اشتراک گذاری

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ است که توسط تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان انجام می پذیرد. دارندگان انواع تلویزیون های سامسونگ می توانند با مراجعه به این مرکز، اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازند و شاهد بهسازی و تعمیر تلویزیون Samsung خویش باشند.

در صورتی که امکان حمل تلویزیون و مراجعه به تعمیرگاه را نداشته باشید می توانید از سرویس تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در محل استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود در محل حضور یافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می سازند.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در منزل

علائم خرابی پنل تلویزیون سامسونگ

در بخش زیر برخی اشکالات رایج در پنل های تلویزیون سامسونگ، علل این اشکالات و شیوه تعمیر آنها شرح داده شده است. اگر در طول روزهای اخیر متوجه بروز خرابی و اختلال در پنل های تلویزیون خود شده اید می توانید با مطالعه موارد زیر، نوع اشکال پیش امده و شیوه رفع آن را دریابید. توصیه می شود تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ و رفع اشکالات پیش امده در آن را به کارشناسان این کار بسپارید و در صورت نداشتن تخصص از ورود به این کار خودداری ورزید.

روشن شدن تلویزیون و توقف تصویر پس از چند ثانیه

علت بروز این اشکال را می توان در برد بک لایت و LED های داخل پنل که نور بک لایت را می سازند، جستجو کرد. توصیه می شود در صورت وجود این اشکال در دستگاه، تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ را به کارشناسان مربوطه واگذار نمایید.

خیس شدن پنل تلویزیون سامسونگ

در صورت خیس شدن تلویزیون می‌بایست بلافاله دستگاه را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن خودداری کنیم. در صورتی که تلویزیون سامسونگ در زمان خیس شدن خاموش است آن‌را به همان حالت رها کرده و به هیچ عنوان روشن نکنیم زیرا پنل های ال سی دی و ال ای دی به شدت در مقابل رطوبت آسیب پذیر هستند.

خرابی پنل تلویزیون سامسونگ

استند بای تلویزیون و خارج نشدن از این حالت

در صورت بروز این اشکال، جهت تعمیر پنل تلویزیون تلویزیون سامسونگ می بایست بورد پاور را مورد بررسی قرار داد. در صورت سالم بودن این بخش این احتمال وجود دارد که مین برد دستگاه دچار ایراد شده باشد.

صدا نداشتن تلویزیون علی‌رغم وجود تصویر

این خرابی بیشتر مرتبط با بخش بک لایت تلویزیون است و علت آن را می بایست در این بخش از دستگاه جستجو کرد. خرابی بک لایت در تلویزیون های ال ای دی شایع است. در تلویزیون های ال ای دی سری f سامسونگ خرابی بک لایت بیشتر است.

روشن و خاموش شدن تلویزیون سامسونگ

مشکل روشن و خاموش شدن تلویزیون سامسونگ در بیشتر موارد بعلت خرابی مین برد تلویزیون است. بروز این ایراد غالباً در تلویزیون LED سامسونگ سری ۵ مانند  D5950، D5500، D5000 است و روش رفع آن که منجر به تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ می شود عبارت است از: تعویض نرم افزار تلویزیون، تعویض آی سی حاوی نرم افزار، تعویض قطعات مربوط به بخش حافظه تلویزیون و در نهایت تعویض کامل مین برد تلویزیون.

تأخیر در روشن شدن تلویزیون سامسونگ

دیر روشن شدن تلویزیون های سامسونگ غالبا در مدلهای ال سی دی مشاهده می شود. این ایراد بیشتر به دلیل وجود اشکال در بخش پاور برد دستگاه است. در این اشکال، پس از دقایقی روشن ماندن و چشمک زدن چراغ استندبای تلویزیون روشن می‌شود و به مرور این زمان بیشتر شده و در نهایت با آسیب رسیدن به بخش مین برد تلویزیون به خاموشی کامل فرو می‌رود. تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در صورت بروز این اشکال نیاز به حضور کارشناسان تعمیر دارد.

وجود هاله سیاه بر روی تصویر و خاموش و روشن شدن تلویزیون

این اشکال بیشتر در تلویزیون های ال ای دی سری H سامسونگ مدل UA48H5590 مشاهده شده است. برای تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در این وضعیت باید بک لایت به صورت کامل تعویض گردد. علت این اشکال آن است که در بک لایت بعد از مدتی ال ای دی های تلویزیون شروع به خاموش شدن میک‌نند و هاله‌ای سیاه برروی تصویر تولید می‌کنند.

دوتایی شدن تصویر و تاریک و روشن شدن آن از بالا

دوتایی شدن تصویر و تاریک و روشن شدن آن از بالا یکی از ایرادات متداول سری ۵ و مخصوصا مدلهای ۵۵۰۰ و ۵۵۵۰ و ۵۰۰۰ است. این ایراد در قسمت پنل (صفحه نمایش) ایجاد می شود و در این شرایط تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ نیاز به حضور کارشناس تعمیر دارد. قطع شدن تصویر تلویزیون معمولاً به دلیل خرابی برد تی کان –یعنی آخرین مرجع پردازش تصویر – است. توجه داشته باشید که در این حالت نور زمینه و یا بک لایت وجود دارد. این اشکال بیشتر در تلویزیونهای LCD سامسونگ دیده می‌شود.

مرکز تخصصی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی هاردهای معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربران‌شان ارزانی دارد. مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ، یکی از مراکز پیشرو و موفق در ارائه سرویس های تخصصی بهسازی، بازیابی و تعمیر تلویزیون های Samsung است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه برترین سطح کیفی خدمات در این حوزه ها، بدل به انتخاب نخست کاربران این دستگاه ها گشته است.

نکات مهم در تعمیر تلویزیون سامسونگ

قویاً توصیه می شود که با بروز اختلال در پنل های تلویزیون خویش، جهت تعمیر و بهسازی آنها صرفاً به مراکز استاندارد در این حوزه مراجعه نمایید. در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که نه تنها اشکال پیش آمده در دستگاه رفع نشود، بلکه با وجود صرف هزینه بسیار، در نهایت، شاهد بروز اشکالاتی دوچندان در تلویزیون باشیم. نکته دیگر آنکه، غالب اشکالات پیش آمده در پنل های تلویزیون های سامسونگ – جز در مواردی خاص نظیر شکستگی و …- قابل تعمیر هستند و اصلاح آنها هزینه‌ای چندانی به صاحب دستگاه تحمیل نمی کند. البته تجربه تعمیرکار، طی صحیح فرآیند عیب یابی و استفاده از تجهیزات تخصصی این کار، در نتیجه نهایی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ بسیار موثر خواهد بود.

تعویض پنل تلویزیون سامسونگ

اشکالاتی که در پنل تلویزیون های led و lcd سامسونگ ایجاد می شود بسیار گسترده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون های led و lcd ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ را ضروری می سازد.

همانگونه که می دانید پنل تلویزیون قطعه‌ای متشکل از سینی فلزی، بیس اصلی، لامپهای بک لایت، صفحات پولاریزه نور بک لایت و صفحه نمایش اصلی ( لیکوئید) است. در صورت وجود یک پنل اصل جایگزین، برای صرفه جوئی در هزینه می توان بخش لیکوئید را تعویض نمود. (این در شرایطی است که آسیب وارد شده به پنل شدید نبوده و باعث اسیب دیدگی صفحات پولاریزه نشده باشد.) به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است.

تعویض پنل تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

خدمات مرتبط با تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ و سایر قطعات مرتبط با این دستگاه، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به تعمیرگاه مرکزی سامسونگ و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است. در این شیوه نیازی به جابجایی تلویزیون نیست و کارشناس تعمیر تلویزیون سامسونگ خود در محل حضور می یابد. سرویس های ارائه شده در هر دو روش، منحصر به مدل خاصی از تلویزیون های سامسونگ و تمامی مدل های این برند اعم از تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی، پلاسما و … را شامل می گردد.

تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه و به دست کارشناسان همان حوزه  ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با هر واحد و خدمات ارائه شده در ان به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران با تکیه بر تلاش و پشتکار پرنسل فنی و متخصص خویش سال هاست به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیر و فروش محصولات کمپانی سامسونگ مطرح گشته است. مدیریت نمایندگی سامسونگ در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و بر آن تأکید ویژه ای دارد از همین روست که کارمندان و کادر فنی نمایندگی سامسونگ در ایران ملزم به رعایت حقوق مشتریان و احترام به آنان هستند.

4.2/5 (4 امتیاز)

۶۰ پاسخ

  1. سلام صفحه تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۶۵ اینچ ما ضربه خورده خط‌های افقی و عمودی سمت راست کنار صفحه اومده آیا امکانش هست تعویض بشه و هزینش چقدره ممنونم

    1. متاسفانه به احتمال زیاد پنلش شکسته. پنل شکسته هم تعمیر نداره و باید تعویض بشه. تعویض هم مقرون به صرفه نیست چون حدود ۷۰ تا ۹۰ درصد قیمت تلویزیون نو را دارد، به طور مثال اگر تلویزیون سامسونگ ۱۰ میلیون تومان باشد هزینه پنل مبلغی حدود ۷ تا ۹ میلیون تومان میشود. و کیفیت تصویر اولیه رو هم ندارد

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      میزان خط و خش و شدت آسیب باید توسط تکنسین بررسی شود. متأسفانه اگر آسیب شدید باشد، راهی برای تعمیر پنل تلویزیون وجود ندارد. ضمن اینکه با توجه به نبودن پنل اورجینال و گران بودن پنل های فیک موجود در بازار، تعویض آن هم توصیه نمی شود. با این حال اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، می توانید با شماره های سایت تماس بگیرید.

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      پنل تلویزیون موجود نیست و در صورتیکه هم که موجود باشد تقلبی بوده و به دلیل بالا بودن هزینه(۷۰ تا ۹۰ درصد قیمت واقعی تلویزیون)، تعویض آن توجیه اقتصادی ندارد. مرکز ما در حال حاضر تلویزیون های پنل شکسته را از کاربران خریدار است. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۶۶۲ تماس بگیرید.

        1. روز به خیر دوست عزیز،
          متأسفانه پنل اصل در بازار وجود ندارد و پنل های تقلبی موجود هم قیمت بالایی دارند که بین ۷۰ تا ۹۰ درصد قیمت تلویزوین نو است. مرکز ما تلویزیون های شکسته را خریداری می کند. در صورت تمایل می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

    1. سلام دوست عزیز، متاسفانه به دلیل اینکه صرفه اقتصادی ندارن خدمات در حال حاضر نداریم شما باید ۸۰ الی ۹۰ درصد هزینه یک تلویزیون سامسونگ رو پرداخت کنید تا پنل فیک دریافت کنید. متاسفانه به دلیل تحریم ها پنل اصل موجود نیست. توصیه میکنیم تلویزیون جدید خریداری کنید.

  2. سلام و وقتبخیر
    پنل تلویزیون LCD سامسونگ مدل: LA32E490E2M میخواستم.
    بر اثر ضربه شکسته شده .
    ممنون میشم در صورت موجود بودن قیمت رو هم اعلام بفرمایید.
    باتشکر

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه به دلیل هزینه های بالا صرفه اقتصادی نداره بهتر هست که تلویزیون جدید تهیه کنید. حداقل ۸۰ الی ۹۰ درصد هزینه تلویزیون سامسونگ رو باید بدین پنل غیر اصل یا کپی شده بخرید که معلوم نیست طول عمرش چقدر باشه.

  3. درود . تلویزیون ۴۸ اینچ سامسونگ LED دارم از ۵ ماه پیش بدون اینکه ضربه یا آب بخوره وقتی روشن می کنم چند خط افقی کم کم ظاهر میشه و تعدادشون زیاد میشه و ثابت میمونه و در همه شبکه ها ثابته . حتی زمانی که با فلش فیلم یا عکس می بینم . این خط ها ازبالای پنل تا ۱۰ سانت پایینترهستن و اینکه با عوض شدن تصویر ؛ تصویر قبلی در ۱۰ سانت بالای پنل بصورت سایه رنگی باقی می مونه
    ممنون میشم بفرمایید درست شدنیه؟ مشکل از پنل هست یا برد دستگاه؟ سپاسگزارم

  4. سلام ببخشید تلویزیون ما کنترل خورده بهش صفحش رنگی شده میتونید به من بگید مشکلش چیه

  5. سلام میخواستم بدونم بعد از انداختن پنل جدید در تلویزیون ۴۶اینچ سه بعدی smart TV
    مشکلی که بوجود نمیاد ؟؟

    1. سلام. فروش قطعات تلویزیون سامسونگ نداریم و قطعات همراه با خدمات است و جهت دریافت خدمات با شماره های سایت تماس گرفته همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

    1. سلام دوست عزیز قابل تعمیر و تعویض نیست ولی مرکز ما تلویزیون های پنل شکسته و آسیب دیده را میخرد.با شماره سایت تماس بگیرید

  6. سلام وخسته نباشید پنل UA40H4860AW باضربه شکسته میخواستم اطلاعاتی بدید چطور میتونم برای تعویض بیارم خدمتتون

    1. سلام دوست عزیز هزینه تعویض پنل حدود ۸۰ درصد قیمت یک تلویزیون نو هست و صرفه اقتصادی ندارد

      1. سلام دوست عزیز، تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون سامسونگ از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمیباشد. هزینه تعویض پنل حداقل بین ۸۰ الی ۹۰ درصد قیمت واقعی تلویزیون سامسونگ می باشد. توصیه ما به شما خرید تلویزیون جدید می باشد.

    1. سلام دوست عزیز قیمت پنل تلویزیون بیار هنگفت و حدود ۹۰ درصد قیمت تلویزیون هست با۰۲۱۵۴۱۱۴ تماس بگیرید

  7. سلام پنل تلویزیون سامسونگ پلاسمای ۵۱ اینچ ترک برداشته و از پنلش میخوام لطفا قیمت و روال کاریتون رو بفرمایین،هزینه شاید بالا باشه ولی میخوام همین تلویزیون و داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *