اشتراک گذاری

ایموجی های متفاوت در گوشی های Galaxy S9/S9+

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

گوشی های Galaxy S9/S9+   با ایموجی های متفاوت به بازار عرضه شدند. شیوه هایی که الگوهای رفتاری و افکار ما را انتقال میدهند کم هستند، امروزه   GIFs   گیف ها و استیکر های بامزه ، شیوه ما را در ارتباطات و تعاملات تبدیل به داستان پردازی بصری کرده است .

روزانه بیش از پنج میلیون ایموجی فرستاده میشود و در حال حاضر ما احساسات خودمان را بیشتر درقالب ایموجی ها و تصاویر بیان میکنیم تا اینکه  با کسی صحبت کنیم یا درباره آن بنویسیم .شرکت سامسونگ با تاثیر گرفتن از شخصیت های جادویی دیزنی و گیف های سرگرم کننده از این تحول در گوشی های Galaxy S9/S9+ استفاده کرده است .با گسترش  AR Emojis   ویژگی جدید سامسونگ و طیفی دیگری از پیام رسان های نوآورانه ، گوشی  Galaxy S9/S9+ چت با دوستان تان را سرگرم کننده تر از گذشته کرده است.

همراه با ارتقای سخت افزارها ،   AR Emojis  دوربین ها را تبدیل به مجموعه ای از اطلاعات کرده است که میکس دوباره لحظات قابل اشتراک را ساده تر میکنند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_image image=”3663″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

حضور شخصیت های جادویی دیزنی توسط گوشی های Galaxy S9/S9+  سامسونگ

[/vc_column_text][vc_column_text]

آیا تا به حال خواسته اید که با یکی از مشهورترین موشها در دنیا آشنا شوید؟

همکاری اخیر سامسونگ با دیزنی ، شخصیت های دوست داشتنی دیزنی را در قالب مجموعه ای از  Disney-themed AR Emojis  به زندگی آورده است .اکنون کاربران میتوانند با دانلود شخصیتهای دیزنی Mickey Mouse ، Minnie Mouse یا Donald Duck AR Emojis  برای دوربین هایشان  از آنها بهره ببرند.

اضافه شدن شخصیت های جدید دیزنی با تنوع زیادی در AR Emojis اکنون در دسترس است که شامل شخصیتهای خودتان و شخصیت آوارتار و دیگر شخصیت های کارتون میباشد.

AR Emoji  با استفاده از آموزش های دقیق و فن آوری تشخیص چهره برای برنامه ریزی، بیشتر از صد ویژگی چهره و تبدیل کپی آن به صورت سه بعدی ، به کاربران اجازه داده با ارسال پیام های سفارشی به دوستانشان سرگرم باشند.بنابراین اگر بخواهید دوستانتان مثل کله پوک ها بخندند یا به شما بگویند که دوستتان دارند اکنون گزینه های زیادی نسبت به گذشته در Galaxy  S9/S9+ وجود دارد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

پشتیبانی برنامه های ایموجی از صفحه کلید

برنامه های شخص ثالث ( Third-party) استیکر های  My Emoji را از طریق صفحه کلید پشتیبانی میکند ، بنابراین فرقی نمیکند از چه پلتفرمی استفاده میکنید، شما میتوانید ایموجی های سفارشی خود را به دوستان و خانواده تان بفرستید.علاوه بر استفاده طیف وسیعی از AR Emoji در چت ، سامسونگ با GIPHY نیز همکاری کرده است ، بنابراین ارسال گیف GIFs هم همچنان ساده است.

اگر شما فقط با دوستانتان چت میکنید یا اگر میخواهید به کنایه و طعنه آمیز چیزی بگوید ، میتوانید از صفحه کلید سامسونگ تان GIFs بفرستید.صفحه کلید سامسونگ گوشی های Galaxy S9/S9+ ،  ۳۰ دسته بندی برای انتخاب دارد از جمله ، شادی ، سرگرمی ، نشان دادن انگشت شصت، یا  OMG  ( oh my God )   . اگر غمگین هستید یا سرحال یا حالت کنایه آمیزی دارید ، میتوانید از GIF استفاده کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

اشتراک گذاری آسان تر و راحت تر   Galaxy S9/S9+

هیچ چیز نمیتواند بهتر از یک ایموجی یا گیف GIF مناسب حالت دوست داشتن یا کنایه طعنه آمیز را بیان کند . در حقیقت استفاده از این حالات جالب است و ما روزانه بیش از یک بیلیون گیف GIF به یکدیگر میفرستیم.ویژگی های My Emoji ،  ۱۸ حالت احساسی را تولید و به عنوان استیکر های سفارشی ذخیره کرده است  که  همراه با دیگر استیکر ها و ایموجی هایی  که از قبل بارگذاری شده است به کمک  صفحه کلید به آسانی در دسترس هستند.  اگر چه اکنون ۱۸ استیکر متفاوت سفارشی وجود دارد اما به روزرسانی های جدید این تعداد را به ۵۴ عدد خواهد رساند.

از آنجایی که از فرمت  AGIF format  استفاده میشود ، فرقی نمیکند که از چه نوع گوشی هوشمندی استفاده میکنید شما میتوانید آنها رابرای هر کسی به اشتراک بگذارید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انتخاب ایموجی های متفاوت در گوشی های Galaxy S9/S9+ نسبت به گذشته

زمانیکه از شادی ، اشک به چشم هایتان آمده میتوانید از ایموجی های خنده دارتر و یا ایموجی های دیگر استفاده کنید. هنگامیکه  ایموجی های خود را بروز رسانی میکنید ، شکلک های آماده بیشتری نیز میگیرید.سامسونگ برای پاسخ به همه حالات ،  ۲۲۰ ایموجی جدید را به صفحه کلید خود اضافه کرده است. همچنین سامسونگ علاوه بر ایموجی های جدید ، تصمیم بر طراحی مجدد آیکون ها گرفت که در حال حاضر در دسترس هستند.اگر میخواهید دوستی را خوشحال کنید به او پیام بدهید  یا اینکه با دوستی قدیمی تماس بگیرید در هر صورت گوشی های    گوشی های Galaxy S9/S9+گزینه های زیادی برای بیان احساسات تان دارد، و یک بار دیگر ثابت کرده است که وسیله ای برای راههای ارتباطی ما است.

[/vc_column_text][vc_text_separator title=”لینک مفید” color=”blue” style=”double” border_width=”2″][vc_column_text]

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22border-top-width%22%3A%222px%22%2C%22border-right-width%22%3A%222px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%222px%22%2C%22border-left-width%22%3A%222px%22%2C%22background-color%22%3A%22%23f4f4f4%22%2C%22border-color%22%3A%22%23e8e8e8%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%222px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]

واحدهای تعمیرات سامسونگ

بخش تعمیر نمایندگی سامسونگ ، شامل واحدهای مجزایی است که هریک به بررسی و ترمیم یکی از محصولات این کمپانی اختصاص یافته اند. شما کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در محصولات سامسونگ  خود، می توانید به واحدهای تعمیرات سامسونگ  مراجعه نموده و شاهد ترمیم دستگاه مورد نظر در تخصصی ترین سطح باشید.

ماشین های اداری، لوازم خانگی، کامپیوتر و تجهیزات جانبی، عمده تولیدات کمپانی سامسونگ  بوده و مشمول سرویس های تعمیراتی این واحدها می باشند. جالب است بدانید واحدهای تعمیرات سامسونگ ، دارای آرشیوی کامل از قطعات یدکی اورجینال است که در صورت نیاز دستگاه ها به تعویض قطعات، تعمیرکاران از این آرشیو استفاده می کنند.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ column_width=”100″ columns_number=”6″ image_background=”false” header_size=”h3″ content_size=”small” number=”6″ carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی سامسونگ

به جهت خرید ، تعمیر و یا دریافت انواع خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ ، می توانید به نمایندگی رسمی این شرکت مراجعه نمایید. این مرکز، به واسطه ی ارائه ی خدمات با کیفیت و عالی در طول سالها فعالیت خود، شاهد حضور برجسته ترین کارشناس ها در هریک از بخش هایش می باشد. این کارشناسان، با استفاده از امکانات ویژه ی نمایندگی سامسونگ  و نیز با تکیه بر مهارت و تجربه ی خود، خدمات مورد نیاز کاربران در بخش های فروش و تعمیرات را با بهترین کیفیت به آنها ارائه می دهند. در بخش فروش نمایندگی  sumsung ، محصولات این کمپانی به صورت اورجینال عرضه می شوند. همچنین بخش تعمیرات این نمایندگی نیز فعال است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

امتیاز شما به این نوشته