اشتراک گذاری

نمایندگی کولر گازی سامسونگ

نمایندگی کولر گازی سامسونگ با تجهیز ساختار خویش به تمامی امکانات مورد نیاز، درصدد ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول به کاربران و خریداران گرامی است. نمایندگی کولر گازی سامسونگ در بخش فروش عرضه کننده کلیه مدلهای این دستگاه و لوازم جانبی مرتبط با آن و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، سرویس و تعویض قطعات این دستگاه است.

تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می گردد. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند. کاربران گرامی با مراجعه به این مرکز می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در نمایندگی کولر گازی سامسونگ ، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید و یا تعمیرات کولر گازی سامسونگ اتخاذ کنند.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ

نصب کولر گازی سامسونگ

نصب کولر گازی سامسونگ، مهم‌ترین مرحله پس از انتخاب و خرید کولر گازی Samsung است. دلیل این سخن آن است که نصب صحیح کولر گازی در نمایندگی کولر گازی سامسونگ ، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید کولر و بالا بردن راندمان کاری آن خواهد داشت. بالعکس، یعنی در صورتی که نصب کولر گازی سامسونگ بدون درنظرداشتن استانداردهای این حوزه انجام شود، آنچه که اتفاق خواهد افتاد، خرابی های مکرر کولر، اختلال در عملکرد قطعات کولر و کاهش راندمان کولر در کوتاه مدت خواهد بود. این موضوع، یعنی نصب صحیح کولر در ارتباط با کولرهای اسپلیت اهمیت صدچندان می‌یابد. چرا که نصب یونیت‌‌های داخلی و خارجی این دستگاه‌ها، نیاز به رعایت نکات و استانداردهای خاص خود دارد.

برای مثال در صورتی که قرار است یونیت خارجی کولر بر روی پنجره یا بالکن نصب شود، می‌بایست برای این کار از لرزه گیر مناسب یا در صورت نیاز از منجیت استفاده کرد تا با این کار مانع از انتقال لرزش‌های کمپرسور به میله‌های بالکن یا پنجره شد. از سویی دیگر در صورت استفاده از اتصال پیچ و مهره در اسکلت نگهدارنده یونیت داخلی حتما می‌بایست از واشر فنری استفاده کرد. این موارد تنها مشتی از خروارها استانداردی است که می‌بایست در زمان نصب کولر گازی رعایت شود. از همین رو توصیه می‌شود حتما برای این کار با کارشناسان نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید.

سرویس در محل کولر گازی سامسونگ

ابعاد بالای کولرهای گازی و عدم امکان جابه جایی آسان آن ها ضرورت استفاده از سرویس های تعمیر در محل را به دنبال دارد. نمایندگی رسمی کولر گازی سامسونگ مرکز مجازی برای دریافت این دسته از سرویس ها در سطح کیفی بالا می باشد. تکنسین های نمایندگی کولر گازی سامسونگ، پس از ثبت درخواست شما و دریافت اطلاعات آدرس مورد نظر در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بازیابی و تعمیر را بر روی دستگاه معیوب پیاده می‌سازند. کارشناسان اعزامی از سوی نمایندگی تعمیرات سامسونگ با به کارگیری تجهیزات نوین کلیه ی ایرادات ساختاری کولر گازی مربوطه را در مدت زمان کوتاهی برطرف می سازند. لازم به ذکر است که در صورت پیدایش نیاز به تعویض قطعات دستگاه معیوب، فرآیند جایگزینی با نمونه های سازگار و اورجینال شکل خواهد گرفت.

شارژ گاز کولر گازی سامسونگ

یکی از رایج‌ترین اشکالات کولرهای گازی امروزی، از جمله کولرهای گازی سامسونگ، مشکل کم شدن گاز بکاررفته در این دستگاه‌هاست. خوشبختانه رفع این مشکل از طریق شارژ کولر گازی سامسونگ امکانپذیر است. بنابراین در صورت مشاهده نشانه‌های مرتبط با کم شدن گاز کولر، بهتر است با کارشناسان نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس گرفته شده و درخواستی مبنی بر نیاز به دریافت سرویس شارژ کولر گازی سامسونگ ثبت گردد. شارژ گاز کولر گازی عموماً به دو روش انجام می پذیرد.

روش نخست شارژ گاز کامل کولر و روش دوم شارژ گاز اسپیلت به صورت تکمیلی است. در شارژ کولر گازی سامسونگ به صورت کامل ابتدا تعمیرکار کولر گازی اقدام به رفع نشتی کولر گازی می کند. سپس کل سیستم کولر گازی وکیوم می شود تا هوا و رطوبت داخل سیکل کولر گازی کاملا تخلیه شود و امکان شارژ گاز کولر فراهم شود. در شارژ گاز اسپیلت سامسونگ به صورت تکمیلی، مقداری مبرد به گاز داخل کولر گازی اضافه می شود. این مقدار معمولا برای کولرهای گازی اسپیلت لازم است و شارژ گاز اسپیلت سامسونگ به صورت تکمیلی حتی در مواردی در لوله کشی کمتر از ۵ متر نیز اتفاق افتاده است.

واحد تعمیرات نمایندگی کولر گازی سامسونگ

کولر گازی دستگاه پرمصرفی است که ممکن است ساعات زیادی از شبانه روز را روشن باشد. این استفاده ی طولانی مدت و نیز عواملی چون نوسانات برق و یا فرسودگی قطعات داخلی می تواند موجب عدم کارکرد صحیح آن شود. در این راستا نمایندگی کولر گازی سامسونگ به یاری کاربران شتافته و کلیه ی اختلالات موجود در انواع این تجهیزات را مطابق با پارامترهای اصولی و استاندارد مرتفع می سازد. خاطرنشان می نماییم که کلیه ی خدمات تخصصی این مجموعه براساس دانش به روز تکنسین های مجرب شکل گرفته و به همراه ضمانت نامه های معتبر کتبی ارائه می شود.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ و اخبار مرتبط

کارشناسان ما در نمایندگی کولر گازی سامسونگ به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از کولرها، بر تمامی ویژگی های فنی این دستگاه تسلط یافته و قادر گشته اند تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با آن را ارائه نمایند. متخصصان نمایندگی کولر گازی سامسونگ در سرویس های خدماتی خویش همواره نوین ترین دانش های مرتبط را مد نظر قرار داده و از برترین فن آوری های روز بهره گرفته اند از همین روست که قادر به رفع و حل تمامی مواردی گشته اند که توسط برخی از مراکز، غیرقابل تعمیر و بازگشت اعلام شده اند.

در بخش فروش نیز کارشناسان ما در تلاشند تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را هرچه بیشتر به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک سازند و از این راهرو رضایت مشتریان خویش را کسب نمایند. بخشی از خدمات ارائه شده در این مرکز مربوط به ارائه مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی پیش از خرید به مشتریان گرامی است.

دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی کولر گازی سامسونگ سبب می گردد تا کاربر دستگاهی را خریداری نماید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای وی داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی برترین گزینه به شمار آید. کارشناسان این مرکز پیشنهاد می کنند پیش از اقدام به خرید این دستگاه نکات و موارد زیر را بخاطر داشته باشید:

نکات مهم در خرید و استفاده از کولرگازی سامسونگ

نکته اول:

پیش از اقدام به خرید تلاش کنید تا اطلاعات نسبتاً جامعی را نسبت به انواع کولرهای اسپیلت، کولرهای پنجره ای و کولرهای ایستاده کسب نمایید. (مدل های دیگری نیز از این دستگاه وجود دارد لیکن غالب کاربرد در کشور ما از این سه نوع است).

نکته دوم :

 توجه به نوع کمپرسور است زیرا در کولرهای گازی کمپرسورها نقش بسزایی دارند. در کولرهای امروزی کمپرسور روتاری پرکاربردترین است و انواع اسکرول با وجود آنکه عملکرد بهتری دارند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته سوم:

اگر قصد خرید یکی از کولرهای گازهای اسپیلت سامسونگ را دارید به طراحی پنل آن نیز توجه داشته باشید زیرا آنچه که شما تا مدتها پس از نصب با آن سر و کار خواهید داشت نقش و بدنه پنل است. اگرچه احتمالاً زیبایی پنل اندکی بر قیمت این دستگاه افزوده و آن را گرانترمی کند.

نکته چهارم:

در باب خرید کولر گازی توجه به میزان قدرت خنک کنندگی آن پیش از خرید است که برآورد این مسئله نیاز به دانش و تجربه کافی دارد از این رو بهتر است پیش از اقدام به خرید از مشاوره ها و راهنمایی های یک کارشناس در این زمینه بهره مند گردید زیرا انتخاب یک کولر گازی بدون توجه به این نکته سبب می گردد تا یا با عدم کارایی کافی دستگاه مواجه گردید یا به دلیل ظرفیت بالای دستگاه از سرما یخ بزنید!

نکته نهایی:

که باید به آن توجه کرد استفاده یا عدم استفاده از اینورتر در دستگاه است. کولرهایی که از اینورتر استفاده می کنند با کاهش مصرف انرژی سبب میگردند تا کاربر هزینه کمتری بابت برق پرداخت نماید. موتورهای اینورتر مشابه موتورهای معمولی، مرتبا خاموش و روشن نمی‌شوند و تنها در سرعت گردش خود تغییر ایجاد می‌کنند.

یکی از مواردی که باعث بالا رفتن مصرف برق می‌شود، شروع به کار موتور است که جریان بالایی را از منبع تغذیه می‌کشد. اصلا همین روشن و خاموش شدن پیوسته‌ی کمپرسور، باعث مصرف بیش ‌از حد برق می‌شود. حال وقتی موتور نیاز به روشن شدن‌های پی‌درپی نداشته باشد، مصرف برق دستگاه به‌‌شدت کاهش می‌یابد. همین موضوع است که باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده ‌است.

در وب سایت نمایندگی کولر گازی سامسونگ این امکان فراهم گشته تا کاربران گرامی با مراجعه به لینک اخبار از جدیدترین مطالب و رویدادهای این حوزه آگاه شوند. در صورتی که شما نیز از علاقمندان محصولات سامسونگ هستید می توانید به بخش زیر مراجعه کرده و اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی کولر گازی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است. این مرکز چه در عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری با تعدادی از مجرب‌ ترین کارشناسان، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک سازد.

حیطه‌ فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش تمامی محصولات این شرکت اعم از موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌ باشد. نمایندگی سامسونگ جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز هیچگاه دست از تلاش برنداشته و همواره به سازماندهی فعالیت های خویش ادامه می ‌دهد.

ارکان اصلی این مرکز که به پشتوانه آنها موفق به حضوری موفق در میان همکاران گشته است عبارتند از: تعهد و اخلاق مداری، بهره گیری از فناوری و دانش روز، حرکت در جهت برآورده سازی خواست ها و نیازهای مشتریان و احترام به آن ها، کیفیت بالای خدمات رسانی به مشتریان ،عیب یابی صحیح ، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مذکور، در نمایندگی کولر گازی سامسونگ حضور یافته و با مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ و مقالات مرتبط

نمایندگی کولر گازی سامسونگ ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس تمامی مدلهای عرضه شده توسط این کمپانی اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه می باشد و به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد.

کاربران گرامی با حضور در این مرکز می توانند ضمن بهره مندی از راهنمایی ها و مشاوره های ارائه شده توسط کارشناسان و مهندسان نمایندگی کولر گازی سامسونگ ،از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند. کارشناسان ما به دلیل سالها تجربه در امر تعمیر و فروش کولرهای گازی سامسونگ توانایی ارائه تخصصی ترین مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز را به خریداران و کاربران این محصول دارند و می توانند با دانش و تخصص خویش لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را برای خریداران و کاربران این محصول فراهم سازند.

در صورتی که شما نیز قصد خرید یا تعمیر یکی از کولرهای گازی سامسونگ را دارید پیشنهاد ما به شما حضور در نمایندگی کولر گازی سامسونگ و برخورداری از سرویس های خدماتی این مرکز است. بخشی از اطلاعات مورد نیاز نیز از طریق بخش اخبار و مقالات در اختیار شما قرار داده شده است.

محصولات سامسونگ

در سال‌های اخیر محصولات سامسونگ در ایران، مورد استقبال و توجه مشتریان و هموطنان گرامی قرار گرفته است. شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط «لی بیونگ چول» به عنوان یک شرکت تجاری در شهر دایگو راه‌اندازی شد. مقر اصلی این کمپانی در حال حاضر در شهر سئول کره‌جنوبی واقع شده است.

گروه سامسونگ، یک شرکت چند ملیتی و چند منظوره است که در زمینه تولید و ساخت محصولات الکترونیکی، کشتی‌سازی، صنایع شیمیایی و نیز خدمات بیمه و مالی فعالیت می‌کند. محصولات کمپانی سامسونگ سال‌هاست که به کشور ما صادر می‌شوند و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرند.

از همین‌رو محصولات این شرکت در بازار داخلی و در بین عموم مردم کاملاً شناخته شده هستند. به دلیل استقبال قابل توجه و فروش بالای محصولات این شرکت در بازار داخلی، همواره یکی از بازارهای هدف برای مجموعه‌ی سامسونگ کشور ما بوده است.

تعمیرات سامسونگ و پاسخگویی به پرسش های کاربران

تعمیرات سامسونگ به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ محصولات این شرکت و نیز با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است که نیازمند حضور کارشناسان مجرب و خبره می‌باشد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از اجرای تعمیرات سامسونگ به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص این کار را ندارند به شدت خودداری نمایید.

اجرای این عملیات در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد.

مدیریت مرکز نمایندگی کولر گازی سامسونگ ، در راستای آسودگی خاطر هموطنان گرامی و نیز پیشگیری از وقوع تمامی موارد مذکور، پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و ابزارآلات تخصصی تعمیر و ترمیم را در اختیار مهندسان و متخصصان حوزه‌ی کامپیوتر، الکترونیک و مکانیک این شرکت قرار داده است تا با تلفیق این دو مجموعه، فضایی کارآمد و تخصصی در حوزه‌ی تعمیر و ترمیمِ دستگاه‌های سامسونگ فراهم آورد.

کارشناسان تعمیر در نمایندگی کولر گازی سامسونگ ، دارنده‌ی گواهی‌های بین‌المللی در زمینه تعمیرِ محصولات الکترونیکی با تمرکز بر محصولات سامسونگ می‌باشند؛ بعلاوه کادر فنی این مرکز، ملزم به حضور در دوره‌های فنی و تخصصی‌ای می‌باشند که در سیکل‌های یکماهه و سه ماهه به منظور به‌روز رسانی اطلاعات و مهارت‌ها برگزار می‌گردند.

شما کاربران گرامی می توانید پرسش ها و ابهامات خویش را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگو و راهنمای شما خواهند بود.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *