اشتراک گذاری

تعمیر کارت گرافیک آل این وان سامسونگ

کارت گرافیک آل این وان سامسونگ در حقیقت همان واحد پردازش یا GPU است که گاهی واحد پردازش بصری یا VPU نیز نامیده می‌شود. این کارت در واقع وظیفه رندرینگ یا نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایشگر آل این وان سامسونگ را بر عهده دارد. کارت گرافیک متشکل از قسمت های مختلفی است؛ یک برد با مدار چاپی به همراه حافظه و یک پردازنده اختصاصی که همان GPU است.

کارت گرافیک آل این وان سامسونگ، میزان و حجم عملیات مربوط به پردازنده اصلی کامپیوتر را کاهش می دهد که باعث می شود عملکرد کلی سیستم بالا برود و افزایش سرعت را به دنبال داشته باشد. تاثیر گذار ترین قسمت در عملکرد کلی یک کارت گرافیک تراشه مرکزی آن یا GPU است. برای تعمیر کارت گرافیک آل این وان سامسونگ بدون شک باید از یک مرکز تخصصی تعمیر آل این وان کمک بگیرید. تنها در این صورت است که می توان امیدوار بود دستگاه سلامت خود را بازیابد؛ در غیر این صورت آسیب های جدی به دستگاه وارد خواهد آمد.

تعمیر کارت گرافیک آل این وان سامسونگ

علائم خرابی کارت گرافیک آل این وان سامسونگ

این علائم فقط و فقط نشان دهنده خرابی و اختلال در کارت گرافیک آل این وان سامسونگ نیست، بلکه این بخش از دستگاه می تواند به عنوان یکی از متهمین مورد بررسی قرار گیرد تا از آن رفع اتهام شود.

  • دستگاه روشن است، اما تصویری روی مانیتور نشان داده نمی شود
  • وجود خطوط راه راه عمودی از بالا به پایین
  • خاموش شدن صفحه مانیتور پس از بالا آمدن ویندوز
  • کند و بی کیفیت شدن تصاویر با اجرای کارهای سنگین در آل این وان سامسونگ

تعمیر کارت گرافیک آل این وان سامسونگ

قبل از اقدام به تعمیر کارت گرافیک آل این وان سامسونگ باید بدانید که این کارت معمولا به دو شکل در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد؛ در نوعی از آن تمامی فعالیت‌های مرتبط با پردازش‌های گرافیکی، توسط همان تک هسته گرافیکی پردازنده انجام می‌شود و آل این وان کارتِ گرافیک مستقلی ندارد؛ هسته گرافیکی این مدل‌ها در درون پردازنده قرار دارد و خیلی برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین مناسب نیست؛ و نوع دیگری از کارت گرافیک آل این وان که علاوه بر هسته گرافیکی پردازنده، یک کارت گرافیک مستقل نیز جهت پردازش‌های سنگین‌تر دارد تا دستگاه از عهده پردازش‌های سنگین گرافیکی بر آید.

کارت گرافیک دوم بکاررفته در این دستگاه‌ها تنها زمانی فعال می‌شود که هسته اصلی گرافیکی پردازنده توان لازم برای پردازش را نداشته باشد. طبیعی است که با تمام پیچیدگی ها و حساسیت هایی که آل این وان سامسونگ دارد، برای تعمیر کارت گرافیک آل این وان سامسونگ باید بسیار محتاطانه و هوشمندانه عمل کنیم. زیرا کمترین و کوچکترین اشتباه می توان پیامد های بسیار سنگینی به دنبال داشته باشد. لذا توصیه اکید داریم که از دانش و تجربه تعمیرکاران و تکنسین های مرکز تخصصی تعمیرات آل این وان در تهران کمک بگیرید تا خدمات با کیفیتی دریافت نمایید.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران در خدمت تمام کاربران است تا خدماتی کاربردی و مفید در اختیار آنها قرار دهد. برای کاربران سامسونگ در این نمایندگی رسمی و قانونی امکانات و تسهیلات بسیار فراوانی در نظر گرفته شده است. کمپانی سامسونگ یکی از شرکت های مطرح در تولید انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری و دفتری، لوازم صوتی و تصویری و کالاهای رایانه ای است. محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی را در هر حوزه تولید و روانه بازار می کند.

در نمایندگی سامسونگ در تهران که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، تمام محصولات این کمپانی در دو بخش فروش و تعمیرات ساپورت و حمایت می شود. امکانات و امتیازات بیشماری برای کاربران در نظر گرفته شده است که بخش های مهمی از نیاز های آنها را در سطوح مختلف برطرف می کند. هر کاربر می تواند با برخورداری از این امکانات یک خرید امن و متمایز داشته باشد، خرید خود را بیمه کند و از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی به همراه تسهیلات تکمیلی نمایندگی سامسونگ در تهران استفاده نماید. تمامی سرویس ها همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

5/5 (1 امتیاز)