اشتراک گذاری

نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ

توصیه آن است که نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ صرفاً توسط کارشناسان نصب و تعمیر سامسونگ انجام پذیرد. توجه به این اصل سبب می‌گردد تا استانداردهای نصب ماشین ظرفشویی به درستی رعایت شده و خللی در عملکرد دستگاه ایجاد نشود. متاسفانه گاه مشاهده شده که هموطنان گرامی با سلیقۀ شخصی و بی‌هیچ دانشی به صورت خودسرانه اقدام به انتخاب و نصب ظرفشویی می‌نمایند که این امر به هیچ عنوان اصولی و پذیرفته شده نیست. حتی اگر در زمینه نصب این دستگاه تخصص دارید، کارشناسان امر توصیه می‌کنند از دانش متخصصان این حوزه جهت یک انتخاب درست بهره‌مند گردید.

نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ

ثبت درخواست نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ

 در صورتی که شما کاربر گرامی نیز در طول روزهای اخیر یکی از دستگاه‌های ظرفشویی سامسونگ را خریداری کرده و در حال حاضر قصد نصب این دستگاه دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان واحد نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر و نصب ماشین ظرفشویی را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست شما و انجام هماهنگی‌های بایسته، کارشناس نصب در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت راه‌اندازی و نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ را آغاز می‌کند.

نکات مهم در نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ

آموزش نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ که در بخش زیر ارائه می‌گردد، مشتمل بر مطالب و دستورالعمل‌های کلی است؛ از همین رو پیاده‌سازی آن ممکن است برای تمامی ماشین‌های ظرفشویی ممکن نباشد. توصیه آن است که نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ توسط کارشناسان حوزه تعمیر و نصب ظرفشویی انجام شود تا استاندارهای این کار نظیر درستی ارتفاع خروجی آب، درستی اتصال برق ماشین به دوشاخه و در نهایت نصب ماشین در شیب مناسب به درستی رعایت کرد.

رعایت اصول کلی نصب ماشین ظرفشویی

برخی از اصول کلی‌ موجود که در نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ می‌بایست مدنظر قرار گیرد عبارتند از: در نظر داشتن ۵۰ تا ۹۰ سانتی متر ارتفاع خروجی آب برای اتصال به ماشین ظرفشویی (جهت سهولت خروج آب از ماشین ظرفشویی)، استفاده از پریز مجزا برای متصل شدن دوشاخه و اتصال برق، تراز بودن مناسب ماشین و داشتن شیب مناسب.

اطمینان از مناسب بودن نصب ظرفشویی

جهت اطمینان از این مسئله که نصب ماشین ظرفشویی به درستی انجام شده است، می‌توان از یک برنامه ساده شستشو با مدت زمان کم استفاده کرد. باید توجه داشت که ماشین ظرفشویی به درستی در جای خود تراز گردد تا در حین کار کمترین لرزش را داشته باشد. در دفترچه های راهنمای نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ نیز نکات و دستورالعمل‌های مناسبی قرار داده شده است که می تواند کمک مناسبی برای استفاده بهتر و مناسب‌تر از ماشین باشد.

نصب لوله تخلیه در ماشین ظرفشویی سامسونگ 

توصیه آن است که بلندی لوله تخلیه بکاررفته در نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ به اندازه ۶۰ تا ۹۰ سانتی متر باشد. برای اطمینان از ثبات لوله تخلیه می‌توان از پلاستیک هدایت شیلنگ استفاده کرد و تنها ۱۵۰ میلیمتر از شیلنگ را داخل لوله فرو کرد. برای جلوگیری از حرکت لوله تخلیه، می‌بایست پلاستیک هادی لوله تخلیه را به دیوار محکم کرده و لوله تخلیه را نیز داخل پایه تخلیه کاملا محکم کرد. پس از اتصال، اتصالات تخلیه را برای اطمینان از نشت نکردن، در نخستین شستشو تحت نظر بگیرید.

برای اطمینان از حداقل سازی لرزش و بار نا متعادل، ماشین لباسشویی شما باید با استفاده از قفل پایه‌ها در محل نهایی ثابت و تراز گردد. نخست ماشین لباسشویی را در صورت نیاز با بالا یا پایین بردن پایه ها تراز کرده و پس از اینکه ثابت و تراز شد قفل پایه‌ها را با استفاده از آچار محکم کنید. این کار کمک می‌کند تا نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ استحکام لازم را به همراه داشته باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر لوازم خانگی، تعمیر ظرفشویی سامسونگ است که توسط تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان در نمایندگی سامسونگ ارائه می گردد. متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در این مرکز، و یا با یک تماس تلفنی، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ را دریافت نمایند. در مرکز تعمیر ظرفشویی Samsung نه تنها عیوب ایجاد شده در ظرفشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد و ظرفشویی های تعمیر شده، بدل به دستگاهی نو و بی عیب و نقص می گردند.

مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات سامسونگ – از جمله راه‌اندازی و نصب ماشین ظرفشویی سامسونگ – را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

سرویس و تعمیر محصولات سامسونگ در این مرکز محدود به محصولی خاص نیست و تمامی لوازم خانگی و الکترونیکی این برند اعم از یخچال، لباسشویی، کولر گازی، تلویزیون سامسونگ و … را شامل می‌گردد. کارشناسان مرکز لوازم خانگی سامسونگ با تمرکز بر محصولات این برند خوش‌نام و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار این دستگاه‌ها یافته‌اند به گونه‌ای که عیب‌‌یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی  تعمیرات سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Samsung منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند –اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد. وجه اشتراک کلیه پارت‌های ارائه دهنده خدمات در نمایندگی سامسونگ همکاری با خبره‌ترین کارشناسان و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *