اشتراک گذاری

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ، شرایط فروش و تعمیرات این محصول را برای کاربران فراهم نموده است.  انواع مدل های تلویزیون تولیدشده در این کمپانی، در بخش فروش و به صورت اورجینال به کاربران عرضه می گردد. همچنین کلیه ی تجهیزات مورد نیاز در اختیار متخصصین قرار گرفته تا تعمیرات تلویزیون سامسونگ نیز جزء خدمات این نمایندگی باشد. در مقاله ی امروز، بخش های مختلف، ویژگی ها و خدمات متنوع نمایندگی تلویزیون سامسونگ به شما مخاطبین عزیز معرفی می شود.

نمایندگی سامسونگ با ارائه مشاوره های تخصصی، به دارندگان انواع مدل های تلویزیون این برند کمک می کند که مشکلات دستگاه را برطرف کنند. شما می توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در صورت عدم رفع ایراد، درخواست تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل را ثبت کنید. به این ترتیب تکنسین به آدرس شما اعزام شده و ضمن بررسی و عیب یابی دستگاه، آن را به شکل تخصصی، تعمیر می کند. جهت آشنایی با دیگر خدمات نمایندگی تلویزیون Samsung و نحوه دریافت این سرویس ها، ادامه مطلب را دنبال کنید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران مجموعه ای فوق تخصصی است که در راستای ارائه ی خدمات مرتبط با فروش، تعمیر، بهسازی و بازیابی انواع تلویزیون های برند محبوب سامسونگ فعالیت دارد. این مرکز برای رفاه هر چه بیشتر کاربران و متقاضیان تلویزیون های سامسونگ و کاهش هزینه‌های حمل و نقل به تاسیس شعب مختلفی در تهران پرداخته است.

محل شعب 7 گانه ی نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران به گونه ای انتخاب شده است که تمامی مناطق مختلف تهران بزرگ را تحت پوشش خود قرار می دهد. خاطرنشان می نماییم که کلیه سرویس ها و خدمات ویژه ی نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران براساس پارامترهای اصولی و استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در کرج

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در کرج جهت خدمت رسانی به کاربران و متقاضیان ساکن در مناطق مختلف استان البرز ایجاد شده است. این مجموعه ضمن برخورداری از تجهیزات کاری مدرن و پیشرفته در راستای فروش و تعمیر انواع تلویزیون های بزرگ و کوچک سامسونگ به فعالیت می پردازد. اگر از دارندگان یکی از تلویزیون های سامسونگ می باشید و به تازگی شاهد اختلالی در روند کاری آن هستید، می توانید با مراجعه به شعبه ی کرج نمایندگی تلویزیون سامسونگ از خدمات و سرویس های ویژه ی ما بهره مند شوید.

واحد تعمیرات این نمایندگی با به کارگیری تکنیک های نوین تحت نظر دانش و تجربه ی کارشناسان ماهر، تلویزیون های سامسونگ را بازیابی می نماید. لازم به ذکر است که شعبه ی کرج نمایندگی تلویزیون سامسونگ با قرارگیری در محدوده ی شاهین ویلا، امکان مراجعه ی حضوری و رفت و آمد آسان را برای ساکنین مناطق مختلف استان البرز از جمله مهرشهر، گلشهر، حصارک، باغستان، فردیس، عظیمیه، کمالشهر و ماهدشت مهیا ساخته است.

نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ در شهرستانها

مدیریت نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ، با توجه به نیاز کاربران غیر تهرانی و نیز با هدف رفع مشکلات و نیازهای این کاربران، اقدام به ایجاد شعبی برای این مرکز در شهرستان ها نموده است. در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در شهرستانها، زبده ترین کارشناسان حوزه فروش و تعمیرات فعالیت کرده و پاسخگوی نیاز مراجعین هستند.

فروش انواع تلویزیون های سامسونگ، تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ، سرویس در محل تلویزیون سامسونگ و مواردی از این دست، خدماتی هستند که نمایندگی مورد بحث به کاربران ارائه می نماید. بدین ترتیب، کاربران گرامی ساکن شهرستان، در صورت نیاز به هریک از خدمات ذکر شده دیگر نیازی به مراجعه به نمایندگی تهران نداشته و می توانند از طریق شعبه های واقع در محل زندگی خود، نیاز خود را برطرف نمایند.

نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ در تهران و کرج

شماره تماس نمایندگی تلویزیون سامسونگ

جهت برقراری ارتباط با نمایندگی تلویزیون سامسونگ به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده ویا با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

پس از تماس با نمایندگی تلویزیون سامسونگ، با توجه به راهنمایی های اپراتور با داخلی مورد نظر تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره برای خدمات در محل یا خدمات حضوری ثبت درخواست نمایید.   

آدرس نمایندگی تلویزیون سامسونگ

برای مراجعه به نمایندگی تلویزیون سامسونگ و اطلاع از آدرس نمایندگی ها لازم است به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید. با توجه به شهر محل سکونت خود آدرس را دریافت کنید.  اگر آدرس نمایندگی تلویزیون سامسونگ در شهر مورد نظر خود را نیافتید می توانید از خدمات ارسال کالا به نمایندگی تهران بهره مند شوید قبل از ارسال تماس گرفته و مشکل دستگاه را گزارش داده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ

خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ، شامل کلیه سرویس های پس از فروش و تعمیرات مدل های مختلف این دستگاه می شوند.

مواردی همچون تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات بک لایت، تعمیر پیکسل های آسیب دیده، تعمیر آمپلی فایر، تعمیر پاور، تعمیر مین برد، تعمیر برد تی کان، تعمیرات تیونر، ترمیم و تعویض پورت های آسیب دیده، تعویض کابل ها و اتصالات معیوب، تعمیر منبع تغذیه، تعمیر اسپیکر، تعمیرات برد کنترل پنل، ترمیم ریموت کنترل، تعمیر و تعویض برد سوئیچ، تعمیرات تلویزیون در محل و ارائه مشاوره های تخصصی تعمیرات هم خدمات تعمیر تلویزیون Samsung در مرکز سخت افزار ایران هستند.

نمایندگی تلویزیون samsung

نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ

نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ، از طریق فروشگاه های رسمی سامسونگ، محصولات جدید این کمپانی را به متقاضیان عرضه می کند. انواع مدل های lcd و led تولید شده در شرکت سامسونگ، به صورت اورجینال در اختیار نمایندگی فروش قار گرفته و کاربران می توانند محصول مورد نظر خود را از این مرکز خریداری نمایند.

یکی از اصلی ترین مزایای نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش به مشتریان می باشد. این خدمت، توسط کارشناسان متخصص و دارای تجربه در امر فروش محصولات الکترونیک و به طور خاص تلویزیون، ارائه می گردد. تسلط بالای این کارشناسان بر مشخصات فنی دستگاه، اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار مشتری قرار داده و آنها را در داشتن خریدی مطمئن یاری می کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

خدمات مربوط به تعمیر کلیه ی مدل های قدیمی و جدید تلویزیون سامسونگ، در نمایندگی تعمیرات این محصول به کاربران ارائه می گردد. تعمیرکاران این مرکز، به خوبی به این مساله واقف هستند که هرگونه بررسی و اقدام در جهت رفع مشکلات تلویزیون، مستلزم داشتن مهارت بالایی در این زمینه است. از این رو این افراد، علاوه بر شرکت در دوره های تخصصی تعمیرات تلویزیون، همواره در حال به روز نمودن دانش فنی خود در این زمینه می باشند.

این مساله و نیز بهره مندی از ابزارآلات و دستگاه های مدرن، خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ را به سطح بالایی از کیفیت رسانده است. تعمیر و یا تعویض قطعاتی همچون: بک لایت، پنل، صفحه نمایش، مادربرد و کلیه ی بردهای الکترونیکی، خازن ها و مقاومت ها، قاب، بلندگو و …، در این مرکز و به شکل کاملا حرفه ای انجام می گردد. همچنین در جهت جلب رضایت کاربران گرامی، ضمانت نامه ی خدمات نیز در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ به آنها ارئه می گردد.

نمایندگی تلویزیون ال سی دی سامسونگ

تلویزیون LCD اولین نسل از تلویزیون های صفحه تخت و مسطح بودند که با فناوری کریستال مایع تولید و عرضه شدند. کمپانی های مختلفی در تولید اینگونه تلویزیون ها فعالیت داشتند و به تناسب همان زمان تلویزیون های ال سی دی مختلفی را تولید و عرضه کردند. این تلویزیون ها ایرادات خاص خود را داشتند که اکنون جایی برای بحث درباره آنها نیست. با همه این ایرادات هنوز هم مورد استفاده کاربران هستند. تلویزیون چه از نوع LCD و چه از نوع ال ای دی، امروزه کاربرد فراوانی دارد. تقریبا هیچ خانه ای نیست که این دستگاه را نداشته باشد.

کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از کمپانی های شناخته شده در حوزه تولید تلویزیون، انواع مختلفی از تلویزیون های LCD را روانه بازار کرده است. از همین رو وجود یک نمایندگی معتبر و مجاز به عنوان تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ ضروری و لازم است. تلویزیون LCD یک نمایشگر نوری است که بر پایه خصوصیات نوری کریستال مایع در ولتاژهای مختلف ساخته شده است.

کریستال مایع که حالتی از ماده با خصوصیات دوگانه جامد و مایع است ما بین صفحات شیشه​ای پلاریزه شده قرار می​گیرد و نور را با توجه به ولتاژ وارده از خود عبور می دهد. این ساختار کلی تلویزیون های ال سی دی از جمله تلویزیون LCD سامسونگ است. نمایندگی تلویزیون ال سی دی سامسونگ در بخش تعمیرات صفر تا صد مشکلات تلویزیون های ال سی دی سامسونگ را برطرف می کند. تمام خدمات با ضمانت نامه های معتبر است.

نمایندگی تلویزیون ال ای دی سامسونگ

تکنولوژی LED پس از ال سی دی رو نمایی شد. در تلویزیون های LED به جای استفاده از لامپ های فلورسنت از لامپ ها ال ای دی استفاده شد. در حقیقت تلویزیون ها ال ای دی همان تلویزیون های LCD هستند که فقط نوع لامپ بک لایت آنها تغییر کرده تا به این ترتیب هم تصویری واضح تر و شفاف تری نشان دهند و هم طول عمر بیشتری داشته باشند.

این بار هم کمپانی سامسونگ در تولید تلویزیون های LED دست به کار شد و مدل های با کیفیت فراوانی را تولید و عرضه کرد. هر چه قدر هم بگوییم با کیفیت، باز هم احتمال خرابی و پیدایش ایراد و اختلال وجود دارد. از همین رو است که نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ تدارکات لازم برای تعمیر و عیب یابی این دستگاه ها را فراهم کرده است. همه سرویس های تعمیراتی این نمایندگی همراه با کارت گارانتی است.

انواع مدل‌های تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ به عنوان بهترین‌های بازار تلویزیون در سری 4، 5، 6، 7، 8 و 9 تولید و روانه بازار شده‌اند. در ادامه ویژگی‌های تمامی سری‌های تلویزیون سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

  • تلویزیون‌های سری 4 سامسونگ

اولین سری از تلویزیون‌های سامسونگ که روانه بازار شدند و به دلیل کیفیت بالایی که داشته‌اند مورد توجه کاربران قرار گرفتند، تلویزیون‌های سری 4 سامسونگ بودند. اندازه صفحه نمایش تلویزیون‌های سری 4 حداکثر 32 اینچ، نرخ نوسازی آن‌ها برابر با 60 هرتز و کیفیت تصویر آن‌ها نیز HD بود. بعد از این سری از تلویزیون‌های سامسونگ، تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش بزرگتر راهی بازار شدند چراکه آن زمان رقابت شدیدی بین شرکت‌های تولید کننده تلویزیون شکل گرفته بود.

  • تلویزیون‌های سری 5 سامسونگ

از آن‌جایی که کیفیت تصویر HD با تلویزیون‌های کمتر از 32 اینچ سازگار بود و سامسونگ تصمیم داشت به سراغ استفاده از تکنولوژی Full HD در تلویزیون‌های خود برود، طراحی و تولید تلویزیون‌های سری 5 را آغاز کرد. به این شکل تلویزیون‌های سری 5 سامسونگ به کیفیت تصویر Full HD مجهز شدند.

این سری از تلویزیون‌های سامسونگ به دلیل کیفیت تصویر Full HD دارای تراکم پیکسلی بالایی هستند و رزولوشن آن‌ها برابر با 1080 پیکسل است. اندازه تلویزیون‌های سری 5 سامسونگ 40 تا 55 اینچ است. از بهترین ویژگی‌های این سری از تلویزیون‌های سامسونگ می‌توان به برخوردار بودن از قابلیت‌های هوشمند، اتصال به اینترنت و داشتن مرورگر برای وبگردی اشاره کرد. خدمات فروش و تعمیرات این سری از تلویزیون‌های سامسونگ توسط نمایندگی تلویزیون سامسونگ به کاربران ارائه داده می‌شود.

  • تلویزیون‌های سری 6 سامسونگ

تلویزیون‌های سری 6 سامسونگ با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 بعد از تلویزیون‌های سری 5 راهی بازار شدند. تلویزیون‌‎های سری 6 در همان ابتدا که راهی بازار تلویزیون‌ها شده بودند دارای ویژگی سه بعدی نیز بودند.

 

اندازه صفحه‌نمایش به کار رفته در این سری از تلویزیون‌های سامسونگ بین 32 تا 75 اینچ است. علاوه‌بر این ویژگی‌ها و قابلیت‌های هوشمندی که در این سری از تلویزیون‌های سامسونگ به کار رفته است نسبت به سری 5 خیلی پیشرفته‌تر است.

  • تلویزیون‌های سری 7 سامسونگ

این سری از تلویزیون‌های سامسونگ نیز مانند سری 6 تلویزیون‌های سامسونگ دارای کیفیت تصویر 4K هستند. در سری 7 تلویزیون‌های سامسونگ تمامی قابلیت‌های هوشمندی که در سری 6 دیده می‌شد، آپدیت شده است. جالب است بدانید که این سری از تلویزیون‌های سامسونگ به یک ریموت کنترل هوشمند، پایه‌های نگهدارنده تلویزیون، طراحی بسیار زیبا و باریک مجهز شده‌اند. اندازه صفحه‌نمایش تلویزیون‌های سری 7 سامسونگ بین 40 تا 65 اینچ می‌باشد. اگر به این سری از تلویزیون‌های سامسونگ علاقه‌مند هستید، می‌توانید خدمات فروش و تعمیرات آن را از نمایندگی تلویزیون سامسونگ دریافت کنید.

  • تلویزیون‌های سری 8 سامسونگ

تلویزیون‌های سری 8 سامسونگ با صفحه‌نمایشی بالاتر از 55 اینچ راهی بازار شده‌اند که کیفیت تصویر آن‌ها نیز 4K است. البته برخی از مدل‌های تلویزیون‌های سری 8 سامسونگ دارای دوربین داخلی نیز هستند. جالب است بدانید که نرخ نوسازی در این سری از تلویزیون‌های سامسونگ 100 هرتز می‌باشد که خیلی بیشتر از نرخ نوسازی در تلویزیون‌های سری 7 سامسونگ است.

  • تلویزیون‌های سری 9 سامسونگ

و اما جدیدترین سری تلویزیون‌های سامسونگ، سری 9 هستند که کیفیت تصویر آن‌ها نیز 4K است. می‌توان گفت که سامسونگ بهترین طراحی را برای تلویزیون‌های سری 9 در نظر گرفته است. در حال حاضر نیز بیشترین نرخ نوسازی را تلویزیون‌های سری 9 سامسونگ دارند. اگر به فکر خرید یا تعمیر هر یک از مدل‌های تلویزیون سامسونگ هستید می‌توانید از خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ استفاده کنید.

تاریخچه نمایندگی تلویزیون سامسونگ 

نمایندگی تلویزیون سامسونگ از سال ۱۹۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه  تلویزیون سامسونگ به یکی از برترین تولیدکنندگان تلویزیون در جهان تبدیل شده‌است. با استفاده از فناوری‌های نوین و طراحی مدرن،  تلویزیون‌های سامسونگ تجربه دیدنی فوق العاده واقعی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورند.

تلویزیون‌های سامسونگ با صفحه‌ نمایش بزرگ و رزولوشن بالا، تصاویر با وضوح بالا، رنگ‌های زیبا و کنتراست درست، به شما امکان می‌دهند تا  جزئیات تصاویر را به راحتی مشاهده کنید. با بهره‌گیری از تکنولوژی HDR (High Dynamic Range)، تلویزیون‌ سامسونگ قابلیت پخش تصاویر با جزئیات بیشتر را به شما می‌دهد.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ اقدامات گسترده ای را در حوزه فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربران ارائه می دهد. در زمینه فروش، این نمایندگی فروشگاه هایی را راه اندازی کرده است که در آنها جدیدترین محصولات سامسونگ به صورت اورجینال عرضه می گردد. در این مراکز همچنین کارشناسانی حضور دارند که مشتریان را در خرید همراهی می کنند. اشراف و تسلط این کارشناسان بر قطعات و مشخصات فنی موجب شده که اطلاعات جامعی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. تلاش کارکنان نمایندگی samsung در جلب رضایت کاربران، این مرکز را به محلی قابل اعتماد برای آنها تبدیل کرده است.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

در واحدهای تعمیرات سامسونگ ، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت سامسونگ، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات سامسونگ، با گارانتی معتبر این نمایندگی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه ی مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند.

سوالات متداول

در این نمایندگی تمام خدمات نرم افزاری و سخت افزاری تلویزیون های سامسونگ ارائه می شوند. شما می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند. این خدمات به صورت حضور تکنسین در محل هم ارائه می شوند.

در این نمایندگی تمام خدمات با ضمانت ارائه می شوند. این ضمانت در قالب گارانتی پس از انجام خدمات به شما مشتریان گرامی ارائه می شود. مدت زمان گارانتی ها از 1 ماه آغاز می شود.

هزینه تعمیرات کاملاً بستگی به ایراد دستگاه و روش رفع آن دارد. برای مثال اغلب هزینه تعویض قطعه بیشتر از تعمیر است.

باتوجه به اینکه تلویزیون های هوشمند سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند، یکی از اصلی ترین خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ، در حوزه نرم افزاری و نصب برنامه ها است. برای انجام این کار تکنسین در محل حاضر شده و نصب را انجام خواهد داد.

5/5 (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *