اشتراک گذاری

تعمیرات اسپلیت سامسونگ

تعمیرات اسپلیت سامسونگ، در نمایندگی سامسونگ و با به کارگیری راهکارهای اصولی و علمی انجام می شود. این مرکز، به ارائه ی تمامی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فوق مبادرت می ورزد. لازم به ذکر است، تمامی خدمات در این مرکز به همراه گارانتی ارائه می گردد. نمایندگی سامسونگ با به کارگیری مهندسین و تکنسین های مجرب و با سابقه و حرفه ای که از سوی مراکز معتبر علمی مورد تایید قرار گرفته اند، به تعمیر دستگاه معیوب شما عزیزان می پردازند. مدیریت این مرکز پرسنل خود را ملزم به حضور در کلاس های آموزشی معتبر می نماید.

به این ترتیب از دانش روز بهره مند خواهند بود. شایان ذکر است ، تعمیرات اسپلیت سامسونگ در این مرکز از دو طریق انجام می شود : سرویس در محل و سرویس در مرکز. چنانچه مشتریان محترم مایل باشند دستگاه خود را در مرکز تعمیر نمایند (سرویس در مرکز) ، باید به واحد مرتبط با تعمیرات اسپلیت سامسونگ مراجعه نمایند. در صورت تمایل به بهره مندی از خدمات سرویس در محل می توانید درخواست خود را مطرح نموده و منتظر اعزام کارشناسان به محل مورد نظر خود باشید.

تعمیر اسپلیت سامسونگ در محل

تعمیرات اسپلیت سامسونگ در محل

همانگونه که می‌دانید به دلیل ابعاد بالای کولرهای گازی اسپلیت و عدم امکان جابجایی آنها، عموم خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه‌ها، به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. کارشناسان تعمیرات اسپلیت سامسونگ، پس از تماس صاحب دستگاه و دریافت اطلاعات مورد نیاز، در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر را بر روی اسپلیت معیوب پیاده می‌سازند.

کارشناسان اعزامی از سوی نمایندگی تعمیرات سامسونگ، علاوه بر آرشیوی جامع از ابزارآلات تعمیر، آرشیوی کامل نیز از قطعات جانبی دستگاه اسپلیت را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض هر یک از قطعات دستگاه اقدام نمایند. برخی از قطعات قابل تعویض مرتبط با این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات اسپلیت تعویض می‌گردند عبارتند از: برد اسپلیت، ریموت کنترل اسپلیت، دمپر، بلوور، پروانه، موتور سوئینگ، موتور فن، یونیت های داخلی و خارجی، خازن، کمپرسور و …. .

تعمیرات اسپلیت سامسونگ در محل

خدمات تعمیر اسپلیت سامسونگ

دارندگان کولرهای گازی سامسونگ می‌توانند در صورت مشاهده‌ی هر گونه اشکال و نارکارآمدی در دستگاه خویش با نمایندگی رسمی تعمیرات اسپلیت سامسونگ تماس گرفته و سرویس های مرتبط با تعمیر دستگاه خویش را دریافت نمایند. تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی کولرهای سامسونگ در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد‌.

دستگاه های تعمیر شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ، به دلیل استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر و دستگاه های پیشرفته بهسازی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و بی عیب و نقص می گردند. در بخش های آتی با برخی از سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز بیشتر آشنا می‌شویم.

تعمیر و تعویض کمپرسور اسپلیت سامسونگ

تعویض ترموستات کولر گازی زمانی در دستور کار کارشناسان تعمیرات اسپلیت سامسونگ قرار می‌گیرد که عیب‌یابی‌‌ها نشان از وجود اشکال در عملکرد ترموستات داشته باشند. برای مثال در صورتی که کولر گازی یکسره کار کند و سرمای بیش از اندازه تولید کند احتمالاً نیاز به است تا ترموستات کولر گازی تعویض شود.

منظور از تعمیر کمپرسور کولر گازی، تنظیماتی است که با توجه به برخی موارد خاص، بر روی این قطعه اعمال می‌شود. ترموستات کولر گازی نیز، همانند تمامی کنترل‌کننده‌های شناور، برخوردار از دو نقطه دقیق وصل (cut in) و قطع (cut out) است.

تعمیر ترموستات اسپلیت سامسونگ

در حال حاضر ترموستات‌های بکاررفته در کولرهای گازی یا الکترومکانیکی هستند و یا الکترونیکی که این مسئله می‌بایست در حین تعمیرات اسپلیت سامسونگ مدنظر قرار گیرد.

ترموستات کولرگازی، از آن دست قطعاتی است که امکان بروز خرابی و اشکال در آن بالاست. در صورت بروز اشکال در این قطعه، فرآیند قطع و وصل شدن جریان برق به کمپرسور، به خوبی انجام نشده و تعادل دمای کولر گازی برهم‌می‌خورد.

تعمیر فن اسپلیت سامسونگ

یکی دیگر از خدمات مرتبط با انواع کولر گازی سامسونگ که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات اسپلیت سامسونگ ارائه می‌گردد خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض فن کولر است. فن کولر گازی پ یکی از حیاتی‌ترین قطعات بکاررفته در این دستگاه است که بروز خرابی در آن، اختلال در عملکرد کولرگازی را در پی خواهد داشت.

همانگونه که می‌دانید کولرهای گازی دارای دو فن خارجی و داخلی می‌باشند که کارکرد هر یک از این دو با دیگری متفاوت است. بروز خرابی در هر یک از این دو در نهایت منجر به این می‌شود که کولر گازی به درستی خنک نکند و توانایی تهویه هوای محیط را نداشته باشد.

تعمیر و تعویض برد اسپلیت سامسونگ

شایع‌ترین و رایج‌ترین علت خرابی برد اسپلیت سامسونگ -و البته برد سایر کولرهای گازی-، نوسانات برق شهری است. این نوسانات، هم می‌تواند ناشی از افت ولتاژ برق شهر و هم می‌تواند ناشی از افزایش ولتاژ برق شهر باشد که باصطلاح دو فاز شدن برق نامیده می‌شود. علت دیگری که گاه سبب خرابی برد کولر گازی سامسونگ شده است بی‌احتیاطی کارشناسان تعمیرات اسپلیت سامسونگ است.

(عدم رعایت استانداردهای لازم در حین تعمیر، گاه سبب سوختن برد کولر گازی سامسونگ می‌شود). اتصال سیم‌های کولر گازی بدلیل داغ شدن بیش از حد سیم‌ها نیز دلیل دیگری است که سوختن برد کولرگازی سامسونگ را سبب می‌گردد.

تعمیر و رفع نشتی کویل های کندانسور اسپلیت

در میان علل متعددی که سبب یخ زدن کویل های کندانسور کولر گازی می‌گردند، معمولاً دو علت شایع‌تر و رایج‌ترند. کثیفی کولر گازی و وجود نشتی در لوله‌ها و مبرد دو علت رایجی هستند که معمولاً سبب یخ زدن کویل های کندانسور کولر گازی می‌گردند. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اشکال در عملکرد کولر گازی خود، از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات اسپلیت سامسونگ، تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی مرتبط با کولر گازی خود را دریافت نمایید.

رفع صدای ناهنجار اسپلیت سامسونگ

بدیهی است که بروز صداهای مداوم و گوش خراش از اسپلیت برای کاربران ناخوشایند و آزاردهنده می باشد. برای مقابله با این مساله، قطعات داخلی زیادی از جمله موتور، فن و ترموستات دستگاه باید مورد بررسی قرار گیرند.

دقت کنید که هرگونه چشم پوشی از تداوم صدای بلند اسپلیت به هنگام کار عواقب زیادی را به دنبال داشته و حتی می تواند خطرناک باشد. نمایندگی تعمیرات اسپلیت سامسونگ با به کارگیری دانش به روز کارشناسان خود و انجام مراحل عیب یابی ریزبینانه، کلیه ی اختلالات مرتبط با ایجاد صدا در اسپلیت را در سطح کیفی بالایی برطرف می سازند.

دیگر خدمات تخصصی تعمیر اسپیلت سامسونگ

  • لوله‌کشی توکار
  • جابجایی کولر اسپیلت
  • نصب کولر گازی اسپیلت سامسونگ
  • تعمیر کولر گازی اینورتر سامسونگ
  • تعمیر شیر برقی (تعویض شیربرقی)
  • تعمیر موتور فن (تعویض موتور برقی)
  • تعمیر کولر گازی کم مصرف سامسونگ
  • نشت‌یابی و شارژ گاز اسپیلت سامسونگ
  • تعمیر برد اسپیلت معمولی و اسپیلت اینورتر
  • تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی
  • سرویس و تعمیر اسپلیت سامسونگ در محل
  • تأمین تمام قطعات کولر گازی (اینورتر ومعمولی) سامسونگ
  • جابه‌جایی اسپیلت
  • تعمیر و تعویض کمپرسور
  • تعمیرات تخصصی کولر گازی
  • شارژ گاز اسپیلت سامسونگ
  • شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی
  • شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر
  • تعمیر کولر گازی اینورتر سامسونگ
  • سرویس و تعمیر اسپیلت سامسونگ
  • سرویس سالیانه اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر و تعویض برد اسپیلت سامسونگ
  • ارائه تمامی خدمات مرتبط با نصب اسپیلت سامسونگ
  • ارائه ی خدمات مشاوره پیش از تعمیرات اسپلیت سامسونگ

اخبار اسپلیت سامسونگ و دیگر خبرها

اخبار اسپلیت سامسونگ و دیگر اخبار شرکت سامسونگ در این بخش در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. این اخبار پس از بررسی و ویرایش و حصول اطمینان از موثق بودن منبع در اختیار کاربران قرار داده می شوند . از این رو شما عزیزان می توانید با مطالعه ی این بخش اطلاعات تخصصی خود را به روز نمایید .

ضمنا جدیدترین خبرها در زمینه ی تعمیرات اسپلیت سامسونگ را نیز گردآوری کرده ایم . با مراجعه به لینک اخبار اسپلیت سامسونگ و دیگر خبرها در جریان تازه ترین اخبار کمپانی سامسونگ قرار خواهید گرفت.

مقالات اسپلیت سامسونگ و دیگر مقالات

مقالات اسپلیت سامسونگ در برگیرنده ی مطالبی است که جهت مطالعه ی کاربران عمومی و تخصصی اسپلیت ها سودمند خواهد بود. پرسنل مجرب نمایندگی سامسونگ با درنظر گرفتن این موضوع به ارائه ی مقالات عمومی و تخصصی پرداخته اند . تعمیرات اسپلیت سامسونگ مطابق با اخرین متد روز دنیا در نمایندگی سامسونگ صورت می پذیرد .

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر مطالبی چون، اجزای تشکیل دهنده یک سیستم سرمایش ، اسپیلت بهتر است یا کولر گازی؟اهمیت واحد (BTU) چیست؟ مزایا و معایب به‌کارگیری سیستم اسپیلت ، راهنمایی مختصر در باب سرویس اسپیلت و پنل داخلی و مواردی از این دست را مطالعه نمایید و بر دانش فنی خویش در این حوزه بیافزایید.

سوالات متداول تعمیرات سامسونگ

سوالات متداول سامسونگ و از آن جمله سوالاتی که مرتبط با تعمیرات اسپلیت سامسونگ است در این بخش پاسخ داده خواهد شد. کاربران محترم می توانند با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایند . علاوه بر این مدیریت مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ شرایطی را مهیا کرده است تا کاربران بتوانند دیگر سوالات خود را از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت مطرح نمایند.

ضمنا انتقادات و پیشنهادات شما ما را در ارائه ی هرچه بهتر خدمات یاری می نماید . پرسش های شما در ارتباط با انواع مدل های اسپلیت و  کولرگازی سامسونگ شامل ؛ کولرهای یک تکه یا پنجره‌ ای ، کولرهای دو تکه (اسپلیت) ،  کولرهای پرتابل (قابل حمل). ،  کولرهای ایستاده ،  کولرهای سقفی یا کاستی ،  کولرهای داکتی یا کانالی ، کولرهای چند شعبه یا مولتی و…. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات سامسونگ می توانید وارد بخش مذکور گردید .

انواع اسپیلت سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ

در این قسمت به معرفی انواع اسپلیت سامسونگ و دیگر محصولت این کمپانی می پردازیم . اسپیلت امروزی، دستگاهی دو تکه متشکل از یک پنل خارجی و یک پنل داخلی است. کمپانی های تولید کننده اسپلیت از جمله سامسونگ مدل های مختلف این دستگاه را به بازار ارائه نموده اند. در حال حاضر غالب کولرهای گازی موجود در بازار را می توان در یکی از سه دسته ایستاده، پنجره ای و اسپیلت جای داد.

کارشناسان ما انواع اسپیلت سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ را معرفی خواهند کرد. کاربران گرامی، در صورت نیاز به خدمات مرتبط با این دستگاه می توانند به مرکز تعمیرات اسپیلت سامسونگ مراجعه و تخصصی ترین خدمات بهسازی، ترمیم، سرویس و تعمیرات اسپیلت سامسونگ را دریافت نمایند.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ خدمات تخصصی تعمیرات سامسونگ را به کاربران گرامی ارائه می نماید. واحد تعمیرات سامسونگ، محیطی امن را فراهم نموده است تا مشتریان گرامی این امکان را داشته باشند که با خاطری آسوده دستگاه خود را جهت تعمیرات به این مرکز بسپارند.

تعهد و اخلاق مداری مهم ترین عامل در گزینش تعمیرکاران این مرکز می باشد.لذا بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید تعمیرات سامسونگ را به نمایندگی بسپارید. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که نمایندگی سامسونگ جهت ارائه ی خدمات با کیفیت و سرعت بیشتر خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید. جهت بهره مندی از خدمات ما در هر واحد به صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *