اشتراک گذاری

خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ

شما با خواندن عنوان «خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ» منتظر چه متنی هستید؟ متنی که در آن ارزانترین لپ تاپ‌های سامسونگ معرفی شده یا متنی که در آن ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باکیفیت‌ترین لپ تاپ های این برند شرح داده است. حقیقت آن است که خرید لپ تاپ، تنها با تمرکز به یک فاکتور –مثلاً قیمت-، کار چندان عاقلانه‌ای نیست. دستگاه انتخاب شده با این روش اگرچه ممکن است در نگاه نخست اقتصادی به نظر آید،-چون ارزانترین لپ تاپ ممکن خریداری شده است- اما در دراز مدت به سبب تحمیل هزینه‌های جانبی، ممکن است پرخرج‌تر از چیزی شود که در ابتدا به نظر می‌رسیده است.

برای مثال اگر کاربری نیاز به لپ تاپی داشته باشد که از پس پردازش‌های سنگین برآید و بی‌توجه به این مسئله –یعنی برخورداری دستگاه از پردازنده مناسب- تنها به فاکتور قیمت دقت کند، احتمالا طی کار با این دستگاه، از انتخاب خود پشیمان شود. بنابراین اگر در پی خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ هستید، توصیه می‌شود این خرید را بر اساس نیازها، نوع کاربری، سلیقه، انتظارات و البته با درنظر داشتن ویژگی‌های فنی دستگاه انجام دهید.

خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ

نکات مهم در خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ

ضروری‌ترین مسئله در خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ، آشنایی با فاکتورهای مهمی است که در انتخاب لپ تاپ می‌بایست به آنها توجه شود. از همین رو در بخش زیر به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

عمر باتری

یکی از فاکتورهای مهم در خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ، باتری آن است. باتری لپ تاپ از آن دست قطعاتی است که چه کاربران و چه سازندگان دستگاه توجه ویژه ای به آن دارند. این توجه از آن روست که باتری لپ تاپ، تأثیر مستقیمی در تعیین میزان فعالیت و آماده به کار بودن دستگاه دارد. هر چه میزان کارکرد باتری بالاتر باشد، سازندگان لپ تاپ، مانور تبلیغاتی بیشتری انجام می دهند و از این آیتم، به عنوان یکی از ویژگی های منحصربفرد دستگاه یاد می کنند.

وزن

مؤلفه مهم دیگری که در خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ می‌بایست مدنظر قرار گیرد، وزن لپ تاپ است. بالا بودن وزن لپ تاپ، به مهم‌ترین ویژگی این محصول، یعنی قابل حمل بودن، صدمه می‌زند. اگر یکی از اهداف اصلی شما از خرید یک لپ تاپ، قابل حمل بودن آن است باید سراغ لپ تاپ های سبک بروید. برخی لپ تاپ ها با حذف بعضی از قسمت ها مثل دیسک درایو وزن کمتری نسبت به دیگر لپ تاپ ها دارند. به هر حال وزن لپ تاپ ها با توجه به امکانات آنها تغییر می کند.

اندازه صفحه نمایش

مؤلفه مهم دیگری که در خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ می‌بایست مدنظر قرار گیرد، اندازه صفحه نمایش لپ تاپ است. ۱۳، ۱۵ و ۱۷ اینچ، سه اندازه مرسومی هستند که در حال حاضر صفحه نمایش لپ تاپ‌ها براساس آنها تولید می‌شود. مدل های ۱۳ اینچ، غالباً سبک‌تر و اکثراً فاقد دیسک درایو هستند. مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچ نیز غالباً جهت تماشای تصاویر با کیفیت و وضوحی بالا کاربرد دارند.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: علائم هک شدن لپ تاپ و کامپیوتر چیست؟

حافظه

مؤلفه دیگری که در خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ می‌بایست مدنظر قرار گیرد فضای حافظه ذخیره‌سازی یا همان Storage است. اگر شما جزو آندسته از کاربرانی هستید که اطلاعات خود را روی سیستم های ابری ذخیره می کنید و تمایلی ندارید که کامپیوتر خود را با گیگابایت ها آهنگ و ویدئو بالا بیاورید، یک SSD یا حتی یک HDD کوچک می تواند برای شما کافی باشد. اما حافظه با دسترسی تصادفی یا همان RAM هر چه بیشتر باشد بهتر است. برای اجرای ویندوز ۷، حداقل چهار گیگابابت RAM مقدار قابل قبولی است. لپ تاپ اقتصادی سامسونگ

انتخاب پردازنده مناسب

در خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ، و البته سایر برندهای لپ تاپ، به خاطر داشته باشید که انتخاب پردازنده مناسب، نمی‌تواند ضامن سرعت و کیفیت عملکرد دستگاه باشد. زیرا یک پردازنده، به تنهایی، نمی‌تواند عامل مهمی در تعیین سطح عملکرد لپ‌تاپ باشد و این قطعه زمانی تأثیرگذار است که همخوانی مناسبی با سایر قطعات لپ تاپ داشته باشد. از سویی، حتی کند‌ترین پردازنده‌ها نیز این قابلیت را دارند که در کنار قطعاتی با توان مناسب، عملکرد قابل قبولی ارائه دهند.

مقرون بصرفه ترین لپ تاپ های سامسونگ

پیشنهاداتی برای خرید لپ تاپ مقرون بصرفه

در صورتی که به هر دلیل در خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ، قیمت و هزینه نهایی این دستگاه برای شما مهم‌تر از سایر موارد است می‌توانید با مراجعه به بخش زیر دو نمونه از مقرون‌بصرفه‌ترین و ارزانترین لپ تاپ های سامسونگ معرفی شده‌اند.

  • سامسونگ کروم بوک پرو (Samsung Chrome book Pro): این مدل از لپ تاپ سامسونگ می‌تواند گزینه خوبی برای آندسته از کاربرانی باشد که در پی خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ هستند. این محصول مجهز به قلمی با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی QHD لمسی و لولای دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است. این محصول در حال حاضر تنها در ایالات متحده عرضه می‌شود و با توجه به قیمت پایین، بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی ۲۰۱۸ به شمار می‌آید.
  • سامسونگ نوت بوک ۹ پن: مدل دیگری که می‌توان در خرید لپ تاپ اقتصادی سامسونگ مدنظر قرار داد، مدل نوت بوک ۹ پن است. این لپ تاپ از شاسی منیزیوم آلومینیوم بسیار باکیفیت بهره می‌برد که باعث شده وزن آن کمتر از ۱ کیلو باقی بماند، در حالی که لولای ۳۶۰ درجه‌ای انعطاف پذیری بیشتری را برای آن به ارمغان میاورد. نوت بوک ۹ پن همچنین از یک نمایشگر ۱۳ اینچی، پردازنده نسل هشتمی اینتل با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، ۲۱۵ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۹ وات ساعتی برخوردار است.

این مقاله را از قلم نیندازید: لپ تاپ های گلکسی بوک سامسونگ

نمایندگی فروش لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی فروش لپ تاپ سامسونگ تمامی مدلهای های عرضه شده از سوی این کمپانی محبوب را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. کاربران گرامی با حضور در نمایندگی فروش لپ تاپ Samsung می توانند بسته به نیاز و بودجه‌ای که در نظر دارند، لپ تاپ مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی‌ترین خدمات پس از فروش دستگاه خریداری شده بهره‌مند گردند.

صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌‌اند. کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش لپ تاپ سامسونگ می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید محصولات سامسونگ اتخاذ کنند.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی  تعمیرات سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است.

دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Samsung منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند –اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد. وجه اشتراک کلیه پارت‌های ارائه دهنده خدمات در نمایندگی سامسونگ همکاری با خبره‌ترین کارشناسان و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌‌های وبسایت قابل پیگیری است.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *