اشتراک گذاری

سرویس در محل پرینتر سامسونگ

برخی از کاربران ترجیح می دهند تا خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی پرینتر مورد استفاده‌شان را در محل دریافت نمایند. منظور از دریافت خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر در محل، آن است که کارشناسان تعمیر، خود در محل ذکر شده از سوی صاحب دستگاه، حاضر شوند و سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی پرینتر را بر روی آن اِعمال نمایند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس پرینترهای سامسونگ، در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست.

خدمات ارائه شده در سرویس در محل پرینتر سامسونگ، به مورد خاصی منحصر نمی گردد و تمامی عملیات تخصصی و عمومی تعمیر و سرویس  پرینتر را شامل می گردد. بنابراین دارندگان و کاربران تمامی پرینترهای سامسونگ می توانند با بروز هر گونه اشکال و ایراد در این دستگاه، با نمایندگی سامسونگ، واحد سرویس در محل پرینتر سامسونگ تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر پرینتر را ثبت نمایند.

ثبت درخواست سرویس در محل پرینتر سامسونگ

جهت استفاده از سرویس در محل پرینتر سامسونگ می‌بایست از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت این مرکز با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود –مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر پرینتر- را ثبت نمایید. توصیه می شود در زمان تماس، نوع اشکالات پیش آمده در پرینتر سامسونگ، دلیل خرابی پیش آمده (دستکاری، خرابی قطعه و …) و در نهایت مدت زمان استفاده از دستگاه را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

کارشناسان اعزامی از سوی نمایندگی رسمی Samsung، علاوه بر آرشیوی جامع از ابزارآلات تعمیر، آرشیوی کامل نیز از قطعات جانبی پرینتر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض هر یک از قطعات دستگاه اقدام نمایند. این امر –یعنی به همراه داشتن آرشیوی از قطعات- به منظور صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند تعمیر و سرویس در محل پرینتر سامسونگ صورت گرفته است.

مزایای سرویس در محل پرینتر سامسونگ

سرویس در محل پرینتر سامسونگ در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان، به لیست سرویس‌های این شرکت، افزوده شده است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مجاز و مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. با بهره‌مندی از سیستم سرویس در محل پرینتر Samsung نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نیست و تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری پرینتر سامسونگ، در محل مورد نظر انجام خواهد شد. تعمیرکاران اعزامی جهت سرویس در محل پرینتر سامسونگ، محدودیتی در زمینه تعمیر ندارند و قادر به رفع، تعمیر و ترمیم هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در پرینترهای سامسونگ می‌باشند.

تعمیرات پرینتر سامسونگ

تعمیر و تعویض قطعات پرینتر سامسونگ در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر سامسونگ تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. در موارد عادی و غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیرات پرینتر به شما ارائه خواهند داد تا نیازی به حمل دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه نباشد و اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد.

در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می توانید دستگاه خود را به واحد تعمیر و تعویض قطعات پرینتر سامسونگ تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه -به دلیل ابعاد بالای دستگاه، ضیق وقت و… – را ندارید می توانید از روش سرویس در محل پرینتر سامسونگ استفاده نمایید. در هر حال، کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ ضمن رفع کلیه ایرادات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه، به دلیل اِعمال برخی گردگیری ها و تنظیمات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه را بازخواهند یافت و به دستگاه شما عمر دوباره خواهند بخشید.

خدمات سرویس در محل پرینتر سامسونگ

  • رفع اشکالات تخصصی پرینترهای سامسونگ (خرابی کاغذ کش و ….)
  • تعمیرات پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ در محل
  • تعمیر درام پرینتر سامسونگ توسط کارشناسان سرویس در محل پرینتر سامسونگ
  • تعویض و تعمیر کارتریج پرینتر سامسونگ در محل
  • شارژ تونر و کارتریج پرینتر سامسونگ در محل
  • حمل و انتقال دستگاه به تعمیرگاه در صورت نیاز
  • تعویض قطعات پرینتر سامسونگ در صورت نیاز
  • انجام کلیه سرویس ها و گردگیری های دوره ای پرینتر سامسونگ در محل
  • ارائه کلیه خدمات و تعمیرات پرینتر سامسونگ در محل
  • ارائه سرویس های مرتبط با نصب و راه‌اندازی پرینتر سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تهران ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با فروش و تعمیر کلیه محصولات سامسونگ به مراجعان محترم است. متقاضیان این دو سرویس می توانند پس از مراجعه به نمایندگی سامسونگ در تهران و حضور در پارت تخصصی مربوطه، سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. نمایندگیSamsung  در تهران با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کمپانی سامسونگ فراهم گشته است. نمایندگی سامسونگ در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های سامسونگ و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش و تعمیر کلیه محصولات سامسونگ است.

تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. با توجه به تنوع و گوناگونی موجود در محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، در پارت های ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات سامسونگ نیز این تنوع و گوناگونی مشاهده می شود.

به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه و به دست کارشناسان همان حوزه  ارائه می گردد. شایان ذکر است خدمات مرتبط با برخی از محصولات نظیر پرینتر به صورت سرویس در محل پرینتر سامسونگ نیز قابل دریافت است.  شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با  واحد تعمیرات سامسونگ و خدمات ارائه شده در ان به بخش زیر مراجعه نمایید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *