اشتراک گذاری

اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ

اتصال موبایل به تلویزیون یکی از مواردی است که کاربران بسیاری نیاز به انجام دادن آن در شرایط مختلف دارند. گاهی کاربران ترجیح می دهند تصاویر و فیلم های مورد نظرشان را در صفحه ای بزرگ تر از صفحه موبایل تماشا کنند. در این شرایط لازم است که کاربران با روش های اتصال گوشی خود به تلویزیون آشنایی داشته باشند تا بتوانند تصاویر را در صفحه مورد نظرشان تماشا کنند.

روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که با توجه به ویژگی ها و قابلیت های گوشی و تلویزیون خود، می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و اجرا نمایید. روش های موجود ساده هستند و انجام دادن آنها نیاز به مهارت ویژه ای ندارد، اما اگر با مشکل یا ابهامی مواجه شدید، می توانید از متخصصین تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نمایندگی سامسونگ کمک بگیرید. روش هایی که در این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم، مربوط به سیستم عامل اندروید می باشد. برای آشنایی با کاربردی ترین روش های اتصال موبایل به تلویزیون ، از شما دعوت می کنیم به ادامه مقاله توجه نمایید.

اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ

روش های اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ

کاربردی ترین روش های موجود برای اتصال موبایل به تلویزیون عبارتند از:

استفاده از کابل HDMI

بیشتر تلویزیون های سامسونگ به ویژه تولیدات چند سال اخیر، به پورت HDMI مجهز شده اند. این پورت بییشتر برای اتصال محصولات جانبی همچون موبایل، تبلت و کامپیوتر به دستگاه کاربرد دارد و فرایند اتصال این دیوایس ها به تلویزیون را بسیار راحت تر می کند.

این پورت صدا و تصویر را به صورت هم زمان منتقل می کند و دردسرهای کاربران را کاهش می دهد. اگر گوشی اندرویدی که قصد اتصال آن به تلویزیون را دارید از این پورت برخوردار باشید، به راحتی می توانید با استفاده از یک پورت HDMI آن را به تلویزیون سامسونگ خود متصل نمایید. کابل HDMI قیمت مناسبی دارد و به سادگی می توانید آن را از فروشگاه های لوازم الکترونیک خریداری نمایید.

استفاده از کابل microUSMHL

یکی دیگر از روش های اتصال موبایل به تلویزیون که می تواند جایگزین مناسبی برای روش قبلی باشد، استفاده از پورت microUSMHL است. با استفاده از این کابل می توانید ضمن اتصال موبایل مورد نظر خود به تلویزیون سامسونگ، محتوای اندروید را روی تلویزیون مشاهده نمایند. خوشبختانه این کابل نیز از محتوای صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این کابل به یک کابل رابط یا دانگل نیاز دارید تا سیگنال ها را از موبایل شما دریافت کرده و آنها را به سیگنال های سازگار با HDMI تبدیل نماید.

استفاده از کابل microUSMHL

اتصال بی سیم یا وایرلس

برخی از مدل های تلویزیون سامسونگ ، فاقد پورت های ذکر شده هستند و از طریق روش های معرفی شده نمی توان موبایل را به آنها متصل کرد. در این صورت شما می توانید از روش بی سیم یا وایرلس برای اتصال موبایل به تلویزیون استفاده کنید. اغلب تلویزیون های هوشمند سامسونگ به میراکست مجهز هستند و شما بدون هیچ سخت افزاری و با فرمت H.264 می توانید با بالاترین کیفیت ممکن تصاویر و ویدیو ها را مشاهده نمایید.

همچنین کلیه گوشی های اندرویدی با نسخه ۴٫۲ و بالاتر اندروید از میراکست پشتیبانی می کنند. با استفاده از این برنامه انتقال دهنده صورت و تصویری، می توانید بدون نیاز به هیچ گونه کابل یا اتصال خاصی، گوشی خود را به تلویزیون متصل نموده و محتوای مورد نظرتان را در تلویزیون سامسونگ خود مشاهده نمایید.

مناسب ترین روش اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

در بخش های قبلی شما را با سه روش اتصال موبایل به تلویزیون آشنا کردیم. در این بخش قصد داریم از میان روش های معرفی شده، بهترین روش را به شما معرفی کنیم. در روش هایی که نیاز به استفاده از کابل دارند، شما نیاز به پرداخت هزینه بالایی ندارید و می توانید به راحتی تجهیزات مورد نظر را تهیه و استفاده نمایید. اما این روش چندان هم بی عیب و نقص نیست. یکی از مهم ترین مشکلات این روش ها این است که هم تلویزیون و هم گوشی مورد نظر باید از پورت های ذکر شده برخوردار باشند.

همچنین گوشی باید در حین پخش محتوا دائما روشن باشد؛ بدیهی است که این مساله باعث مصرف غیرطبیعی باتری و آسیب به دستگاه خواهد شد. روش استریم کردن و استفاده از میراکست را می توان بهترین روش اتصال موبایل به تلویزیون به شمار آورد. در این روش محدودیت های کم تری وجود دارد و نیاز به کابل و پورت خاصی نیست. تنها مشکل این روش این است که پر هزینه تر از سایر روش ها است و تنها با تلویزیون های استریمینگ می توان آن را عملی نمود.

فیلم آموزش وصل کردن موبایل به تلویزیون سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ، انواع خدمات مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را به کاربران محترم ارائه می دهد. موفقیت این مرکز در کسب رضایت کاربران، به واسطه تلاش مثال زدنی کارکنانش به دست آمده است. همکاران ما در این نمایندگی تلاش می کنند با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازند.

فروش جدیدترین مدل های لوازم خانگی، تلویزیون، موبایل و تبلت، کامپیوتر، و… سامسونگ به صورت اورجینال، تعمیرات تخصصی محصولات و نیز خدمات پس از فروش، به عنوان اصلی ترین فعالیت های نمایندگی مجاز سامسونگ به شمار می روند. همچنین این مرکز اقدامات تخصصی در زمینه رفع مشکلات محصولات سامسونگ را در واحدهایی مجزا انجام می دهد. این واحدها، به سبب برخورداری از ابزار و دستگاه های پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن متخصصین زبده، خدمات بسیار با کیفیتی را در زمینه تعمیرات سامسونگ به کاربران ارائه می نمایند.

امتیاز شما به این نوشته