اشتراک گذاری

خدمات پس از فروش سامسونگ

خدمات پس از فروش سامسونگ ، توسط نمایندگی این شرکت به خریداران محترم ارائه می گردد. این خدمات شامل مواردی همچمون نصب و راه اندازی محصولات، ارائه ضمانت نامه معتبر و تعمیرات تخصصی می گردد. نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران در راستای تحقق اهداف مشتری مداری، خود را موظف می داند که خریداران را پس از پایان فرایند فروش نیز همراهی کرده و مشکلات و نیازهای آنها را برطرف نماید. 

به این ترتیب شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که پس از خرید محصول مورد نظرتان نیز می توانید راهنمایی های لازم را از متخصصین ما در نمایندگی سامسونگ دریافت نمایید. همکاران ما نهایت تلاش خود را می کنند که با کیفیت ترین سرویس ها را به شما ارائه داده و به این ترتیب، شما را از مراجعه به سایر مراکز خدماتی بی نیاز نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پس از فروش سامسونگ ، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

شرح خدمات پس از فروش سامسونگ

همانطور که اشاره کردیم، خدمات پس از فروش سامسونگ شامل موارد متعددی می شود. یکی از اصلی ترین این خدمات، تعمیرات تخصصی دستگاه خریداری شده می باشد. با توجه به کارکردی که دستگاه های الکترونیک دارند، بسیار ممکن است که با مشکلاتی در عملکرد مواجه شده و نیاز به ترمیم تخصصی داشته باشند. نمایندگی سامسونگ با بهره مندی از کادر مجرب و تجهیزات پیشرفته، تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی، لپ تاپ، موبایل، تبلت، تلویزیون، دوربین و … به کاربران ارائه می دهد. دیگر سرویس مهم که پس از فروش محصولات به کاربران ارائه می گردد، نصب و راه اندازی محصولات است.

با این توضیح که اگر کاربران برای راه اندازی هریک از دستگاه های خریداری شده دچار مشکل شدند، می توانند از کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ کمک بگیرند. همچنین اگر عملکرد محصول مورد نظر دارای مشکل یا اختلالی بود، با استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید. نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، حمایت از کاربران خود را پس از فروش محصولات نیز ادامه داده و به این ترتیب، در مسیر تحقق اهداف مشتری مداری گام بر می دارد.

موارد خدمات پس از فروش سامسونگ

به عنوان اصلی ترین خدمات پس از فروش سامسونگ ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه ضمانت نامه معتبر خرید به کاربران
  • نصب و راه اندازی انواع محصولات سامسونگ
  • نصب سیستم عامل و نرم افزار در لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی و رفع مشکلات عملکردی تولیدات کمپانی سامسونگ
  • تعویض قطعات معیوب محصولات سامسونگ
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ، موبایل و تبلت سامسونگ
  • تست دستگاه های نصب شده و اطمینان از عملکرد درست آنها
  • ارائه مشاوره های تعمیراتی به کاربران در خدمات پس از فروش سامسونگ
  • ارائه توضیحاتی به کاربران در مورد نحوه عملکرد محصول خریداری شده
  • تعمیرات تخصصی محصولات
  • سرویس در محل تولیدات سامسونگ

خدمات پس از فروش Samsung در منزل

یکی از ویژه ترین سرویس های ارائه شده در خدمات پس از فروش سامسونگ ، ارائه خدمات تعمیری در منزل است. برخی از محصولات این کمپانی از جمله لوازم خانگی، مشمول طرح سرویس در محل می شوند. البته ارائه این خدمات در منزل، بیشتر در جهت راحتی کاربران بوده و مرکز سخت افزار ایران با هدف تامین آرامش کاربران خود این سرویس را راه اندازی کرده است.

به این ترتیب، پس از خرید محصول مورد نظر، همکاران ما به محل شما اعزام شده و ضمن نصب محصول، نکاتی را در مورد نحوه استفاده از قابلیت های مختلف آن برای شما تشریح می کنند. همچنین چنانچه پس از نصب متوجه وجود مشکلی در عملکرد دستگاه شدید، می توانید با همکاران ما تماس گرفته و خدمات با کیفیتی را در جهت رفع مشکل دریافت نمایید.

ضمانت نامه فروش سامسونگ

ضمانت نامه فروش یکی دیگر از موارد خدمات پس از فروش سامسونگ است که کاربران از نمایندگی این شرکت دریافت می نمایند. در واقع این گارانتی، به کاربران این اعتماد را می دهد که محصول خریداری شده شان اصل است و از کیفیت لازم برخوردار می باشد. ضمانت نامه فروش سامسونگ همچنین تعهداتی را برای فروشنده ایجاد می کند که یکی از آنها، ارائه خدمات پس از فروش است.

به همین منظور برخی از مراکز خدماتی علاقه ای به ارائه این گارانتی نداشته و این کار را برای کاربران انجام نمی دهند. این در حالی است که نمایندگی samsung به پشتوانه فعالیت های قانونی خود و نیز اهمیت و ارزشی که برای رعایت اصول مشتری مداری قائل است، به کاربران ضمانت نامه رسمی ارائه داده و به این صورت توانسته در زمینه ارائه خدمات پس از فروش محصولات این کمپانی پر طرفدار، موفق عمل کند.

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ، با تلاش کارکنانش توانسته به یکی از معتبر ترین مراکز برای فروش و تعمیرات samsung تبدیل شود. مدیریت این مجموعه پس از اخذ مجوزهای قانونی از سازمان های مربوطه، اقدام به راه اندازی واحدهای مجزایی در این نمایندگی کرده که هریک، خدمات مخصوص به خود را به کاربران ارائه می دهند. این واحدها به تناسب فعالیتی که انجام می دهند، به ابزار و تجهیزات پیشرفته ای مجهز شده اند و در مسیر تطابق با استانداردهای روز دنیا حرکت می کنند.

جدید ترین مدل های لوازم خانگی، تلویزیون، ماشین های اداری، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، تبلت و … سامسونگ در این نمایندگی به کاربران عرضه می شود. مجاز و قانونی بودن فعالیت های این مرکز به عنوان شاخص ترین ویژگی های نمایندگی مجاز سامسونگ شناخته می شود.

امتیاز شما به این نوشته