تدریس مباحث نظری و عملی جهت تکمیل فرآیند آموزش
  • آموزش کار با جدیدترین نرم افزارهای مرتبط و…

دوره ی عمومی تعمیر  محصولات سامسونگ

دوره عمومی تعمیر سامسونگ دربردارنده مباحث پایه و ابتدایی است از همین رو مناسب برای داوطلبانی است که تسلط چندانی بر این حوزه ندارند اما قصد دارند بصورت تخصصی در حیطه تعمیرات سامسونگ فعالیت داشته باشند. به عبارتی دیگر حضور در این دوره پیش نیاز حضور در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات سامسونگ است.

بد نیست بدانید که مباحث این دوره توسط برترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی تدریس می گردد. شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات سامسونگ نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات سامسونگ اقدام نمایند.

دوره ی تخصصی تعمیر سامسونگ

کاراموزان محترم می توانند با پشت سر گذاشتن دوره عمومی، وارد دوره تخصصی آموزش تعمیرات سامسونگ گردند. در ایندوره پیشرفته ترین مباحث تعمیر بصورت نظری و عملی به داوطلبان آموزش داده می شود. داوطلبان با حضور در این دوره، با ساختار تخصصی هر دستگاه –اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری- آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن را می آموزند.

شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات سامسونگ نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات سامسونگ اقدام نمایند.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با سال‌ها تجربه در امر تعمیر، فروش و آموزش، همواره انتخاب نخست مشتریان بوده است. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد. آموزش تعمیرات سامسونگ -طی دو دوره تخصصی و عمومی- نیز از خدمات ارائه شده در این مرکز است.

تمامی این خدمات توسط برترین کارشناسان و مهندسین کشور به صورت فوق‌تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌گردد. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی گشته است.. دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

5/5 (1 امتیاز)