اشتراک گذاری

مشکلات یخساز ساید سامسونگ

مشکلات یخساز ساید سامسونگ یکی از مشکلات متداول و رایجی است که هر سایدی از جمله ساید سامسونگ ممکن است با آن روبه رو شود. وقتی بخش فریزر ساید بای ساید سامسونگ نمی تواند یخ بسازد یا به سختی این کار را انجام می دهد، قطعا مشکل و اختلالی وجود دارد که باید آن را بررسی و برطرف کنیم. در ادامه این مقاله می خواهیم درباره مشکلات یخساز ساید سامسونگ از زبان تعمیرکاران واحد تعمیر فریز سامسونگ صحبت کنیم. این تکنسین ها در واحد تعمیرات سامسونگ و در بخش تعمیر یخچال سامسونگ در محل فعالیت دارند و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای کاربران خود به ارمغان می آورند.

مشکلات یخساز ساید سامسونگ

مشکلات یخساز ساید سامسونگ را چگونه حل کنیم؟

همان طور که می دانید یخ ساز ساید بای ساید ها از جمله ساید سامسونگ، آب را به کمک خطوط کوچک تامین آب که از طریق یخچال فریزر به لوله آب و یک فیلتر متصل است، دریافت می کند؛ وقتی یخساز ساید سامسونگ به هر دلیلی نمی تواند عملیات تولید یخ را تکمیل کند، به این معنی است که کاربر با مشکلات یخساز ساید سامسونگ روبه رو شده است و باید برای رفع آن اقدام کند.

مشکلات یخساز ساید سامسونگ کدام اند؟

  • چسبیده شدن یخ ها به یکدیگر

یکی از مشکلات یخساز ساید سامسونگ چسبیده شدن یخ ها به یکدیگر است. این اختلال می تواند چند دلیل داشته باشد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

تکنسین های واحد تعمیرات فریزر سامسونگ همیشه توصیه می کنند که اگر به طور مداوم از یخساز استفاده نمی کنید، یخ ساز را خاموش کنید و تنها در مواقع لازم روشن کنید. به یاد داشته باشید که یکی از دلایلی که با مشکلات یخساز ساید سامسونگ روبه رو می شوید، استفاده نکردن از یخساز و پر شدن بیش از حد محفظه یخ است. در نتیجه به مرور به دستگاه فشار می آید و یخ ها به هم می چسبند. اگر با چنین مشکلی روبه رو هستید، محفطه یخ ها را بیرون بکشید و قالب های بزرگ یخ را دور بریزید و محفظه را جا بزنید.

  • نبود سرمای کافی

اگر در کابین فریزر سامسونگ سرمای کافی وجود نداشته باشد، یخ ها ذوب می شوند و به هم می چسبند. علت عدم سرمای کافی در کابین فریزر هم معمولا خرابی فن است. خرابی فن سرمای داخل کابین فریزر را کم می کند و منجر به ذوب شدن یخ ها می شود. برای رفع این اختلال از کارشناسان واحد تعمیر فریز سامسونگ کمک بخواهید.

پیشنهاد سایت: مشکلات آبسردکن یخچال 

سایر علت های کار نکردن یخ ساز ساید سامسونگ

  • شکستگی قالب یخ
  • خرابی شیر برقی یخساز
  • خرابی موتور یخساز
  • یخ زدن مسیر ورودی یخساز
  • خرابی سنسور یا خرابی برد الکتریکی

دلایل رایج کارنکردن یخساز فریزر سامسونگ

  • خاموش بودن یخ ساز

کارشاناسان واحد تعمیر فریزر سامسونگ همواره یادآوری می کنند که قابلیت یخساز هم مانند بسیاری دیگر از قابلیت ها نیازمند فعال سازی است. پس وقتی برای اولین بار با مشکلات یخساز ساید سامسونگ روبه رو می شوند، اولین موضوعی که باید بررسی کنید این است که از روشن بودن کلید یخساز مطمئن شوید. این کلید در بعضی از مدل ها روری نمایشگر جلوی یخچال است و در بعضی دیگر داخل فریزر و کنار خود یخ ساز. این کلید باید در حالت ON باشد.

  • فعال شدن قابلیت مکث

بسیاری از یخساز ها یک بازوی کنترل دارند که وقتی ظرف یخ پر می شود، بازوی یخساز در بالاترین وضعیت خود قرار می گیرد و ویژگی مکث را فعال می کند. در نتیجه یخ ساز به طور کلی متوقف می شود. تکنسین های واحد تعمیرات فریزر سامسونگ می گویند که گاهی ممکن است این بازوی کنترل به طور ناگهانی در بالاترین وضعیت خود گیر کند و یخ بزند و یا حتی افتاده باشد. در این وضعیت قطعا یخساز نمی تواند عملکرد خود را تکمیل کند.

  • مسدود یا قطع بودن ورودی آب

ممکن است مسیر ورودی آب قطع باشد؛ به دقت بررسی کنید که شیر ورودی آب بسته نباشد یا اینکه شیلنگ ورودی آب تا نخورده باشد.

این مطلب را از دست ندهید: چرا درجه یخچال سامسونگ چشمک می زند؟

  • مسدود بودن فیلتر ها

تعمیرکاران واحد تعمیر فریزر سامسونگ در بررسی مشکلات یخساز ساید سامسونگ، متوجه شده اند که مسدود بودن فیلتر ها یکی از مشکلات رایجی است که کاربران با آن مواجه هستند. اگر فیلتر به موقع تعویض نشود، فیلتر تصفیه آب مسدود می شود و مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ از مراکز مطمئن و معتبری است که خدمات و تسهیلاتی بسیار متنوع، مفید و کاربردی ارائه می دهد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات فراوانی فراهم است. نمایندگی مجاز سامسونگ به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و برای تامین نیاز های کاربران خود برنامه های ویژه ای تدارک دیده است. صفر تا صد محصولات سامسونگ در بخش فروش و تعمیرات همراه با تضمین های معتبر، حمایت و پشتیبانی می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی مجاز سامسونگ تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *