تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ

لولای لپ تاپ سامسونگ از آن دست قطعاتی که به دلیل پر کاربرد بودن و در معرض ضربه بودنشان، احتمال بروز خرابی و اشکال در آن ها بسیار است. در صورت وارد شدن ضربه به لپ تاپ سامسونگ، لولای این دستگاه، صفحه نمایش و کیبورد آن، بخش هایی هستند که احتمال شکستگی و آسیب در آنها بالاست. بنابراین جهت پیشگیری از بروز اشکال در آنها، بهتر است نهایت احتیاط در زمان جابجایی و حمل را داشته باشید. در صورت بروز اشکال در لولای لپ تاپ می توانید خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ را با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ دریافت نمایید.

سرویس های مرتبط با تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با لپ تاپ سامسونگ است که دارندگان این دستگاه می توانند با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ Samsung از آن بهره مند گردند. در صورتی که لولای لپ تاپ شما نیز به هر دلیل –تحمل فشار بالا، افتادن شی سنگین و … – دچار خرابی و شکستگی شده است، می توانید با حضور در پارت تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. اخذ هزینه خدمات ارائه شده در ارتباط با تعمیر لولای لپ تاپ همچون سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه، بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران صورت می پذیرد.

تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ

تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ

از آنجا که جنس لولای لپ تاپ ها، ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست. بعلاوه استفاده از روش جوشکاری جهت تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به این سرویس به مرکز تعمیرات سامسونگ مراجعه نمایید.

تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ در مرکز تعمیرات سامسونگ با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیر سامسونگ به دلیل تسلط بر ساختار این محصول می توانند خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ را با صرف مدت زمانی اندک به انجام رسانند. 

به یاد داشته باشید که اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و قطعات اورجینال شرکتی انجام می پذیرد.

تعمیر شکستگی لولای لپ تاپ سامسونگ

متأسفانه در غالب موارد به ویژه اگر میزان شکستگی بالا باشد امکان ترمیم لولای شکسته وجود ندارد و باید لولای شکسته با نمونه سالم و دقیقاً از همان مدل لپ‌تاپ تعویض گردد. توجه داشته باشید که در این زمینه تبلیغاتی از سوی برخی موسسات سودجو مبنی بر ترمیم و جوشکاری لولاهای شکسته لپ ‌تاپ سامسونگ انجام می‌پذیرد که به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و انجام چنین عملیاتی بر روی لولاهای شکسته تنها کاربر را متحمل هزینه‌های دوچندان در آینده‌ای نه چندان دور خواهد ساخت که علل این پیشامد نیز کاملا روشن و واضح است: نخست آنکه فشار زیادی روی این قطعه وارد می‌گردد و اگر از حالت یک پارچه خارج شود بسیار ضعیف و آسیب پذیر می‌گردد.

دوم اینکه در لولاهای لپ ‌تاپ ‌ها از فلزات و آلیاژهای مختلف و گاه ویژه‌ای استفاده شده که چنین ساختاری در زمان جوشکاری رعایت نمی‌گردد و به همین دلیل مکان جوش‌خوردگی پایدار نخواهد بود. در نتیجه می‌توان گفت در چنین مواردی، تنها راه حل ممکن استفاده از قطعه جدید و استاندارد است تا دوباره دستگاه شما مثل روز اول قابل حمل‌ و ‌نقل باشد. در صورتی که نمی‌توانید میزان شکستگی لولای لپ‌تاپ سامسونگ ‌را تشخیص دهید، کنجکاوی‌های خود را کنار گذاشته و جهت بهره‌مندی از تخصص کارشناسان این حوزه به مرکز تعمیر لولای لپ‌ تاپ سامسونگ مراجعه نمایید. کارشناسان ما در پارت تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ، اشکال پیش آمده در لولاها و اتصالات این دستگاه را بررسی کرده و با تعیین سطح خرابی پیش آمده در آن اقدام به تعمیر و یا تعویض این بخش از لپ تاپ می نمایند.

خدمات تخصصی تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ

  • ترمیم و رفع شکستگی لولای لپ تاپ سامسونگ
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب لپ تاپ سامسونگ و قاب تبلت سامسونگ و تمامی قاب های پلاستیکی
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی سامسونگ و تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر قاب لپ تاپ سامسونگ  کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولا لپ تاپ سامسونگ ( انواع لپ تاپ ال جی به صورت تاشو و گردشی )
  • تعویض قاب انواع لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض لولای انواع لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در این مرکز منحصر به سرویس خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را شامل می گردد. دارندگان این دستگاه می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیر لپ تاپ Samsung مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ را دریافت نمایند.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و بازیابی اطلاعات به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد. شایان ذکر است مدیریت این مجموعه به دلیل اطمینان از تعهد و تخصص کارشناسان فعال در این مجموعه تمامی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد – توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید. با توجه به پیشروی های مداوم این کمپانی و حضور طرفداران بیشمار و پروپاقرص محصولات سامسونگ در درون کشور، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در ایران تمامی توان خویش را به کار بسته اند تا ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشند. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

جهت مطالعه اخبار و خواندنی های سامسونگ به بخش ذیل مراجعه نمایید.