اشتراک گذاری

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر تلویزیون Samsung در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود تلویزیون های سامسونگ به کشور، آغاز کرده است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص دو حوزه تعمیر و فروش تلویزیون سامسونگ گماشته است تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد.

مدت‌هاست که نام تلویزیون های سامسونگ با نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات تلویزیون است

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران

نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ در تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران عرضه‌کننده کلیه مدلهای این محصول –یعنی تلویزیون سامسونگ- به همراه گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش به متقاضیان است. اگر شما نیز از علاقمندان تلویزیون‌های سامسونگ هستید و قصد خرید یکی از آنها را دارید می توانید با حضور در نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ در تهران سرویس های تخصصی مرتبط با فروش محصولات این برند را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار شما خریداران محترم قرار می‌دهند و بدین واسطه، شما را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌‌اند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها در حوزه تعمیر و بهسازی تلویزیون‌های سامسونگ به متقاضیان است. در این حوزه تیمی از برترین اساتید تعمیر حضور دارند و بالاترین سطح کیفی خدمات را به متقاضیان ارائه می دهند. نمایندگی تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ در تهران در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را به هموطنان گرامی ارائه نماید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدل ها، LCD، LED، پلاسما، QLED و … را شامل می گردد. شایان ذکر است سرویس‌های مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ بصورت سرویس در محل  نیزارائه می گردد زیرا گاه جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه، برای برخی از کاربران دشوار است.

نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ در جنوب تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در جنوب تهران خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون‌های سامسونگ را به کاربرانی که در مناطق جنوب کلان شهر تهران مانند: شوش، دروازه غار، مولوی، نازی آباد و … سکونت دارند ارائه می‌دهد. اگر شما هم در جنوب تهران ساکن هستید می‌توانید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در جنوب تهران تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر تلویزیون شما به محل مورد نظر اعزام شوند.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در جنوب تهران از تکنسین‌های متخصصی برخوردار است که با عیب‌یابی دقیق، منشأ مشکل در تلویزیون سامسونگ را پیدا کرده و آن را به بهترین شکل ممکن مورد تعمیر قرار می‌دهند؛ از آن جایی که تکنسین‌ها و کارشناسان این مرکز با تمامی مشکلات انواع تلویزیون‌های سامسونگ از تلویزیون‌های ال سی دی سامسونگ گرفته تا تلویزیون‌های ال ای دی و QLEL سامسونگ آشنایی کامل دارند، می‌توانند با سرعت و کیفیت بالایی به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون‌های سامسونگ بپردازند.

نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ در جنوب تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمالی تهران (تجریش، نیاوران، زعفرانیه، جماران، الهیه، فرشته، قیطریه، دزاشیب، دربند، جردن و …) هستید، می توانید از نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران برای دریافت سرویس های تعمیراتی این دستگاه کمک بگیرید. شعب مختلف نمایندگی سامسونگ در تهران، در خدمت شما هستند تا ضمن ارائه خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل، انواع LCD، LED و  … این برند را به شکل حرفه ای ترمیم کنند.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ غرب تهران

مناطق مختلف غرب کلان شهر تهران از وردآورد گرفته تا فردوس، آزادی، تهرانسر، شهرک اکباتان، چیتگر و … میزبان خدمات عیب‌یابی و تعمیرات انواع تلویزیون سامسونگ توسط نمایندگی تلویزیون سامسونگ غرب تهران هستند. علاوه‌بر اینکه می‌توانید جهت دریافت خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ به شعبه‌های متعدد این مرکز مراجعه کنید؛

می‌توانید دستگاه معیوب شده خود را به شعبه مرکزی نمایندگی تلویزیون سامسونگ غرب تهران ارسال کنید؛ تکنسین‌های این مرکز پس از این که دستگاه مورد نظر شما را دریافت کردند به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن می‌پردازند و دستگاه شما را مانند روز اول، صحیح و سالم برایتان ارسال می‌کنند. درضمن اگر در غرب تهران سکونت دارید، می‌توانید جهت عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل توسط نمایندگی تلویزیون سامسونگ غرب تهران استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شرق تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شرق تهران، خدمات ویژه‌ای را در زمینه فروش و تعمیر انواع مدل‌های تلویزیون سامسونگ به کاربرانی که در مناطق غرب تهران سکونت دارند، ارائه می‌دهد؛ بنابراین کاربرانی که در مناطق غرب شرق شامل: شهرک اکباتان، گیشا، چیتگر،  وردآورد، کن، فردوس، آزادی، حصارک، تهرانسر و … زندگی می‌کنند، می‌توانند از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ توسط این مرکز استفاده کنند.

کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شرق تهران با در نظر گرفتن نیازها و بودجه‌ای که کاربران دارند، بهترین مدل تلویزیون سامسونگ را به آن‌ها معرفی می‌کنند از این‌رو با مراجعه به این مرکز می‌توانید، بهترین تلویزیون سامسونگ را با مشاوره و راهنمایی کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ خریداری کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شرق تهران

نمایندگی تلویزیون در اطراف تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ تهران، به ساکنین حومه نیز سرویس دهی دارد. نمایندگی تلویزیون در اطراف تهران، در خدمت مشتریانی است که در اطراف پایتخت و  مناطقی همچون ورامین، پیشوا، پاکدشت، شهر ری، اندیشه و … سکونت دارند. در صورتی که تلویزیون شما به درستی کار نکرده و یا آسیب دیده است، برای دریافت خدمات ترمیمی در کوتاه ترین زمان، کافی است با نمایندگی مجاز سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما ضمن دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی های لازم را انجام داده و تلویزیون را ترمیم می نمایند.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران و گارانتی خدمات

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی صورت می‌پذیرد. مدت زمان گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران بسته به تشخیص تعمیرکار است و غالباً پس از اتمام تعمیر، به دارنده دستگاه اعلام می گردد. گارانتی تعمیرات سامسونگ، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت.

بنابراین در صورتی که تلویزیون شما، توسط کارشناسان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران تعمیر شود و پس از تعمیر، مجدداً دچار اشکال شود، می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سامسونگ ، درخواست خود مبنی بر نیاز مجدد به سرویس دستگاه خود را ثبت نمایید. (سرویس رایگان مجدد، منوط به آن است که کارشناس تعمیر تشخیص دهد که دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده باشد و اشکال پیش آمده پیرو تعمیراتی است که پیش از این لحاظ شده است).

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی مرکزی سامسونگ با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان سامسونگ عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ گردند.

نمایندگی مرکزی سامسونگ خدمات تخصصی خویش را در پارتهای متنوعی به کاربران هر محصول ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می توانید خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول را با مراجعه به پارت تخصصی همان محصول دریافت نمایید.

خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران

 خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران

در شعب تهران نمایندگی تلویزیون سامسونگ، می توانید انواع خدمات سخت افزاری، نرم افزاری و نصب و راه اندازی تلویزیون های سامسونگ را دریافت کنید. این خدمات به دو صورت مراجعه به شعبه و در محل انجام می شود. از آنجایی که تلویزیون دستگاهی حساس است و جا به جا کردن آن دشوار است، توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی برای مراجعه به شعبه با ما تماس بگیرید. به این ترتیب کارشناسان می توانند شما را راهنمایی کرده و رد صورت لزوم تکنسین را به محل اعزام کنند.

4.5/5 (17 امتیاز)

۶ پاسخ

  1. ببخشید من میخواستم در مورد نمایندگی به شهرستان دو مارک الجی و سامسونگ بیشتر بدونم وباید به کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      شعب نمایندگی مجاز سامسونگ مرکز ما در استان های خراسان رضوی، تهران و البرز فعال هستند. اگر در شهرستان های دیگر ساکن هستید، می توانید از طریق اطلاعات ۱۱۸ استان خود آدرس نمایندگی های مورد نظر را دریافت کنید. همچنین اگر تمایل به دریافت خدمات از ما داشته باشید، می توانید دستگاه خود را برای تعمیر به شعب تهران ما رسال کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۵۴۱۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز. در حال حاضر خیر
      جهت دریافت دیگر خدمات با شماره های سایت تماس گرفته تا همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

  2. سلام خسته نباشی تلویزیپن سامسونگ دارم که حدیدا قسمت بالای تلویزیون بیش از حد داغ میشه وتعقیر رنک داده قاب دور ش ایا قابل تعمیر میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *