اشتراک گذاری

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ در تخصصی ترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ، به صورت حرفه ای و مطابق با استانداردهای جهانی انجام می شود. خرابی دوربین موبایل یا دلایل نرم افزاری دارد و یا ناشی از شکستگی یا آسیب دیدگی ماژول است. گاهی هم لنز آسیب می بیند و برای برطرف کردن مشکل، راهی جز تعمیر دوربین موبایل سامسونگ و گاها تعویض این قطعه نیست.

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ ، برخی از قطعات گوشی های تلفن همراه، احتمال بروز خرابی و شکستگی در آنها دوچندان است. این امر هم به دلیل محل قرارگیری این قطعات در گوشی های تلفن همراه و هم به دلیل کارکردی است که دارند. به عبارتی دیگر، برخی قطعات، نظیر گلس گوشی، ال سی دی، قاب پشت، دوربین و مواردی از این دست، به دلیل آنکه در بخش خارجی دستگاه جاگیر شده اند، این احتمال وجود دارد که با اندک ضربه ای دچار شکستگی و خرابی گردند.

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

نکات مهم پیش از تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

در صورتی که قصد تعویض و یا تعمیر دوربین گوشی سامسونگ را دارید توصیه می شود پیش از مراجعه، از تمیزی لنز دوربین خود مطمئن گردید. بعلاوه از اینکه آخرین ورژن برنامه بر روی دستگاه نصب شده و سیستم بروزرسانی گردیده است، اطمینان حاصل کنید. تنظیمات برنامه دوربین را انجام دهید و مطمئن شوید که مشکل پیش آمده از نرم افزار نیست. از یک برنامه‌ی دیگر استفاده کنید و دوربین خود را تست نمایید. (برنامه ای که در آن بتوان از دوربین استفاده کرد). به سایت کمپانی سازنده گوشی مراجعه نمایید؛ شاید در این سایت اطلاعاتی جهت تعمیر دوربین گوشی سامسونگ ارائه شده باشد.

بعد از انجام تمامی اقدامات یاد شده اگر به نتیجه مطلوب نرسیدید احتمالا دوربین گوشی شما آسیب دیده است و نیاز است تا آنرا به یکی از مراکز مجاز و استاندارد تعمیر دوربین گوشی سامسونگ تحویل دهید. مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ از تخصصی ترین مجموعه های فعال در حوزه تعمیر دوربین گوشی سامسونگ است که به دلیل رعایت تمامی پارامترهای بایسته و استاندارد توانسته است رضایت حداکثری مراجعان خویش را کسب نمایند. 

هزینه تعمیر دوربین موبایل سامسونگ

هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در نمایندگی سامسونگ بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که پیش از اقدام به تعمیر، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد. بعلاوه تمامی قطعاتی که در حین تعمیر دوربین گوشی سامسونگ ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود.

در صورت بروز شکستگی و خرابی در این قطعات، آنچه که مهم خواهد بود بصرفه بودن یا نبودن تعمیر آنهاست. تعمیر دوربین گوشی سامسونگ از آن قسم سرویس هایی است که تعیین بصرفه بودنشان نیاز به بررسی دقیق دستگاه دارد. اینکه آیا هزینه تعمیر دوربین گوشی سامسونگ برای کاربر مقرون بصرفه خواهد بود یا خیر، عمدتاً ارتباط مستقیمی با مدل گوشی دارد که قرار است تعمیر شود.

مشکلات دوربین موبایل سامسونگ

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ است. تعمیرات مرتبط با این بخش در دو پارت مجزای سخت افزاری و نرم افزاری، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست خبره ترین تعمیرکاران گوشی انجام می پذیرد.

شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده هر گونه اختلال و ناکارآمدی در گوشی های تلفن همراه خویش به مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه کرده و با حضور در پارت مربوطه (پارت سخت افزار و یا نرم افزار) تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید. برخی از اشکالات مرتبط با دوربین گوشی سامسونگ که در این مرکز مرتفع می گردند عبارتند از:

  • دوربین جلو کار نمی کند
  • دوربین فیلم نمی گیرد
  • دوربین تشخیص لبخند ندارد
  • دوربین هنگام تصویر برداری صدا را ضبط نمی کند
  • دوربین پیغام حافظه میدهد در صورتی که حافظه پر نیست
  • دوربین لود نمیشود
  • دوربین فوکوس نمی کند
  • دوربین کیفیت ندارد
  • خراشیده شدن لنز دوربین
  • ورود مایعات به داخل گوشی
  • تنظیمات نادرست دوربین  .کثیف بودن لنز دوربین
  • عدم کارکرد دوربین بعد از فلش کردن
  • دوربین خودبخود فوکوس می کند
  • دوربین خودبخود خارج می شود
  • دوربین صدای وزوز میدهد
  • دوربین سیاه است

تعمیر فوکوس دوربین گوشی سامسونگ

خرابی فوکوس دوربین، به معنی عدم توانایی دوربین در تنظیم نقاط مختلف است و به دنبال بروز این مشکل، کیفیت عکس ها به شدت پایین می آید. معمولا مشکلات فوکوس ناشی از باگ ها و ایرادات نرم افزاری هستند. به این معنی که مشکلی در تنظیمات دوربین و یا نرم افزارهای مربوط به آن ایجاد شده که منجر به فوکوس نکردن دوربین شده است.

در این شرایط با اقداماتی مثل ریست فکتوری یا حتی آپدیت نرم افزاری می توان مشکل را حل کرد. اما تعمیر فوکوس دوربین گوشی سامسونگ، زمانی که ماژول آسیب دیده باشد، امکان پذیر نیست. در این وضعیت، بهترین راه تعویض دوربین موبایل سامسونگ است.

تعمیر دوربین جلو موبایل سامسونگ

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ، شامل عیب یابی و ترمیم دوربین جلو هم می شود. این کار هم تقریبا مشابه با تعمیر دوربین اصلی موبایل انجام می شود. در برخی از گوشی ها، دوربین جلو بخشی از ماژول دوربین است و برای ترمیم یا تعویض آن، باید کل ماژول را باز کرد. دیگر مدل های موبایل اما به این صورت طراحی شده اند که دوربین جلو آنها، زیر ال سی دی تعبیه شده است. در این صورت برای تعمیر دوربین جلو موبایل سامسونگ، باید نمایشگر را باز کرد. این کار حساسیت های خاصی داشته و نیاز به ظرافت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل توصیه اکید می کنیم که برای تعمیر دوربین موبایل Samsung یا هر برند دیگری، حتما از یک تعمیرکار موبایل مجرب و ماهر در نمایندگی تعمیر موبایل کمک بگیرید.

روش های تعمیر دوربین موبایل سامسونگ

پاک کردن برنامه های غیرضروری دوربین

یکی از روش های موجود جهت تعمیر دوربین گوشی سامسونگ حذف اپلیکیشن های جانبی دوربین است. برنامه های جانبی دوربین را چک کنید و با انتخاب برنامه های غیرضروری آنها را حذف کنید. نسخه سیستم عامل را بروزرسانی کنید. تا اگر آپدیتی برای برنامه دوربین وجود دارد از آن به منظور رفع مشکل استفاده شود. گاهی ممکن است باگ های کوچک با بروزرسانی حل شود. برای آپدیت کردن برنامه ها و اپلیکیشن ها از Google Play استفاده نمایید. به منظور بروزرسانی در Google Play بر روی آیکون همبرگری (منو تنظیمات) کلیک کرده و گزینه My Apps & Games را انتخاب کنید. بعد بر روی گزینه Update All کلیک نمایید.

پیدا کردن برنامه مشکل آفرین با استفاده از حالت Safe Mode

یکی دیگر از راه حل های پیشنهادی موجود برای تعمیر دوربین گوشی سامسونگ پیدا کردن برنامه های مشکل آفرین با استفاده از فعال سازی حالت ایمن گوشی است. برخی از اپلیکیشن های که توسط کاربر دانلود و نصب می شود مشکلاتی را از قبیل راه‌اندازی مجدد و اتوماتیک، هنگ کردن، کار نکردن و یا کندن شدن گوشی را به دنبال دارند. برای حل این مشکل می توانید از حالت Safe Mode استفاده کنید تا گوشی هوشمندتان صرفا با نرم‌افزار و اپلیکیشن هایی که از ابتدا با آن همراه بوده‌اند راه‌اندازی شود. اگر به این طریق مشکل حل نشد، احتمالا برنامه ثالثی که در دستگاه شما بارگیری شده مشکل ساز شده است.

رفع مشکلات نرم افزاری دوربین موبایل سامسونگ

تعویض دوربین موبایل سامسونگ

برخی مشکلات دوربین موبایل مثل خط و خش های عمیق قابل تعمیر نیستند. به این ترتیب بسته به میزان آسیب، ممکن است تعویض دوربین موبایل سامسونگ، تنها راه رفع مشکل باشد. در این عملیات ماژول دوربین شامل لنزها، شیشه محافظ، فلش و سنسورها تعویض خواهد شد. مهم است که در تعویض قطعه حساسی مثل دوربین، از قطعات اورجینال استفاده شود تا کیفیت اولیه تصویربرداری دستگاه حفظ شود. این کار در نمایندگی سامسونگ، به دست تکنسین های آموزش دیده و با قطعات باکیفیت صورت می گیرد.

تعمیرات گوشی موبایل سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ با توجه به فراوانی این محصول در بازارهای داخلی و فروش بالای آن، نیاز بسیاری از کاربران و دارندگان آن است؛ چه این محصول نیز به دلایل متعددی نظیر استفاده های نادرست، اتفاقات احتمالی و پیش بینی ناپذیر، نوسانات برق و … ممکن است دچار اخلال در عملکرد و خرابی گردد و کاربر را وادار سازد تا به یک مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه نماید.

در این میان نکته حائز اهمیت مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد است که خدمات و سرویس های خود را بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و ضوابط تعمیر ارائه می دهد. مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دستگاه –نظیر تعمیر دوربین گوشی سامسونگ – است که به دلیل رعایت تمامی پارامترهای بایسته و استاندارد این حوزه توانسته است رضایت حداکثری مراجعان خویش را کسب نمایند.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد – توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید. با توجه به پیشروی های مداوم این کمپانی و حضور طرفداران بیشمار و پروپاقرص محصولات سامسونگ در درون کشور، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در ایران تمامی توان خویش را به کار بسته اند تا ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشند.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سامسونگ در ایران تخصصی ترین خدمات مرتبط با هریک از دستگاه های سامسونگ را دریافت دارید. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ در ایران فروش و به ویژه تعمیرات سامسونگ نظیر موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ – نظیر تعمیر دوربین گوشی سامسونگ – توسط برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

3/5 (2 امتیاز)