تعمیرات LCD و LED لپ تاپ سامسونگ

تعمیر LCD و LED لپ تاپ سامسونگ از دیگر خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که در پارت تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ انجام می پذیرد. نیاز به تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ عمدتاً ناشی از آسیب دیدگی و شکستگی بخش هایی از این دستگاه است. بنابراین بهتر است شما کاربران گرامی پیش از هر چیز احتیاط های لازم را در زمان جابجایی و یا در حین کار با این دستگاه رعایت نمایید.

در هر حال اگر به هر دلیل صفحه نمایش لپ تاپ شما در حال حاضر دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به مرکز تعمیر ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ سامسونگ مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ سامسونگ در گام نخست اقدام به بررسی دستگاه جهت تشخیص علت خرابی و اشکال پیش آمده می نمایند و در مرحله بعد بسته به نوع ایراد اقدام به تعویض و یا تعمیر LCD و LED لپ تاپ سامسونگ می کنند. عموماً تشخیص اینکه در تعمیر لپ تاپ سامسونگ با صفحه نمایش معیوب نیاز به تعویض کامل قطعه یا تعمیر جزیی وجود دارد، با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد.

تعمیرات LCD و LED لپ تاپ سامسونگ

عیب یابی و تعمیر LCD و LED لپ تاپ سامسونگ

عموماً تشخیص اینکه صفحه نمایش لپ تاپ نیاز به تعویض کامل یا تعمیر جزیی دارد با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد. برای این کار می توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپتاپ متصل کرد. اگر لپتاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین باید صفحه نمایش را با صفحه نمایش جدید دیگری جایگزین کرد. اگر صفحه نمایش لپ تاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در LCD یا LED لپتاپ مشاهده شد ممکن است اینورتر لپتاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است.

اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود احتمالا مشکل مربوط به مادربرد ‌باشد. اشکالات و سرویس های مربوط به مادربرد می بایست توسط متخصصان و تعمیرکاران این حوزه  انجام شود و تا زمانی که مشکل رفع نشود صفحه نمایش کار نمی‌کند. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه در مرکز تعمیر LCD و LED لپ تاپ سامسونگ قابل دریافت است.

تفاوت صفحه نمایش ال ای دی و ال سی دی لپ تاپ

عمده تفاوت موجود میان صفحه نمایش LED و LCD لپ تاپ مربوط به نوع تکنولوژی بکار رفته در آنها جهت تولید روشنایی است. LED همان تکنولوژی LCD است با این تفاوت که در LED به جای استفاده از لامپ های فلورسنت از لامپ های LED که عمر بیشتری دارند استفاده شده است. مانیتور های ال ای دی عمر مفید بیشتری دارند. این امر به دلیل استفاده از لامپ های LED است که کارایی و عمر بالاتری دارند. در سیستم های لپ تاپ برای برقراری ارتباط بین برد لپ تاپ و LCD لپ تاپ علاوه بر فلت از یک قطعه ی دیگر به نام هایولتاژ استفاده میشد اما LED ها دارای برد های کوچکی به نام مش می باشند.

این بردهای کوچک که بر روی خود LED است کار هایولتاژ را انجام می دهند. به طور کلی مانیتورهای ال ای دی زاویه ی دید و کانتراست بهتری دارند. تصاویر به نمایش در آمده در صفحه نمایش ال ای دی از تمام جهات، -یعنی از بالا، پایین، چپ و راست-  بهتر از صفحه ال سی دی است.

به دلیل کانتراست بهتر صفحه نمایش LED، تفاوت تاریک ترین جای تصویر با روشن ترین جای تصویر در این صفحه نمایش زیادتر است. این امر سبب شده تا رنگ ها – به ویژه رنگ های سفید و مشکی – واقعی تر شوند. در هر حال لپ تاپ شما برخوردار از هر هر صفحه نمایشی که باشد، در صورت بروز اشکال، می توان به مرکز تعمیر ال سی دی و ال  لپ تاپ سامسونگ مراجعه کرده و ایرادت بوجود آمده در آن را مرتفع کرد.

نشانه های خرابی در صفحه نمایش لپ تاپ

  • سوختگی پیکسل
  • روشن شدن لامپ و نداشتن data
  • ایجاد خطوط سیاه
  • شکستگی کامل نداشتن نور
  • و…
به یاد داشته باشید یک از دلایل روشن نشدن لپ تاپ، همین خرابی صفحه نمایش است. درواقع ممکن است مشکلی در قطعات داخلی وجود نداشته باشد، اما چون صفحه سیاه شده است، تصور می کنیم، لپ تاپ روشن نمی شود. 
تفاوت صفحه نمایش ال ای دی و ال سی دی لپ تاپ

خدمات واحد تعمیر LCD و LED لپ تاپ سامسونگ

نیاز به تعویض و تعمیر LCD و LED لپ تاپ سامسونگ عمدتاً ناشی از آسیب دیدگی و شکستگی بخش هایی از آن است بنابراین بهتر است پیش از هر چیز احتیاط های لازم در زمان جابجایی و کار با این دستگاه رعایت شود. اما گاه در اثر برخی رویدادهای پیش بینی ناپذیر و یا بی احتیاطی های کاربران، LCD و LED لپ تاپ سامسونگ ، ضربه دیده و بخش اعظم آن از کار می افتد. از آنجایی که تصویر در لپ تاپ، بخش رابط میان کاربر و دستگاه است، در صورت خرابی ال سی دی لپ تاپ، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و می بایست در اسرع وقت تعمیر گردد.

خوشبختانه در مواقعی که کریستال صفحه نمایش دچار شکستگی شده باشد امکان تعویض و تعمیر LCD و LED لپ تاپ سامسونگ وجود دارد و دستگاه می تواند پس از تعمیر به حالت اولیه بازگردد. اگر لپ تاپ شما نیز چنین وضعیتی دارد، می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات LCD و LED لپ تاپ سامسونگ، مراجعه کرده و صفحه نمایش دستگاه خویش را تعویض نمایید.

دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ

  • تعمیر نداشتن نور در LED و LCD لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر سیاه شدن صفحه بعد از حدود نیم ساعت کار کردن LED و LCD لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر LCD و LED شکسته لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات تخصصی LCD و LED شکسته لپ تاپ سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در LED و LCD لپ تاپ سامسونگ
  • رفع عیب خراب بودن تصویر LED و LCD لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و عیب یابی برفک  LED و LCD لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و عیب یابی نداشتن تصویر در LED و LCD لپ تاپ سامسونگ
خدمات نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد – توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید. کارشناسان نمایندگی سامسونگ در ایران تمام توان خویش را به کار بسته اند تا ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند به ویژه در حوزه تعمیر LCD و LED لپ تاپ سامسونگ باشند.

کاربران گرامی محصولات سامسونگ می توانند با حضور در نمایندگی سامسونگ و مراجعه به پارت تخصصی دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ در ایران فروش، آموزش تعمیرات و تعمیرات گوشی سامسونگ، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور سامسونگ و… است. واحدهایتعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.