اشتراک گذاری

چرا کولرگازی بوی بد می‌دهد؟

یکی از اشکالات نه چندان شایعِ دیده شده در کولرهای گازی، پخش بوی بد توسط این دستگاه‌هاست. وجود چنین اشکالی -یعنی تولید بوی بد وانتشار آن در هوا- افزایش خطر ابتلا به آلرژی و افزایش میزان باکتری‌های هوا را در پی خواهد داشت؛ از این رو علت این اتفاق، می‌بایست در اسرع وقت، شناسایی شده و برطرف گردد. به طور کلی دلیل بوی بد کولرگازی را هم می‌توان در فضایی جستجویی کرد که کولر در آن مشغول به کار است و هم می‌توان در جایی میان ساختار و قطعات خود کولرگازی در پی آن بود. در هر حال در صورت بروز این اتفاق، بهتر است با کمک یک کارشناس تعمیر کولرگازی ، علل آن شناسایی شده و در اسرع وقت مرتفع گردند. در بخش‌های آتی ضمن بررسی دلیل بوی بد کولرگازی، راهکارهای موجود جهت رفع این اشکال با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بوی بد کولرگازی

علل بوی بد کولرگازی

پیش از پرداختن به روش‌های موجود جهت رفع بوی بد کولرگازی ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که گاه بروز چنین اشکالی نه به دلیل وجود اشکال در پنل کولر، بلکه به دلیل وجود برخی موارد ساده در محیط چون لباس‌های مرطوبت مانده، غذای شبانه، حیوانات مرده و … است که بوی بد آنها در طول فرایند گردش هوا، به کولر گازی منتقل شده است. بنابراین پیش از دستکاری پنل کولر، بهتر است از عدم وجود چنین مواردی در محیط مطمئن گردید. اما در صورت اطمینان از وجود چنین مواردی در محیط، جهت رفع بوی بد کولرگازی، اقدامات درج شده در بخش‌هیا آتی را انجام دهید.

خدمات تخصصی نمایندگی سامسونگ: تعمیر ترموستات کولرگازی سامسونگ

روش‌های رفع بوی بد کولرگازی

شستشو و گردگیری فیلترهای گرد و غبار: نخستین راه پیشنهادی جهت رفع بوی بد کولرگازی، شستشو و گردگیری فیلترهای کولر است. فیلترهای موجود در پنل، گرد و غبار و بسیاری از بوهای بد و باکتری و دیگر ذرات معلق در هوا را جذب می کند. از همین رو، این فیلترها هر چند وقت یکبار می‌بایست گردگیری و تمیز شوند. در صورتی که فیلترها قابل شتسشو هستند بهتر است هر چند وقت یکبار، شسته شوند. اگر فیلترها یک بار مصرف هستند پس از طی عمر مفیدشان، بهتر است تعویض گردند.

تمیز کردن مخزن تخلیه مسیر درین: راه دیگری که می‌توان برای رفع بوی بد کولرگازی استفاده کرد، تمیز کردن مخزن تخلیه مسیر دریان است. همانگونه که می‌دانید کولر گازی رطوبت محیط را جذب می کند و آن را از مسیر تخلیه خالی می‌کند. سینی زیر، که این رطوبت در آن ریخته می‌شود، یک محیط تاریک و مرطوب مناسب برای تولید قارچ و باکتری ها است. از این رو توصیه می‌شود با چک‌ کردن‌های متناوب، حتما این سینی و مسیر درین را بررسی کرده و در صورت کثیفی، کاملاً بشویید.

شستشو و تمیز کردن اواپراتور (پنل داخلی): پنل داخلی یک اواپراتور دارد. این کویل به مرور زمان گرد و غبار به خود جذب می‌کند و یک عامل برای ایجاد بوی بد کولرگازی می تواند باشد.

تعمیر کولرگازی سامسونگ

یکی از واحدهای موجود در نمایندگی سامسونگ، واحد تعمیر کولر گازی سامسونگ است که به ارائه تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی و ترمیم این دستگاه می پردازد. متقاضیان هر یک از سرویس های ارائه شده توسط این واحد می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت و یا با مراجعه حضوری به این مرکز، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی را ثبت نمایند. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ به محل مورد نظر اعزام شده و سرویس های تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می نمایند. کارشناسان این مرکز تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه (نظیر رفع بوی بد کولرگازی که به آن پرداخته شد) را ارائه می‌دهند.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ با بهره مندی از سال‌ها تجربه و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات سامسونگ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. واحد تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های شرکتی و براساس نرخنامه مصوب به هموطنان گرامی دارد. سرویس و تعمیر محصولات سامسونگ در این مرکز محدود به محصولی خاص نیست و تمامی لوازم خانگی و الکترونیکی این برند اعم از یخچال، لباسشویی، کولر گازی، تلویزیون سامسونگ و … را شامل می‌گردد. جهت آشنایی با تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با لوازم خانگی سامسونگ که توسط کارشناسان این مرکز ارائه می‌گردد به سایر بخش‌های وبسایت مراجعه نمایید. در سایر صفحات، سرویس‌های تخصصی مرتبط با لوازم خانگی (نظیر آنچه که در باب بوی بد کولرگازی در این بخش) شرح داده شده است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی تعمیرات سامسونگ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. همکاری این دو مجموعه، سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمام خدماتی گردند که در این مرکز ارائه می گردد. دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی سامسونگ

 نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Samsung منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند –اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد.

برای مطالعه مقالات تخصصی و عمومی در زمینه تعمیرات سامسونگ، به این بخش مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *