اشتراک گذاری

نمایندگی سامسونگ در تبریز

اگر از کاربران لپ تاپ ها، تبلت ها، موبایل ها و … سامسونگ هستید و به دلیل بروز اشکال در دستگاه مورد استفاده در جستجوی نمایندگی سامسونگ در تبریز هستید بهتر است از این مسئله اطلاع داشته باشید که کمپانی سامسونگ درغالب شهرهای کشور ما نمایندگی رسمی ندارد. اگر چه مراکز متعددی تحت عنوان نمایندگی سامسونگ در تبریز مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند اما واقعیت آن است که بسیاری از این مراکز، نمایندگی رسمی سامسونگ در تبریز نیستند.

توصیه ما به شما آن است که در جایگاه یک کاربر کاملا هوشمندانه عمل کرده و از مراجعه به این مراکز خودداری نمایید. (در صورت مراجعه به این مراکز توقع خود برای دریافت خدمات استاندارد و یاکیفیت را کنار گذاشته و انتظار بروز مجدد هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در دستگاه خود را داشته باشید). با این شرایط، یعنی نبود نمایندگی سامسونگ در تبریز، چاره کار برای کاربرانی که در پی مرکزی مجاز و استاندارد جهت دریافت خدمات هستند، چیست؟

نمایندگی سامسونگ در تبریز

آیا نمایندگی سامسونگ در تبریز وجود دارد؟

همانگونه که پیش از این ذکر شد، متأسفانه کمپانی سامسونگ در غالب شهرهای کشور ما نمایندگی رسمی ندارد. از همین رو به کاربران عزیز ساکن در شهر تبریز توصیه می‌شود که جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات سامسونگ، روش‌های دیگری را امتحان کنند. یکی از امن‌ترین درگاه‌های موجود جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر سامسونگ، تماس با نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران و ارسال کالا به این نمایندگی، بر اساس دستورالعمل عنوان شده از سوی کارشناسان این مرکز است.

کلیه کاربران ساکن در شهر تبریز می‌توانند بر اساس دستورالعمل درج شده در این وبسایت دستگاه مورد نظر خود را به نمایندگی سامسونگ در تهران ارسال کرده و آن را تعمیر کنند. نمایندگی سامسونگ در تهران، شعب متعددی را جهت ارائه خدمات به کاربران عزیز ساکن در شهرستان ها راه اندازی کرده است تا بدین واسطه نقصان نبود نمایندگی سامسونگ در تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و سایر شهرهای کشورمان را برطرف کند.

برای ارسال دستگاه به نمایندگی سامسونگ در تبریز چه باید کرد؟

اگر موبایل، تبلت، پرینتر، لپ تاپ و .. شما دچار خرابی شده و نیازمند تعمیر است، می‌توانید بر اساس دستورالعمل درج شده در بخش زیر آن را به شعبه ما در تهران با عنوان «نمایندگی سامسونگ در تبریز» ارسال نمایید. توصیه می‌شود پیش از اقدام به این کار با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم در این باره را کسب نمایید. اما روند ارسال کالا به نمایندگی سامسونگ در تبریز عبارت است از:

  • بسته بندی قطعه و یا دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در قطعه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی قطعه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال قطعه به نمایندگی سامسونگ در تبریز
  • ارسال شماره رسید (شماره ی پیگیری) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها (نگهداری شماره‌ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد مرکز تعمیرات سامسونگ پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل

خیالی آسوده با خدمات همه جانبه نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و فروش محصولات این برند به متقاضیان است. در این مرکز تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، فروش، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات تمامی تولیدات سامسونگ ارائه می‌گردد. خدمات ارائه شده در نمایندگی Samsung منحصر به محصولی خاص نیست و کلیه تولیدات سامسونگ اعم از تجهیزات چاپ، لوازم خانگی و دستگاه‌های هوشمند را شامل میگردد. فروش و تعمیر یخچال، تلویزیون، لباسشویی و سایر لوازم خانگی سامسونگ (اعم از اسپیلت، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و …)، تعمیر و فروش تجهیزات چاپ سامسونگ (اعم از دستگاه کپی، فکس، پرینتر و …)،

تعمیر و فروش دستگاه‌های هوشمند (اعم از تعمیر لپ تاپ، تعمیر موبایل، تبلت و …) برخی از سرویس‌های ارائه شده در این مرکز است. در حوزه تعمیر محصولات سامسونگ، سرویس آندسته از دستگاه‌هایی که امکان جابجایی آنها وجود ندارد (نظیر یخچال، اسپلیت، دستگاه کپی و ….)، به صورت سرویس و تعمیر در محل ارائه می‌گردد. سرویس‌های ارائه شده با این روش نیاز به ثبت درخواست تلفنی توسط کاربر دارند. جهت آسودگی خیال و اطمینان خاطر مراجعان گرامی کلیه سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی سامسونگ مشمول گارانتی و ضمانت است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *