اشتراک گذاری

برند سامسونگ 60 میلیارد دلاری شد

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

برند سامسونگ 60 میلیارد دلاری شد و این شرکت توانست جایگاه خود را به عنوان ششمین برند برتر جهان تثبیت کند. در لیستی که موسسه اینتربرند درباره برترین برند های جهان معرفی کرده است، کمپانی سامسونگ همانند سال ۲۰۱۷ در جایگاه ششم قرار گرفته است. بر اساس این لیست ارزش برند سامسونگ اکنون ۵۹.۹ میلیارد دلار است که ۶.۵ درصد افزایش را در مقایسه با سال گذشته میلادی نشان می‌دهد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_image image=”4872″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

مهمترین عوامل موثر در 60 میلیارد دلاری شدن برند سامسونگ

کمپانی سامسونگ معتقد است برند سامسونگ 60 میلیارد دلاری شد، زیرا هرگز ارزش هایی را که در زیر به آنها اشاره می کنیم، فراموش نکرد و نمی کند. این ارزش ها در موفقیت و حفظ این جایگاه و افزایش ارزش برند سامسونگ بسیار موثر و تاثیرگذار بوده است. این ارزش ها عبارتند از:

  • معرفی مداوم نوآوری‌هایی که با محوریت انسان طراحی می‌شوند، مانند گوشی هوشمند گلکسی نوت 9، ماشین لباسشویی کوییک درایو و تلویزیون‌های فوق بزرگ و قابل تنظیم وال (Wall)
  • حفظ پتانسیل رشد همیشگی براساس سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های آینده مانند نسل پنجم اینترنت (5G)، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا (IoT)
  • قرار گرفتن در مقام برترین برند بازار نیمه‌ هادی‌ها و تقویت توان رقابتی برند شرکت در این بازار
  • هماهنگ‌سازی و استفاده از راهبردی جدید برای تقویت برند سامسونگ و ارائه تجربه‌ای پیوسته از برند شرکت به کاربران

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

چگونه برند سامسونگ 60 میلیارد دلاری شد

فناوری‌های نوآورانه، معنادار، مفید و کاربردیِ به کار رفته در محصولات سامسونگ در کنار تقویت قدرت رقابتی برند در 60 میلیارد دلاری شدن برند سامسونگ بسیار تاثیر داشته است. برند سامسونگ 60 میلیارد دلاری شد، زیرا همه این عوامل به عنوان کلید راه و کلید موفقیت سامسونگ در نقشه راه این کمپانی وجود داشته است.

این در حالی است که سامسونگ تلاش می کند تا برداشت عمومی از برند خود را به سمت برندی دارای احساس و انسان محور تغییر دهد. این تلاش و این کوشش مداوم و مستدام در انواع فعالیت‌های بازاری سامسونگ مانند مراسم رونمایی از محصولات گلکسی این شرکت به خوبی احساس می شود. به طوری که اهداف این برند و نوآوری‌های انسان محور کمپانی سامسونگ در مراسم های مختلف این کمپانی کاملا قابل لمس است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^4822|url^https://samsung-service.ir/wp-content/uploads/2018/10/نمایندگی-سامسونگ-min.jpg|caption^نمایندگی رسمی samsung|alt^نمایندگی رسمی samsung|title^نمایندگی-رسمی-samsung|description^نمایندگی رسمی samsung” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_img_attach=”fixed”][vc_column][vc_column_text]

تثبیت دوباره جایگاه سایر بخش های سامسونگ

در کنار اینکه برند سامسونگ 60 میلیارد دلاری شد؛ بخش نیمه هادی‌های سامسونگ هم موفق شد یک بار دیگر جایگاه خود را به عنوان برترین برند تثبیت کند و رشد قابل توجهی داشته باشد. این درحالی است که بخش موبایل این شرکت با معرفی محصولاتی مانند گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 در کنار ساعت هوشمند گلکسی، همچنان به عرضه محصولاتی الهام گرفته از خواست مصرف‌کنندگان ادامه می دهد.

به علاوه لوازم خانگی سامسونگ در هر دو حوزه یخچال و ماشین‌های لباسشویی همچنان پیشتاز است و محصولات خود را با فناوری‌هایی بسیار کارآمد مانند کوییک درایو معرفی می کند.

بخش صوتی و تصویری این شرکت نیز با معرفی تلویزیون‌های QLED و وال خود توانست تجربه کاربران از تماشای تلویزیون را متحول کند.

اظهار نظر مستقیم وای هی لی، مدیر بخش لوازم الکترونیکی سامسونگ درباره اینکه برند سامسونگ 60 میلیارد دلاری شد:

“خیلی خوشحالیم که تلاش‌های مداوم ما برای معرفی نوآوری‌های معنادار در راستای کمک به بهتر کردن زندگی کاربران اکنون نتیجه داده است. ما برای تقویت هرچه بیشتر برند خود با تمرکز روی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، به کمک به کاربران برای انجام کارهای ناممکن ادامه خواهیم داد تا بتوانیم تجربه‌ای جدید از دستگاه‌های متصل را برای کاربران خود فراهم کنیم.”

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ در خدمت تمام کاربران است تا با ارائه امکانات و تسهیلاتی متنوع و کاربردی به آنها کمک کند تا سرویس هایی امن و مطمئن دریافت کنند. این نمایندگی که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات سامسونگ به صورت تخصصی و حرفه ای خدمات رسانی می کند. تمام خدمات و سرویس های این نمایندگی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. در نمایندگی مجاز سامسونگ تجربه یک خرید مطمئن و متمایز و بهره مندی از خدمات پس از فروش متمایز تر و مطمئن تر را خواهید داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

[/vc_column_text][us_carousel columns=”3″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

امتیاز شما به این نوشته