نمایندگی سامسونگ در اهواز

قابل توجه عزیزانی که در اهواز سکونت دارند ، نمایندگی سامسونگ در دو بخش فروش و تعمیرات آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد. چنانچه اطلاع دارید، سامسونگ در سطح شهر اهواز نمایندگی رسمی ندارد و نمایندگی این شرکت در تهران می‌باشد. اما جهت رفاه حال شما، نمایندگی سامسونگ اقدام به طراحی مسیرهای جایگزینی نموده تا شما با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان ممکن بتوانید چه در رابطه با خرید محصولات سامسونگ و چه در زمینه تعمیرات دستگاه‌های سامسونگ، از خدمات نمایندگی سامسونگ بهره مند شوید. این موضوع سبب می‌شود شما از مراجعه به مراکز غیرمجاز و سپردن دستگاه‌های خود به آنها اجتناب کنید و با تضمین کیفیت ازسوی نمایندگی سامسونگ در اهواز، با اطمینان خاطر دستگاه‌های خود را تعمیر کنید.

نمایندگی سامسونگ در اهواز

نمایندگی سامسونگ در اهواز کجاست؟

آنچنان که گفتیم، نمایندگی سامسونگ در اهواز شعبه ندارد اما از راه‌هایی می‌توان به خدمات نمایندگی سامسونگ در اهواز دسترسی پیدا کرد. اهوازی‌های عزیز لازم است بر اساس دستورالعمل درج شده در این وبسایت، دستگاه مورد نظر خود را به نمایندگی سامسونگ در تهران ارسال کرده و آن را جهت تعمیر تحویل کارشناسان دهند. شایان ذکر است که، کلیه خدمات مرتبط با تعویض قطعات سامسونگ و یا تعمیر آنها در این مرکز با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات صورت می‌گیرد تا مشتریان ما پس از تعمیر دستگاه مجدداً با همان مشکل روبرو نشوند.

چگونگی ارسال دستگاه به نمایندگی سامسونگ در اهواز

اگر در خصوص هریک از محصولات سامسونگ مانند پرینتر، تلویزیون، یخچال سامسونگ، گوشی، تبلت و دیگر محصولات این شرکت با مشکلی مواجه شدید و نیاز به تعمیر دستگاه داشتید کافی است با نمایندگی سامسونگ در تهران تماس بگیرید. کارشناسان ما در این مرکز قبل از ارسال کالا، توصیه‌های لازم را به عمل آورده تا در صورت نیاز، شما بتوانید کالا را ارسال کنید. تیم نمایندگی سامسونگ در اهواز، مراحل ارسال دستگاه را جهت تعمیر در زیر قرار داده تا به صورت غیرحضوری از خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اهواز بهره مند شوید.

1- ابتدا قطعه و یا دستگاه را بدون لوازم جانبی آن بسته بندی کنید.

2- در یک برگه مشکلات ایجاد شده در قطعه و همچنین تعمیرات و سرویس‌های قبلی را بنویسید و آن را همراه دستگاه ارسال کنید.

3- بر روی بسته، آدرس، شماره تماس و کدپستی ده رقمی دقیق خود را بنویسید.

4- قطعه یا دستگاه را به نمایندگی سامسونگ در اهواز ارسال کنید.

5- ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی سامسونگ در شهرستان‌ها (نگهداری شماره‌ رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی سامسونگ

نمایندگی مرکزی سامسونگ پس از دریافت کالای شما از نمایندگی سامسونگ در اهواز، با توجه به یادداشت‌های شما درباره ایرادهای قطعه و یا دستگاه، روند عیب یابی و تعمیر محصول را آغاز خواهد کرد. این فرآیند به صورت زیر می‌باشد:

1- پس از دریافت کالا، کارشناسان روند عیب یابی آن را آغاز می‌کنند.

2- کارشناسان زمانی که عیب دستگاه را پیدا کردند، با مشتری تماس گرفته و مشکل به وجود آمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی را به اطلاع وی می‌رسانند.

3- اگر مشتری رضایت داشته باشد آنگاه روند تعمیرات آغاز می‌شود.

4- در فرآیند تعمیر، اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به مشتری اعلام می‌شود.

5- پس از آنکه قطعه یا دستگاه تعمیر شد، توسط کارشناس ارشد مرکز تعمیرات سامسونگ تست شده و توسط کادر فنی تأیید می‌شود.

6- اگر تعمیر دستگاه شما به پایان برسد آنگاه شماره حساب و یا شماره کارت برای شما ارسال می‌شود. در این مرحله هزینه تعمیر پس از اطمینان ازسلامت دستگاه توسط شما واریز می‌شود.

7- در نهایت دستگاه به صورت سالم و کامل به آدرس مشتری ارسال می‌شود.

مطالب مرتبط

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+