اشتراک گذاری

تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ

در این مقاله با نحوه تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ آشنا می شوید. یکی از قطعات مهم در ماشین های لباسشویی که وظیفه خشک کردن لباس را بر عهده دارد. خرابی خشک کن، هم مشکلاتی را در خشک کردن لباس ها ایجاد می کند و هم موجب بروز ایراداتی در دیگر بخش ها و عملکردهای این دستگاه می شود. در ادامه نکاتی را راجع به تعمیر خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ بررسی کرده و نحوه ترمیم این قطعه را به شما آموزش می دهیم. البته بهتر است برای تعمیر خشک کن لباسشویی Samsung و دیگر برندها از تکنسین های حرفه ای تعمیرات ماشین لباسشویی کم بگیرید. همکاران ما در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ

چرا خشک کن لباس ها را خشک نمی کند؟

کار نکردن خشک کن لباسشویی معمولا به دلایل متفاوتی رخ می دهد. برخی از این دلایل عبارتند از خراب بودن خازن راه انداز ، خراب بودن موتور، اختلال در مجموعه کلید، خرابی برد تنظیم دور، فعال بودن دکمه حذف دور خشک کن، قطع اتصال بین کنتاکتها، مسدود شدن فیلتر پمپ و خرابی شیلنگ تخلیه، زیاد بودن حجم لباس های موجود در دستگاه نیز یکی دیگر از دلایلی است که منجر به عدم عملکرد درست ماشین لباسشویی می شود. 

تمام دلایل ذکر شده بر عملکرد خشک کن ماشین لباسشویی تاثیرگذار بوده و هرگونه اختلال در آن منجر به عدم عملکرد خشک کن لباسشویی سامسونگ می شود. لازم به ذکر است که علت این مشکل در مدل های مختلف ماشین لباسشویی با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال در برخی از مدل های ماشین لباسشویی خرابی تسمه باعث خیس ماندن لباس ها و اختلال در کارکرد تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ می شود.

تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ

تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ همان طور که پیش تر اشاره کردیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ به تخصص و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد و هرگونه خطا و اشتباه در تعمیرات این قطعه عواقب بسیاری را برای کاربر به دنبال خواهد داشت. در صورت بروز هرگونه خرابی در لباسشویی سامسونگ لازم است به واحد تعمیرات لباسشویی مراجعه کنید. متخصصان این واحد به دلیل بهره مندی از اطلاعات و دانش مورد نیاز برای تعمیرات می توانند در کوتاه ترین زمان خدمات مورد نیاز کاربران را ارئه می کند.

رایج ترین مشکلات لباسشویی سامسونگ

در این بخش قصد داریم تا شما را با رایج ترین مشکلات انواع لباسشویی سامسونگ آشنا کنیم. تمامی مشکلات ذکر شده در این بخش توسط کادر فنی مجرب واحد تعمیرات لباسشویی سامسونگ قابل حل خواهد بود.

علائم خرابی خشک کن ماشین لباسشویی

علائم خرابی خشک کن ماشین لباسشویی

  • چروک شدن لباس ها

ممکن است خرابی خشک کن یا از کار افتادن این قطعه باعث چروک شدن لباس ها شود. البته در این شرایط، احتمال بهم ریختن تنظیمات مربوط به خشک کن هم وجود دارد.

  • چرخش نامناسب دیگ خشک کن

مشکل چرخش نادرست دیگ هم مسئله دیگری است که در صورت مشاهده آن باید اقدام به تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ کنید. در این شرایط ممکن است دیگ با صدای ناهنجاری شروع به کار کرده و یا قدرت خشک کنندگی ماشین به شکل محسوس کاهش پیدا کند.

  • خرابی المنت

علامت دیگر خرابی خشک کن ماشین لباسشویی، خرابی و آسیب دیدگی المنت است. البته به ندرت پیش می آید که المنت آسیب ببیند؛ اما خرابی این قطعه می تواند باعث از کار افتادن خشک کن شود.

  • دیر خشک شدن لباس ها

اگر لباس ها در ماشین لباسشویی دیر خشک می شوند، تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ و دیگر برندها ضروری است. در این حالت موتور ضعیف می شود و به دنبال آن، خشک کن بسیار کند عمل می کند.

  • داغ شدن غیر طبیعی دستگاه

داغ شدن غیر عادی ماشین لباسشویی، به ویژه در مرحله خشک کردن هم نشان دهنده خرابی خشک کن است. البته معمولا می توان با ترمیم خشک کن، مشکل را برطرف کرد

تعمیرات لباسشویی سامسونگ

تعمیرات لباسشویی در این واحد توسط متخصصان انجام می شود. انواع لباسشویی های سامسونگ در این واحد با تمام عیوب قابل تعمیر می باشند. تعمیرات لباسشویی در این واحد با دسترسی به مدرن ترین امکانات و تجهیزات انجام می شود. تمام قطعات عیوب لباسشویی سامسونگ با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند. متخصصان این واحد از دانش لازم برای تعمیرات انواع قطعات داخلی لباسشویی سامسونگ بهره مند هستند. کارشناسان واحد تعمیرات لباسشویی سامسونگ به دلیل تسلط بر علوم فنی و آشنایی کامل با دستگاه می توانند در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین سطح کیفی دستگاه ها را تعمیر کنند.

تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ از واحد های مجزا تشکیل شده است. هر کدام از این واحد ها تعمیرات تخصصی مرتبط با واحد خود را انجام می دهند. برای ارائه بهتر خدمات به کاربران در هر یک از واحد ها تجهیزات مدرن و به روز در نظر گرفته شده است. تمامی متد های به کار گرفته شده در واحد تعمیرات سامسونگ از به روز ترین متد های دنیا می باشند. در این مرکز قطعات تعویض شده دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. تعویض قطعات با اطلاع و رضایت مشتری صورت می گیرد. ارائه خدمات حرفه ای در این مرکز سبب رضایت مشتریان از این مجموعه شده است. این واحد تعمیرات تمام محصولات تولید شده از جانب کمپانی سامسونگ را به عهده می گیرد.

3.7/5 (3 امتیاز)

۲ پاسخ

  1. سلام. خسته نباشین. بنده لباسشویی ۶ کیلویی تمام اتومات درب از بالا سامسونگ دارم. شستشو انجام میده. تخلیه اب هم انجام میده ولی چرخش برای خشک کردن انجام نمیده لازم به ذگر است که بنده خازن رو هم عوض کردم ولی مشکل حل نشد. ممنون میشم راهنمایی کنید. باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *