نمایندگی سامسونگ سرویس در شهرستان ها

نمایندگی سامسونگ سرویس در شهرستان ها از طریق تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین تجهیزات ترمیم و بازیابی و همکاری با خبره ترین کارشناسان و مهندسان جوان و مجرب کشور، در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه های سامسونگ را به کاربران محترم ساکن در شهرستان ها ارائه نماید. کاربران شهرستانی دستگاه های سامسونگ، صرف نظر از نوع و مدل دستگاه خویش می توانند با مراجعه به نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها و یا از طریق یک تماس تلفنی کلیه خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

خدمات پس از فروش سامسونگ در شهرستان ها

کاربران عزیز ساکن در  شهرستان‌ها می‌توانند دستگاه‌های معیوب خود را، به روش درج شده در این وبسایت، به نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ در شهرستان‌ها ارسال نمایند تا خدمات مورد نیاز بر روی دستگاه‌شان اِعمال گردد. اکیداً توصیه می‌شود پیش از ارسال دستگاه، از طریق راه‌های تماس با نمایندگی سامسونگ در شهرستان‌ها، -که در ذیل همین وبسایت درج گردیده است،- با واحد پشتیبانی تماس گرفته شده و اطلاعات لازم دریافت گردد.

در طول این تماس، می‌توان اطلاعاتی چون امکان یا عدم امکان دریافت خدمات مرتبط با دستگاه، شیوه ارسال دستگاه، مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه، هزینه تعمیر، شیوه تست دستگاه و مواردی از این دست را دریافت کرد. خدمات پس از فروش ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی سامسونگ در شهرستان‌‌ها، منحصر به دستگاهی خاص نیست و کلیه تولیدات سامسونگ اعم از لپ تاپ، پرینتر، گوشی تلفن همراه، انواع لوازم خانگی سامسونگ، آل این وان، تبلت و … را شامل می‌گردد.

نمایندگی سامسونگ سرویس در شهرستان ها

پشتیبانی سامسونگ در شهرستان‌ها

در صورتی که از شیوه دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات سامسونگ در شهرستان‌ها اطلاع ندارید و یا تنها نیاز به راهنمایی‌هایی کوتاه از سوی کارشناسان و متخصصان حاضر در نمایندگی سامسونگ دارید، می‌توانید با واحد پشتیبانی سامسونگ در شهرستان‌ها تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی نمایندگی سامسونگ در شهرستان‌ها حضور دارند تا تخصصی‌ترین راهنمایی‌ها و اطلاعات مورد نیاز را به شما هموطنان عزیز ارائه دارند. (نکته: لطفا پس از تماس با این مرکز، به ساعات کاری درج شده در ذیل همین وبسایت دقت نمایید). کارشناسان حاضر در نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها به دلیل تسلط همه جانبه بر ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌افزاریِ انواع محصولات سامسونگ، توانایی آن را دارند تا مفیدترین و سودمندترین اطلاعات را در سه حوزه فروش، خرید و تعمیر  سامسونگ در اختیار شما قرار دهند.

مشخصات نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها

باتوجه به درخواستهای مکرر کاربران ارجمند شهرستانی مبنی بر فراهم آوردن امکان ارسال دستگاه های معیوب به نمایندگی سامسونگ و نگرانی آنها به دلیل عدم وجود مرکزی مجاز و استاندارد جهت تعمیرات در شهرستان ها، برآن شدیم تا امکانات و فضای لازم جهت دریافت دستگاه های معیوب از شهرستانها را فراهم آوریم. از این پس، این امکان فراهم گشته است تا شما کاربران گرامی، ساکن هر یک از شهرهای کشور عزیزمان که هستید، بی هیچ نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.

آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها :

  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمدهف شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی رسمی سامسونگ در شهرستانها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • گارانتی تمامی خدمات انجام شده در نمایندگی رسمی سامسونگ درشهرستانها
  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی رسمی سامسونگ در شهرستانها
  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی رسمی سامسونگ در شهرستانها (نگهداری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا

خدمات نمایندگی مجاز سامسونگ در شهرستان ها

خدمات نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها منحصر به سرویس خاصی نیست و تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء، ترمیم و بازیابی محصولات عرضه شده توسط این برند را شامل می گردد. برخی از خدمات نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها عبارتند از:

  • تعمیر تلویزیون سامسونگ
  • تعمیر پرینتر سامسونگ
  • تعمیر کپی سامسونگ
  • تعمیر فکس سامسونگ
  • تعمیر مانیتور سامسونگ
  • سرویس اسپیلت سامسونگ
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس محصولات سامسونگ
  • ارائه خدمات همه جانبه در ارتباط با تعمیر محصولات سامسونگ
  • ارائه تمامی خدمات پس از فروش سامسونگ
  • تعمیر موبایل سامسونگ
  • تعمیر تبلت سامسونگ
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ

واحدهای تعمیرات سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ متشکل از واحدهای متعددی است که در هریک از آنها خدمات و سرویس های مرتبط با یکی از محصولات این برند به کاربران و دارندگان آنها ارائه می گردد. برخی از واحدهای تعمیرات سامسونگ عبارتند از:

اخبار شرکت سامسونگ

مدیریت نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها به دلیل اطمینان از تبحر و تخصص کارشناسان خویش تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت نموده است؛ تمامی دستگاه‌های معیوب سامسونگ در این مرکز پس از اتمام عملیات تعمیر، مورد بررسی کارشناسان ارشد قرار گرفته و در صورت تأیید روانه بخش «تحویل به مشتری» می‌گردند. کارشناسان ما در نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها جهت آگاهی کاربران از جدیدترین رویدادهای مرتبط با کمپانی سامسونگ نظیر جدیدترین فناوری های به کاررفته در محصولات سامسونگ، جدیدترین محصولات این کمپانی و مواردی از این دست اقدام به تدوین و گردآوری مطالب و اخبار مرتبط نموده اند. اخبار شرکت سامسونگ از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

مقالات نمایندگی مجاز سامسونگ در شهرستان ها

نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و همکاری با خبره ترین کارشناسان کشور، در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه های سامسونگ را به کاربران محترم ساکن در شهرستان ها ارائه نماید. در سخنی کوتاه با مشتریان شهرستانی عزیز می‌توان به اشتباهات فاحش تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه مراکز غیرمجاز فعال در برخی از شهرستان های کشور، در حوزه ترمیم و تعمیرات سامسونگ پی برد.

عموماً کادرهای فنی فعال در این مراکز، به دلیل عدم مهارت و تجربه و نیز نداشتن تخصص مربوطه، ضربات جبران‌ناپذیری به قطعات و تجهیزات دستگاه‌ها وارد می‌کنند. گزارش‌های متعددی نیز از تعویض قطعات دستگاه‌های مختلف در این مراکز وجود دارد که بررسی‌های ثانویه نشان داده است نیازی به تغییر و جابجایی‌ها آنها‌ وجود نداشته و دستگاه‌ با همان قطعه‌ی اصلی قادر به کار بوده است. شما کاربران گرامی می توانید با مطالعه مقالات نمایندگی رسمی سامسونگ در شهرستان ها با برخی پارامترهای ضروری جهت تعمیرات سامسونگ آشنا شوید. مقالات مذکور از طریق فضای ذیل قابل دسترسی هستند.

محصولات سامسونگ

کارشناسان نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها در این بخش برآنند تا شما کاربران گرامی را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری انواع مصحولات سامسونگ آشنا سازند. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی سامسونگ در شهرستان ها ‌با واکاوی انواع دستگاه های این برند ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های هر یک از محصولات سامسونگ به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات سامسونگ

نمایندگی مرکزی سامسونگ در شهرستان ها با بهره مندی از حضور کارشناسان زبده سخت افزاری و نرم افزاری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران خویش ارائه نماید. کارشناسان نمایندگی رسمی سامسونگ در شهرستان ها در راستای کسب رضایت بیش از پیش شما هموطنان گرامی درصدد برآمده اند تا پاسخگوی پرسش های شما در وب سایت این مرکز باشند.

شما کاربران گرامی می توانید در این بخش پرسش های خویش را در ارتباط با تکنولوژی به کاررفته در هر یک از دستگاه های سامسونگ، شیوه های نگهداری از محصولات، عکس العمل صحیح در هنگام بروز مشکل و خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ و مواردی از این دست را با کارشناسان مرکز تعمیرات سامسونگ مطرح نمایید. در بخش زیر کارشناسان به پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات سامسونگ خواهند بود.

لینک های مهم

نمایندگی رسمی ایسوس / نمایندگی رسمی ایسر / نمایندگی رسمی اپل / نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی دل / نمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی اچ پی /  نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / نمایندگی رسمی لنوو / نمایندگی رسمی ال جی / نمایندگی رسمی ریکو / نمایندگی رسمی سامسونگ / نمایندگی رسمی شارپ / نمایندگی رسمی سونی / نمایندگی رسمی توشیبا / نمایندگی رسمی زیراکس / نمایندگی رسمی پاناسونیک  /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان /نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ /نمایندگی تعمیرات تبلت /نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی ایسر / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی لنوو / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی برادر / نمایندگی ال جی / نمایندگی کانن / نمایندگی نوت بوک /نمایندگی زیراکس / نمایندگی ریکو / نمایندگی کونیکا مینولتا