اشتراک گذاری

تعمیر باتری تبلت سامسونگ

خرابی باتری تبلت سامسونگ نشانه‌هایی دارد که به ما کمک می‌کنند بروز این اشکال در دستگاه را هر چه سریع‌تر تشخیص دهیم و جهت تعمیر باتری تبلت سامسونگ خود اقدام نماییم. البته این نشانه‌ها در صورتی دال بر خرابی باتری خواهند بود که مکرراً و در دفعات متعدد مشاهده شوند. به عبارتی دیگر اگر یکی از نشانه‌ها، تنها یک بار، در تبلت شما ظاهر شد نمی‌توان به قطع گفت که اشکال پیش آمده به دلیل خرابی باتری تبلت است. خرابی باتری تبلت سامسونگ زمانی برای ما محرز می‌گردد که خاموش شدن ناگهانی و خودبخودی تبلت، هنگ کردن تبلت، به هم ریختگی تنظیمات ساعت و تاریخ و در نهایت خالی شدن سریع شارژ دستگاه، مکرراً اتفاق بیفتد و عملکرد دستگاه را با اختلال مواجه سازد. در هر حال شما کاربران گرامی در صورت بروز اشکال در عملکرد باتری تبلت خود می‌توانید پس از مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت و حضور در واحد تخصصی تعمیر باتری تبلت سامسونگ، پیشرفته‌ترین و کاراندترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر باتری تبلت سامسونگ

خدمات تخصصی مرکز تعمیر باتری تبلت سامسونگ

  • تغییرات در تنظیمات دستگاه جهت کاهش مصرف انرژی
  • کالیبره کردن باتری تبلت سامسونگ
  • نصب نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف انرژی
  • عیب یابی دستگاه، شارژر، مدار شارژر، کابل و …
  • احیا باتری تبلت سامسونگ
  • تعویض سلول باتری تبلت
  • شوک دادن به باتری تبلت (پس از عیب یابی باتری)
  • تست باتری در مرکز تعمیر باتری تبلت سامسونگ

عیب یابی و تعمیر باتری تبلت سامسونگ

اگر از کاربران همیشگی دستگاه‌های هوشمند باشید حتما به این مسئله آگاهی دارید که باتری‌های بکاررفته در این محصولات، با گذشت عمر مفیدشان، دیگر کارایی چندانی ندارند و در غالب موارد باید تعویض شوند. اگر عمر باتری تبلت شما بیش از ۲ سال است و در حال حاضر برای شارژ دستگاه با مشکل مواجه شده است، حدس شما مبنی بر خرابی باتری تبلت چندان هم دور از واقعیت نیست. البته برای اطمینان از این موضوع، نیاز است تا عملکرد باتری دستگاه توسط کارشناسان تعمیر باتری تبلت سامسونگ بررسی گردد. در صورتی که قصد دارید باتری تبلت را خودتان بررسی کنید، بد نیست بدانید که برخی از باتری‌های معیوب به راحتی قابل تشخیص هستند زیرا متورم می‌شوند و یا مایعی از آن‌ها نشت می‌کند.

اگر علائمی از این قبیل در ظاهر دستگاه مشخص نیست، کاور پشت تبلت خود را برداشته و باتری را از نزدیک بررسی کنید. اگر نمی‌توانید باتری دستگاه را از آن جدا کنید می‌توانید دستگاه را به پشت بر روی سطحی صاف قرار دهید و آن را بچرخانید. این کار به شما کمک می کند تا در صورت وجود برآمدگی آنرا تشخیص دهید زیرا برآمدگی دستگاه مانع از چرخش صحیح آن خواهد شد. در صورت شک داشتن به متورم بودن و یا نشت باتری، به یک تعمیرگاه مجاز تبلت سامسونگ مراجعه کنید تا کارشناسان عملکرد باتری دستگاه را چک نمایند و در صورت نیاز اقدام به تعویض یا تعمیر باتری تبلت سامسونگ نمایند.

این مقاله را از دست ندهید: چرا تبلت روشن نمی شود؟

تعویض باتری تبلت سامسونگ

در صورتی که بررسی‌های کارشناسان ما به این نتیجه منتهی شود که تعمیر باتری تبلت سامسونگ ممکن نیست، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض باتری تبلت سامسونگ آغاز می‌گردد. نیاز به تعمیر یا تعویض باتری تبلت سامسونگ عمدتاً به دلیل عدم توجه به نکات ذکر شده جهت استفاده صحیح از این دستگاه اتفاق می افتد. بنابراین بهتر است توصیه های ذکر شده از سوی کارشناسان در ارتباط با شیوه کار با این دستگاه –شارژ باتری، میزان شارژ باتری، زمان شارژ باتری و مواردی از این دست- را جدی بگیرد. 

در هر حال، گاه در اثر برخی رویدادهای پیش‌بینی‌ناپذیر و یا بی احتیاطی های کاربران، باتری تبلت سامسونگ آسیب دیده و بخش اعظم آن از کار می افتد. از آنجایی که باتری در تبلت، تأمین‌کننده انرژی مورد نیاز است، در صورت خرابی، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و کاربر ناچار است در اسرع وقت جهت تعویض یا تعمیر باتری تبلت سامسونگ اقدام کند. خوشبختانه در ارتباط با این خرابی، امکان تعمیر یا تعویض باتری تبلت سامسونگ وجود دارد و دستگاه می تواند پس از تعمیر به حالت اولیه بازگردد. اگر باتری تبلت شما نیز دچار اختلال در عملکرد گشته است، می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات تبلت سامسونگ، پارت تعویض یا تعمیر باتری تبلت سامسونگ مراجعه کرده و باتری دستگاه خویش را تعویض نمایید.

این مطلب و بخون به کارت میاد: چرا تبلت سامسونگ شارژ نمی شود؟

تعمیرات تبلت سامسونگ

تعمیرات تبلت سامسونگ یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که با رعایت تمامی پارامترهای بایسته و ضروری انجام می پذیرد. تعهد به اجرای استانداردهای جهانی و التزام به پیاده سازی ضوابط فنی و علمی در حین تعمیرات تبلت سامسونگ سبب گشته است تا دستگاه تعمیر شده در این مرکز، مجدداً کیفیت اولیه خویش را بازیابد و امکان بازگشت عیوب آن پس از اتمام مراحل تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد. کاربران تبلت‌های سامسونگ می‌توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و نارکارامدی در دستگاه خویش نمایندگی تعمیرات تبلت سامسونگ مراجعه نمایند و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه نظیر تعویض و تعمیر باتری تبلت سامسونگ را دریافت نمایند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Samsung منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند –اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات سامسونگ و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. وجه اشتراک کلیه پارت‌های ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ همکاری با خبره‌ترین کارشناسان و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی گشته است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *